یک پست و دو چالش!

این روزها هر جای بلاگ که میری چالشی بپاست!

انصافا همشون هم جذابن :)

ولی بعضیاشون وقت گیرن و یکی مثل من نمیتونه شرکت کنه...

 

یکی از چاش ها که جناب ببر بنگال مطرح کردن اینه که آهنگی رو معرفی کنیم که اگر هزار بار هم گوش بدیم خسته نمیشیم! :)

 

فکر نمیکنم کسی از شنیدن این آهنگ خسته بشه!

 

 

 

یکی دیگه از چالش ها که جناب لانتوری مطرح کردن اینه که وب هایی که مطالبشون رو خیلی دوست داریم معرفی کنیم! :)

خب من همه وب هایی رو که دنبال میکنم بسی دوست دارم!

ولی از بین همه شون این چهار وب رو خیلی دوست دارم :)

چهار وب با حال و هوایی کاملا متفاوت...

ترتیب خاصی نداره ها... چهارتاشون رو به یک اندازه دوست دارم :)

 

& قِصِّہ‌‌های یک قاصِدَکِ بُلــندپَـروازِ خـُوش‌خَبَر

& تِد در سرزمین وبلاگستان

& منتظرالمهدی

& لانتوری

 

-----------------------------------------------------------------------------

الان اطراف من یه عالمه کتابه!

مامانم هر وقت میاد توی اتاقم سرش رو به نشانه تاسف تکون میده و میره بیرون!

نمیدونم چرا هرچقدر اتاقم رو مرتب میکنم بازم بهم ریخته ست!!!

 

بابت آهنگ ممنون:)
عه! من! شرمنده می‌فرمایی که:) 
دومی رو که می‌شناختم، آخری رو هم بطور اتفاقی دقیقا قبل از اینکه این‌صفحه رو باز کنم، دنبال کردم، می‌مونه سومی که اونو هم الآن میرم ببینم چه‌خبره.
یه‌بنده‌ی خدایی بود رتبه‌ش خیلی خوب شده‌بود: مامانش می‌گفت من وقتی می‌رفتم توی اتاقش نمی‌دونستم پامو کجا بذارم! اتاقِ منم قبل از اینکه برم کتابخونه‌،همینجوری بود، کلِ کتابامو می‌چیدم دورم و هرچی هم مامانم می‌گفت در جوابش میگفتم الگوی من ایشونه اصلا:دی
خب آهنگ هم که تموم شد، خیلی قشنگ بود:)
خواهش می کنم :)
دشمنت شرمنده عزیزِ دل :)
خوبه پس...

خیلی ممنون :)
منم این آهنگو خیلی دوست دارم :) اصن حرف نداره.
وبا رو هم میرم ببینم چطورین.
اتاق من که خیلی اوضاش وخیمه!
عالیه ؛)
خیلیم خوب...
که اینطور :)))
چرا کامنتا رو تایید نمیکنی؟ قبلا که بلافاصله تایید میشدن همشون!!!
همینطوری!
کارتون در معرفی خوب ها خیلی خوبه
موفق باشین
خیلی ممنونم...
همچنین...
اره اتاق منم همیشه بهم ریختست خخححح ویژگی یه اتاق خوب اینکه بهم ریخته باشه دیگه
دقیقا :)))
دوشنبه ۱۳ دی ۹۵ , ۲۰:۲۹ پرتقالِ دیوانه
اصن بلاگستانه و چالش هاش :دی
بذا یا چیزی رو بهت بگم نسیم
کلا اتاق ساخته شده واسه بهم ریخته بودن
پس چرا دوباره فونتت رو عوض.کردی؟
اوهوم...
موافقم :)
کلا همه چیز بهم ریخته بود... مجبور شدم عوض کنم...
شما  که  خوبی اتاق منو ببینی وحشت  می کنی خخخخ


عجب :)))
امان از این چالش های بلاگی! 

امان!
من اهل موسیقی نیستم
فقط اعلام حضور
ممنونم بخاطرِ حضور...
دوشنبه ۱۳ دی ۹۵ , ۲۱:۴۴ ✿دخترے از تبارِ غرور✿
وای این آهنگ مورد نظر منم هست...
خیلی خیلی عاااالیه...:(
خیلی معرکه ست...
اصن عاااشق این عکس جوجه ایی که گذاشتی شدم ^_^
چقد محیط زندگیمون(اتاقمون) شبیه همه :دی
سال چهارم هستی یا پشت کنکوری؟
منم ^_^
اوهوم...
پشت کنکوری :|
آره نسیم ^_^ منم فک نمی کنم کسی از شنیدنش حتی برای چندین بار، خسته بشه 😊 
ممنون عزیزم :)

خخخخ خدا حفظشون کنه ان شاءالله، ولی چه میشه کرد دیگه اتاق یه محصله :)
اوهوم :)
خواهش میکنم بانو :)

بله دیگه :)
آخرین مشکلتون مشکل منم هست

چرا؟؟؟
واقعا چرا؟!
سلام.آهنگ حامد زمانی و عبدالرضا هلالی (ترکیب صدای یک خواننده ملی و مذهبی و یک مداح) خیلی چیز بیستی شده .

شما از چالش خوشتون میاد و وقتش رو ندارید،
حالا من از تستهای روانشناسی(کانال های تگرام) خوشم میاد اما وقت ندارم.
آخه به تازگی مشغول به کار شدم.
ممنون از دعاهای شما.به پاس دعا
هر چی آهنگ اما رضا دارم میزارم:)

محسن چاوشی-آهنگ کلاغ سیاه:
(...من که توی کبوترات
 از همه رو سیاه ترم
میون گنبد طلات 
با چه رویی بپرم...)

غلامرضا صنعتگر-میشه ضامنم بشی:
(...دل تنهامو آوردم با یه دنیا دلخوشی
کمتر از آهو که نیستم میشه ضامنم بشی

اومدم همسایه های پا پرت رو دون بدم...)

علی اصحابی-ستاره مشرقی:
(...ضامن هشتمین بی رقیبم
ستاره ی مشرقی غریبم

سوی کبوتری که شد فراموش
میشه که وا کنی دوباره آغوش...)

علیرضا روزگار-امام رضا:
(...دلم درگیر یک حس عجیبه
همه دنیا شده با من غریبه
میون این هیاهو دلشکسته ام
به داد من برس آقا که خستم
میگن اینجا یه گوشه از بهشته
که هر گوشش نشسته یه فرشته...
میگن پابوبس تو حج فقیراست کنار گنبدت تو گریه گیراست...)

امیر اردلان یوسفی-امام رضا:
(...توی شهرت دم خونت اومدم من نگو نه آقا
حاجتم سنگینه میدونم ولی پیشت مهمونم آقا
به هر دری زدم نشد حاجت من روا نشد دخیل بستم
رضا رضا کردم با این حال خراب دردم دوا شد...)

بهنام صفوی-نامه ی عشق:
(...من همش بهونه آوردم که
راه خونه ی تو خیلی دوره
اما عشق تو مثل بارون شد، داراه چشمای منو میشوره
داره چشمای منو میشوره
من به عشق تو پر زدم 
تا دوباره پیش تو اومدم
چشم من رو به احساس تو وا شد
قلبم از خودش بیخوده ، مثل کفترا هوایی شده
زیر نامه ی عشق من امضا شد....)

حامد محضر نیا-امام رضا
(... روی همه بازه درای حرمت
امام رضا قربون لطف و کرمت
کنار صحن خواهرت دلتنگ سقا خونتم
منو دوباره راه بده من، که هنوز دیوونتم
...)

آهنگ حامد زمانی و رضا هلالی به نام امام رضا ( ع )
(...
میدونم رو سیام 
من اگه بی وفام
ولی عشقم اینه
عاشق این آقام
منتظر یک اشارم هر چی که دارم بزارم
دلمو زیارت بیارم منی که آواره ام
دلم اگه بیقراره چشام اگه هی میباره
ولی دلم غم نداره آقام دوسم داره
میشه شاهی کنی منو راهی کنی
 چی میشه به منم یه نگاهی کنی
هر کی که حاجت روا شد گدا اومد پادشا شد
عاشق آقا رضا شد خادم آقا شد
منم اومدم گدا شم کفتر گنبد طلا شم...
ان شاءالله حاجب روا شم خادم آقا شم...)

مجید اخشابی به نام دقایق حرم:
(به نافه ی نگهت آهوان گرفتارند
کبوترانه جهان در تو آسمان دارند
تو پادشاهیو دلهای ما قلمروئه توست
تمام خطه ی ایران تو را وفادارند...)

سامی یوسف-زیارت
(...آمده ام پیش تو سفره ی دل وا کنم
گمشده ام را مگر پیش تو پیدا کنم
چشمه ی چشمان من نور ندارد ولی
نور خدا را به من هدیه بده یا علی ...)


خواستم آهنگها روآپلود کنم لینک دانلودش رو بذارم اما وقت زیاد میگره،
هر کدوم خودتون دوست داشتید برید گوگل سرچ کنید دانلودش کنید:)

خیلی خیلی ممنونم :)
لطف کردید :)
إن شاءالله شما هم کنکور هر جا و هر رشته ای که آرزوشو دارید قبول بشید.
ممنونم...
جالب...
تشکر...
چون بهم میریزی.نچ نچ خخ


:))))
سه شنبه ۱۴ دی ۹۵ , ۰۷:۰۷ ❤منتـــظر المهدی۳۱۳❤
سلام واقعا زیبا بود، جون جوادت آقا خیلی دوستت دارم من

بابت انتخاب وب حقیر هم بسیار ممنونم خیلی لطف دارید شما بزرگوارید خدا حفظتون کنه....
سلام... ممنونم...

خواهش میکنم عزیزم :))
من تو چلشا شرکت نمی کنم

...
آهنگم بسیار زیبا

از 4 تا وبی که معرفی کردید من 2 تا شو دنبال می کردم 
هرطور راحتید...

ممنون...

خیلیم خوب...
ببر بنگال چالش زیبایی راه انداخته
هر چند بنظرم این لانتوری یه چالش فوق العاده را طراحی کرده
:)))

...

احتمالا نوع مرتب کردن شما به هم ریز بودنه
:))
همه ی چالش ها جذابن :)

یعنی چی؟! :)
آهنگ شما را دانلود کردم
وای به حالتون اگر چیزی که من فکر میکنم نباشه :))
به چی فکر می کنین مگه؟! :|  :))
قشنگه
از صبح دارم گوشش میدم :)
کارِ خوبی می کنید :)
رمز مطلب بالا برای همه س یا خصوصیه؟
خصوصیه ؛)
سه شنبه ۱۴ دی ۹۵ , ۱۱:۱۶ علیرضا امیدیان نسب
پس وبه من از لیست وبای دوس داشتنیت خارج شد:(( هعیییی
نه اینطور نیست...
یعنی کی به هم میریزه اتاقو آیا :)
کی واقعا؟! ؛)
آهنگ درستی انتخاب کردین :)

واقعا نمیشه اتاق رو مرتب نگه داشت !
من همیشه به تمام اعضای خانواده باید این نکته رو متذکر بشم که همین چندروز پیش جمع و جور کردم اتاق رو ، ولی گاهی خودم هم باور نمی کنم!
ممنون :)

منم همیشه با مامانم این بحث رو دارم :)
دلتنگ مشهد شدم...
من همیشه دلتنگم...
چه آهنگ معنویی!
عالیه...

اشتیاقی که به دیدارِ
تو
دارد دلِ من
دلِ من داند
و
من دانم
و
دل داند
و
من

آرشیو مطالب
Designed By Erfan, Edited by a Friend Powered by Bayan