میشه یه خواهشی بکنم آیا؟!؟!؟!

سلام :)

چطورین؟!


میشه یه خواهشی بکنم؟!

میشه وقتایی که با خدا خلوت میکنین منو هم دعا کنین؟! :)

خیلی محتاجم...

خیلی...


این روزا خیلی درگیرم!

و جالب اینجاست که تعداد کامنت های خصوصی هم رفته بالا! خیلی! از هر 5 کامنت 3 تا خصوصیه!

نمیرسم جواب بدم... شرمنده :(

نه با کسی مشکل دارم...

و نه از کسی ناراحتم...

دلگیر نشین...

در اولین فرصت جواب میدم ^_^


دعا یادتون نره هااااا

بقول بلاگفانی ها (!) باحال باشید :)


+ من به دستای خدا خیره شدم معجزه کرد...


تو هم همیشه شادِ شاد باشی ^_^
تشکر ^_^
آبجیم دعا کنی براما... مخصوصا وقتی میری حرم...
شرایطم خوب نیست اصلا...
جمعه ۳ دی ۹۵ , ۱۸:۰۷ 💖 miss fatemeh 💖
به روی چشم :)
حتما دعات میکنیم خواهری :))))
فدای تو مهربون :)
ناراحتیتُ دوست ندارم حتی حس کنم .. امیدوارم زوود ِزووود حالِ ذلت خـــووب بشه :) الهی آمینـــــــــــــــــــــــــ
تو خیلی خیلی خوبی :)
حدیث خیلی برام دعا کن... خیلی...
چششم
:)
جمعه ۳ دی ۹۵ , ۱۸:۲۱ علیرضا امیدیان نسب
حتما دعا میکنم خواهرم:))
اصلا نارحتیه کسیو دوس ندارم ببینم
همیشه شاد باشی
هرچیزی شد با خدا در میون بزار از ما بنده های گناهکار کاری ساخته نیس 
ترانه ی خدابزرگه از علی عبدالمالکی رو گوش کن
منم به نوبه ی خودم برات دعا میکنم خیلی خیل:)))
خیلی ممنونم...
دعا خیلی تاثیر داره...
بازم ممنون...
ایشالا موفق باشین :/
همین :)
تشکر...
چشم
خیلی ممنونم...
جمعه ۳ دی ۹۵ , ۱۸:۲۶ سِناتور تِد
امیدوارم خوب شید هرچه زودتر!
این کنکور لعنتی هم تموم شه و سربلند ازش بیرون بیاید.
ممنونم...
مرگ بر کنکور :|
سلام.ممنون

چشم خواهر
خیلی ممنوم از شما...
عزیزم چشم حتما...
خیلی ممنونم :)
نگی هم نفر اولی؛ تو لیستِ دعا واسه آشناهای مجازیم:))
و بقول حدیث:
خیالتم که تختِ تخت؛ خدا همین حوالیه^_^
^_^
اشک توی چشمام جمع میشه :(
حدیث :)
جمعه ۳ دی ۹۵ , ۱۸:۴۸ ✿دخترے از تبارِ غرور✿
اگه لایق باشم چرا که نه حتما عزیز دل
خیلی ممنونم عزیزِ جان :)

سلام ان شاالله مشکلاتتون حل بشه.
ان شاالله هرچی از خدا میخواید بهتون بده.
خیلی ممنونم...
شما از همراهان قدیمی اینجایید... واقعا ممنون...
جمعه ۳ دی ۹۵ , ۱۸:۵۲ نـــامـــیـــرا ‌‌‌‌‌‌‌
حتما عزیرم
خیلی ممنون آبجیم :)
احساس پیاز بودن بهم دست داد:دی
هروقت من نظر میدم می‌خواد گریه‌ت بگیره خب!
بخند دیگه؛ 
آفرین:))

پیاز؟! تو گلی :)
وقتی مطمئنم کسی برام دعا میکنه اونم توی حرم... اشک توی چشمام جمع میشه :(
چشم ^_^
:)
آها، وظیفه‌ست بابا.
چَشمت بی‌بلا:))
وظیفه نیست که... لطفه :)
یه لطف بزرگ :)
موفق باشید ان شاالله
خیلی ممنونم...
سلام
وبلاگ خوبی داری
موفق باشی دوست عزیز
سلام
ممنون...
چشممممم حتما . ...
ایشالا که همه چی عالی میشه :)
خیلی ممنون :)
ان شاءالله...
جمعه ۳ دی ۹۵ , ۱۹:۵۸ بالای آسمان
ان شاءالله مشکلات را با سربلندی پشت سر بگذارید
تشکر...
بله حتما
شماهم مارو دعا کنید
ممنونم...
چشم :)
 در هر شرایطی امید به خداوند داشته باشید..
مطمنا شرایط نامناسب  زود سپری خواهد شد 
دعای همه دوستان و بنده نیز بدرقه شماست
حتما... امیدم به دستای قدرتمند خودشه...
ممنونم...
خیلی ممنونم استاد...
خدا بزرگه شاهد همه چی هست منتظره شما نزدیکتر شی..
امیدوارم مشکلات شما و همه ما جوونا حل بشه.
آمین!
خیلی ممنونم...
ان شاءالله...

محتاجیم به دعا

:)
سلام: ان شاءالله که  هر چی  خیره همون بشه 


سلام
ممنونم :)
جمعه ۳ دی ۹۵ , ۲۳:۰۳ عارفه علیزاده
منم ملتمس دعایم ...

:)
شنبه ۴ دی ۹۵ , ۰۱:۱۱ ابو اسفنج بلاگفانی
من این حجم از تحریف رو در شعارمون بر نمیتابم!
یعنی چه آخه؟!
شاد باشید شعار برنامۀ خندوانه است. نه شعار ما.
شعار ما باحال باشید :) هست.
:|
ببخشید...
با حال باشید :)
دعا می کنم سهمت همیشه آسمان باشد :)
خیلی ممنون...
مشکل کجاست آبجی؟ بخاطر درس و کنکور و اینا؟
بله...
خب این که حل می شه! توکلت به خدا عزیزم :)
ان شاءالله مشکلات همه حل بشه...
عزیزم^____^
نگران نباش.توکلت بخدا باشه.موفق میشی:)))
ممنونم ^_^
میگن دعا مومن در حق مومن مستجاب میشه
شما را نمیدونم اما من مومن نیستم
اما دعا میکنم حاجت روا باشی
منم مومن نیستم!
خیلی ممنونم...
شنبه ۴ دی ۹۵ , ۰۸:۴۸ امیرحسین تنها
منم دعا می کنم
:)

میدونی چیه خدا خیلی خوبه   ... خیلیا ... خیلی
خیلی ممنون...

بله میدونم... خدا معرکه ست...
چشم دعاتون میکنید...
ممنونم...
شنبه ۴ دی ۹۵ , ۱۱:۱۶ امیر بهزادپور
از مشهد نایب الزیاره هستیم...
ملتمس دعا..
خیلی ممنونم...
محتاجیم به دعا...
شنبه ۴ دی ۹۵ , ۱۲:۰۰ میلاد امینی
آرزوی عاقبت بخیری و بهروزی دارم براتون
خیلی ممنونم...
موفق باشید ان شاالله...
ممنونم...
تو عزیزدلی🌹💞
شما لطف داری ^_^
شنبه ۴ دی ۹۵ , ۱۵:۵۹ محمدرضا مهدیزاده
محتاجیم به دعا :)
شما هم واسه ما دعا کنین خدا دعای افراد در حق هم و واسه خودشون برآورده میکنه ٬ فک کنم یه جا خوندم :)
بله درست خوندید...
چشم...
چشم!
تا حدی که قابل باشم دعا میکنم:)
خیلی ممنون :)
خدایا این بنده ات رو ببخش و مورد لطف و رحمت و کرامت و عنایت خود قرار بده و حوائجش را برطرف و عاقبتش را خیر گردان به حق محمد وآل محمد(ص)
خیلی ممنونم...
ممنونم خواهری
خواهش میکنم :)
عجیبه برام که چطور میرسی جواب اینهمه کامنت رو بدی:)
ان شالله حالت به شود هلمای عزیز
هر دفعه ۲ یا ۳ تا رو جواب میدم :)
هلما یا نسیم؟!
سلام خواهری من شرمنده ات شدم واقعا

تازه پستت رو خوندم

از امروز حتما برات دعا میکنم خواهر جونی
سلام عزیزم...
دشمنت شرمنده...

فدای تو ^_^
اونقدر وبلاگ سر میزنم که یادم میره نویسنده هاش رو قاطی میکنم ببخشید:)
خواهش میکنم عزیزم :))
چشم 
شما هم مارو دعا کن :) 
حتما :)
سلام ابجی نسیم
به یادت هستم :)
ان شالله اگه لایق باشم دعا هم میکنم
موفق باشی
سلام عزیزم :)
ممنون...
خیلی ممنون...
همچنین :)
دوشنبه ۶ دی ۹۵ , ۱۳:۰۱ سیّد محمّد جعاوله
موفق باشید
ممنونم...
هوممممم...دعات می کنیم...دعامون کن :))
تشکر...
خود خدا تو یه شرایطی یه جایی کمکت میکنه که تعجب میکنی 
اون.موقع فقط میگی خدایا شکرت
دعا میکنم بهترین لحظه ها پیش روت باشه خواهری
بله :)
شکر...
ممنونم :)
چهارشنبه ۸ دی ۹۵ , ۱۵:۳۳ مکاترونیک خودرو
دعابکافی نیست کمی جربزه هم ناشی کاربایدکردتاموفقیت پدیدآید:)
بله میدونم...
شما هم برا ما دعا کنین
همه برای هم دعا کنیم :)))
چشم :))
شنبه ۱۸ دی ۹۵ , ۱۲:۴۴ نفیسه قربانی
سلام
وب خیلی خوبی داری
سلام
ممنون...

اگر می خواهید آسوده خاطر محصولات خانگی را سفارش دهید به سایت ما سر بزنید

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">

اشتیاقی که به دیدارِ
تو
دارد دلِ من
دلِ من داند
و
من دانم
و
دل داند
و
من

آرشیو مطالب
Designed By Erfan, Edited by a Friend Powered by Bayan