الحمدلله :)

باید حالم بد باشه ولی نیست!

باید الان زار بزنم ولی میخندم...

من هر کاری تونستم کردم... دیگه خودش و وجدانش...

همه چیز رو میسپارم به خودت... از ضامن آهو میخوام ضامنم بشه... به پاکی آهو نیستم ولی مثل اون بی پناهم :)

خدایا... این آرامش از کجا میاد؟! چقدر دیشب میترسیدم... چقدر خواستم کمکم کنی...

همین قدر که آرومم شکر :)

همین قدر که هوامو داری الحمدلله :)

راضیم...

از همه کارهایی که کردم راضیم...

هیچوقت بدی بنده هاتو پای تو نذاشتم... آدما ذاتا بد نیستن... روزگار بدشون میکنه...

فقط کمکم کن...

تا آخرش برم...



+ دل شکستن حق الناسه! بخشیدن کار دله... دلم راضی نشد... نبخشیدم و نمیبخشم!

++ به توکل نام اعظمت بسم الله الرحمن الرحیم... یه شروع عالی :)

+++ روز قشنگیه :))

راضی ام :)
خیلی راضیم...
از همه چیز راضیم...
خداروشکر...
چهارشنبه ۱۵ دی ۹۵ , ۰۸:۵۳ نـــامـــیـــرا ‌‌‌‌‌‌‌
وقتی خودت قلباازخودت راضی باشی حتماخداهم راضیه...صبح روزعالیت بخیر😊
:)
ممنونم... صبح شما هم بخیر...
روز قشنگ و کمی سردیه
بله... کلا روز خوبیه...
شکر :)
:)
خوبیه دنیا به اینه که میگذره ...
میگذره ولی سخت میگذره...
تاوان سنگینی دادم!
تاوان وقف کردن خودم برای یکی دیگه...
ولی خب الحمدلله راضیم...
همین که خدایی هست که ناظر بر بنده هاشه و خریدار دل های شکسته برام کافیه :)
چقد حسای خوب :)
خیلی... اصلا معرکه ست...

منم همیشه میگم خدا میدونم تهش هرچی بشه به صلاحمه ولی فقط ارامشو توان تحمل و رسیدن به صلاحمو بهم بده!

خیلی دعای قشنگیه :)
فقط نباید بجز خودت به کس دیگه ای فکر کنی...
فقط خودت و خودت و زندگی و آیندت :)
چهارشنبه ۱۵ دی ۹۵ , ۰۹:۵۵ علیرضا امیدیان نسب
راضیم به رضای خدا:)
هرچه سختی باشد امتحان خداس:)
به خدا توکل کن نتیجشو می بینی:)
بله... امتحان سختی بود!!
ولی خداروشکر... گذشت...
توکلم به خودشه...
کسی که دل بشکنه خیر نمی بینه آبجی!
میدونم :)
آرامشت دیوونه کننده ست :) الهی همیشه آروم باشی.
ممنونم... لطف دارید...
چه عکس خوشگلی:)
خداروشکر که آرومی:)
:)
واقعا خدارو شکر... :)
خوبه که الان آرامش داری عزیزدلم  ^_^
یکی اون بالا هست که همیشــــــــــــــه حواسش به ماست  :))
دل شکسته خونه ی خداست..
الهی از زندگیت همیشه راضی باشی از ته دل  :))

فدای تو ^_^
بله... قربون اون بالاسری که همیشه هوامو داره :)

ممنونم... همچنین گلم :)
چهارشنبه ۱۵ دی ۹۵ , ۱۰:۳۶ ❤منتـــظر المهدی۳۱۳❤
ان شاءالله هرچی مصلحت خدا باشه اتفاق بیفته

با آرزوی بهترین ها....
راضیم به رضای خودش...

ممنونم آبجی :)
ادما ذاتا بد نیستن روزگار بدشون میکنه
واقعا حرف خفن درستیه
خدا بخشندس گفته به بنده هاش ببخشین اگه واقعا از کاری که کرده پشیمون شده ببخشش

:)

نمیبخشم... اصلا نمیبخشم... سنگدل نیستم ولی نمیبخشم...
چهارشنبه ۱۵ دی ۹۵ , ۱۱:۱۰ ✿دخترے از تبارِ غرور✿
سلام نسیم جانم
صبحت بخیر...
خیلی خوووبه که آرامش داری...دمتم گررررم
منم مثه تو خودم رو وقف دیگران کردم و دو زمان مختلف از دو نفر ضربه خوردم اما خب چه میشه کرد :( وقتی یه کاری رو از سر لطفت واسه ی دیگران انجام بدی بعد از یه مدت میشه وظیفت :(
امیدوارم همیضه انقدر صبور باشی و بتوتی ببخشی....
ببخشید پرحرفی کردم
یاعلی😘😘😍😍
سلام :)
صبح شمام بخیر البته الان ظهره :)
ممنونم...
هعی...

نه نمیبخشم...
خواهش میکنم... این چه حرفیه... :)
علی یارت 😘
چهارشنبه ۱۵ دی ۹۵ , ۱۱:۳۲ ....همنشین عقل ....
امیدوارم همیشه موفق و مؤید باشید و زندگی بر وفق مراد
ممنونم... همچنین...
مممنون از مطالب شما.لطفا به ما هم سر بزنید.
مشتاق دیدار روی گلتان هستیم ...
خواهش میکنم... سعی میکنم...
خوبه که آرومی
نمیخوام زود قضاوت کنم
اما اگه تونستی ببخش
بله...

نمیشه... نمیبخشم...
خداروشکر که الان حالت خوبه ^_^
نسیم خواهری اگه میتونی ببخشش، نه به خاطر اون، به خاطر خودت که لیاقت آرامش رو داری... اینطوری همش فکر و ذهنتو در گیر می کنه!

ببخش تا بخشیده بشی :)
 و البته صلاح مملکت خویش را خسروان دانند :)
با آرزوی روزای خوب همراه با دلی آروم :)
ممنونم ^_^
قلبم راضی نمیشه... نمیتونم...

:)

ممنونم... همچنین :)
 بخشیدن خوبه ..خیلی هم خوبه 
ولی گاهی اوقات  نزدیکترین  کس کاری را انجام میدهد
که کل زندگی ات را به آتش میکشد ...  نمیدانم این بخشیدن دارد ؟
البته نه غیر عمد بلکه دانسته به آن عمل دست  میزند .. آیا باز 
بخشیدن دارد ؟.. حتی پشیمان هم نیست .. حتی نمیگوید من را ببخش
آیا باز بخشیدن دارد ؟؟
دقیقا استاد...

نه نداره واقعا...
چقدر حرفاتون با شرایط من جور در میاد...
نه بخشیدن نداره...
خب خدا رو شکر.
ان شاءالله همیشه حالتون خوب باشه.
خیلی شکر...
ممنونم... همچنین...
 آدما ذاتا بد نیستن... روزگار بدشون میکنه...

این جمله رو باید قاب گرفت:)
:)
من هم به شخصه براتون آرزو دارم همواره حالتون عالی باشه
ممنونم... لطف دارید...
خدا رو شکر
خیلی شکر...
آبجی چرا نمی بخشی؟!
بنا به هزارتا دلیل!
ان شاالله که ببینم یه روز دلِ بزرگت راضی شدُ بخشید:*

خوب باشی دختری♥♥♥
نه حدیث... قسم خوردم که نبخشم! :)

همچنین خواهری ^_^
اینقدر بد کرده؟
اصلا قابل تصور نیست...
تو که خیلی دختر ماهی هستی. چطور کسی تونسته دلتو بشکنه؟
شما لطف داری... گاهی نباید خوب بود...
:(
:)
دنیا همینه... محل گذره... نباید بهش دل بست...
آبجی دیوونه آرامشتم :)
مدیون لطف خدام که شامل حالم شده...
الحمدلله که حالتان خوب است
ممنونم...
الحمدالله یا رب...
شکر...
شاد باشی همیشه عزیزجانم :)
دلت آروم تر از این آرامشی که الان داری...
همینکه ایمان داشته باشیم خدا هست
و هوای بنده هاشو داره
ینی آرامش محض...
ممنونم حریر بانو جان :)
بله درسته...

"همین آرامش محضو... به تو مدیونم این روزا"
در کنار اینکه به خداخودت ایمان داری، بهش اعتماد هم بکن.

این رمز موفقیته
درسته :)
ممنونم...
هی روزگار ....
؟!
کی به کیه اینجا یه روز نبودم ؟!!!
چرا این همه آدم از قضیه خبر دارن ولی من هر چی خوندم از بالا تا پایین نظرات و مطلب چند بار ولی هیچی نفهمیدیم.
کی به کی بدی کرده و دلشو شکسته و مردم کی رو میگن ببخشش بخشش؟!! 
شما کی رو نمیبخشید؟
چرا وقتی گنگ و نا مفهوم حرف میزنید و حتی نمیگید از چی ناراحتید این همه آدم اومدن و طوری که انگار همه چی رو میدونن هی ابراز همدردی می کنن.
یکی نمیپرسه چی شده خب.ای بابا خب آدم فکرش هزار حدس و گمان میزنه.بدبختی داریما!
برو نظر بعدی رو بخون و ببین من چه حدسی زدم از این نا مفهومی...
چیز خاصی نیست!
یه چیز شخصیه... دوستان هم بدون اینکه چیزی بدونن خواستن ببخشم...
خب دلیلی نداره بگم دقیقا توی زندگیم چی میگذره... دوستان هم لطف دارن!
نه حدس شما غلطه آقای احمدی... این چیزا نیست...
نظرات پست قبل کلا قرار نبود تایید بشه... برای همین نظرات رو بستم تا دیگه کسی کامنت نذاره...
از اینکه آهنگای خوب معرفی کردید ممنونم... لطف کردید...
خواهش می کنم. واقعا کار زندگی دوباره برای منه پس باز هم التماس دعا.
دعا کنید بتونم همیشه کار کنم و یک زندگی به معنای واقعی داشته باشم.
من هم به نوبه خودم مثل دوستان ابراز همدردی می کنم و آروزی قبولی تان
در درس و خوشحال کننده ترین اتفاقات روزمره زندگی رو از خدا برایتان دارم.
خیلی خیلی ممنون.
همیشه در پناه حق شاد باشید.


محتاجیم به دعا...
ممنونم... لطف دارید...
پنجشنبه ۱۶ دی ۹۵ , ۰۰:۰۸ دختری از تبار تسنیم
سلام
تبریک به خاطر غلبه بر دشمن واقعی درونت(شیطان)
امشب داشتم به این فکر می کردم که اگه کسی بدی میکنه از خودش متنفر نشم، چون خودِ واقعی اش راضی به اون کار نیست، شیطان ازش خواسته و اون شکست خورده... پس دعا کنیم هم برای اون هم خودمون...
سلام
ممنونم...
درسته... حق با شماست...
نسیممان خوشحال باشد و بس^_^
^_^
سلام هستی آبجی؟ خوبی؟
سلام
خوبم... ممنون...
خوشحالم که خوبی :) هنوزم نمی خوای ببخشی؟
لطفا دیگه راجع به بخشش صحبتی نکنید...
چرا؟ چیزی شده؟ 
یه چیز شخصیه خب... بحثش که میاد وسط حالم بد میشه... سردرد میگیرم...
آها ببخشید :(
به کلمه ببخشید آلرژی پیدا کردم :)
خدا ببخشه...
می گم تصاویری که میذاری چقد خوشگلن :)
شما زیبا میبینید...
خدارو شکر که خوبین :)
ممنونم :)
میفهمم
فقط همین... :)
:)
سلام آبجی. خوبی؟ آبجی واسه این ازمون زمین خوندی؟
سلام
ممنون... فعلا نه :|
کتاب تست ریاضیت چیه؟
خیلی سبز... گاج نقره ای هم دارم...
تستای کدومو میزنی؟
اگه برسم جفتشون... نرسم خیلی سبز...
موفق باشی مهربون :)
همچنین...
سلام
وبلاگ بسیار خوبی دارین
تشکر
سلام
لطف دارین...
خواهش میکنم...
* * * * * * * * * *
میلاد یازدهمین امام، و سیزدهمین کشتی نجات آقا امام حسن عسکرى علیه السلام بر شما مبارک باد.
* * * * * * * * * *
ممنونم... بر شما هم مبارک...
ان شاءالله که زندگیت هم قشنگ وپایداربمونه
ممنونم :)
همه روزات قشنگ و رنگی رنگی :)

میدونی نسیم به نظرم  اونایی که می بخشن  هم هیچ وقت فراموش نمی کنند..
ممنون :)

دقیقا درسته...
سلام خواهری
از خدای بزرگ می خوام زندگیت سرشار از موفقیت، شادکامی و البته سلامتی باشه. 
سلام
ممنونم... همچنین...
چه خوب که خوبین
خداروشکر
تشکر...
+شاید بخشیدی حالیت نیس چون دلِ شکسته هیچوقت خوب نمیشه
نمی‌دونم
يكشنبه ۱۱ فروردين ۹۸ , ۱۳:۴۰ باربری و اتوبار آشنا

با باربری ما آسوده خاطر باشید

شنبه ۱۷ فروردين ۹۸ , ۱۹:۵۲ باربری و اتوبار آشنا

با باربری ما حمل بدون آسیب به تمام نقاط کشور را تجربه کنید

اگر می خواهید آسوده خاطر محصولات خانگی را سفارش دهید به سایت ما سر بزنید

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">

اشتیاقی که به دیدارِ
تو
دارد دلِ من
دلِ من داند
و
من دانم
و
دل داند
و
من

آرشیو مطالب
Designed By Erfan, Edited by a Friend Powered by Bayan