^_^ خیلی خیلی مبارکه ^_^

عشق تو با من رفیقه مرحم زخم عمیقه

یاد تو هستم من امشب بیشتر یک دقیقه

نیستی و چشم انتظارم خیره به نور ستاره م

یاد تو هستم من امشب بیشتر یک دقیقه


جلو جلو یلداتون مبارک :)



دوشنبه ۲۹ آذر ۹۵ , ۱۹:۴۵ علیرضا امیدیان نسب
شب یلدای شماهم مبارک:(((((
ممنونم...
چرا ناراحت؟!
سلامت باشین :-)

همچنین تبریک خدمت خودتون البته پیشاپیش
خیلی ممنونم...
همچنین آجی نسیم ^__^
^_^
یلدای شمام مبارک:)))))))))
ممنون عزیزم :)))
متشکر و ممنون :)
همه شب و روزاتون مبارک
خیلی ممنون... همچنین...
دوشنبه ۲۹ آذر ۹۵ , ۱۹:۵۴ ❤منتـــظر المهدی 313❤
برشما نیزمبارک.....
تشکر آبجی...
دوشنبه ۲۹ آذر ۹۵ , ۲۰:۰۰ نـــامـــیـــرا ‌‌‌‌‌‌‌
ممنون
:)
همچنین :-)
:)
یلدای تو هم مبارڪ :)
ممنونم :)
ممنوووون
یلدای تو هم مبارک:)))
ممنون :)
یلداتون شلوغ...جمعتون گرم..
شلوغ نیست متاسفانه... جمعی در کار نیست...
هینداوانه دیلیمان خواسد ^_^
یلدا مبارک ! دست و جیغ و هورااااااااااااااااااااااااا
آخی :)
هوراااااا ^_^
 یلدای شما هم مبارک ...
 کاش عشق مرهم بود .‌‌
ممنونم استاد...
بله مرهم نیست... خودِ زخمه...
بر شما هم مبارک
سپاس...
ممنون

شادی هات پایدار و همیشگی دوست عزیز
خیلی ممنونم :)
تبریک میگوییم .
ممنون...
چه قشنگگ ^_^

مبارک :*
^_^

ممنون :)
مبارکت :)
ممنونم عزیزم :)
دوشنبه ۲۹ آذر ۹۵ , ۲۲:۱۹ ♥️ っ◔◡◔)っ ♥️ mohammad)
تبریک
سپاس...
با آرزوی شادکامی و سلامت
ممنونم... همچنین...
دوشنبه ۲۹ آذر ۹۵ , ۲۲:۴۰ دریا _ گاه نوشته های من
سلام 
منم به شما تبریک میگم شب خوبی با شادی در کنار خانواده داشته باشی
سلام
خیلی ممنونم... همچنین...
ای جانم
همچنین نسیم عزیز^_^
ممنونم ^_^
سه شنبه ۳۰ آذر ۹۵ , ۰۰:۵۷ ✿دخترے از تبارِ غرور✿
خیلی خیلی خوش باشین :)
خیلی خیلی ممنون :)
تبریک می گم 
خوش بگذره :) 
ممنونم :)
امیدوارم در طاعت الهی بگذره این شب
ان شاءالله...
سلام
مبارکه :)  امیدوارم همیشه شاد باشی.
سلام
ممنونم... همچنین...
مباحث آزمونو چیکار کردی؟
خدا بخواد امروز تمومه...
:)
می گم این آهنگه چقد خوشکله ^_^
اوهوم... خیلی دوستش دارم...
مخاطب داره؟ :)))
:|
پس داره ^_^
ای بابا... بیخیال دیگه...
باشه چرا عصبانی می شی؟! ببخشید
عصبانی نشدم که... خواهش میکنم...
مگه بده مخاطب داشته باشه؟
نه...
زمین خوندی؟
بله... ولی هنوز تمومش نکردم...
خیلی خوبه :)
موفق باشی آبجی جون ^_^
ممنونم... همچنین...
تا گذر بعدی خداحافظت :))
خدانگهدار...
یلدای همه ی ایرانی ها مبارک
مبارک...
آفرین آهنگ خوبیه.اما کاش لینک دانلودش هم قرار می دادید.
به هر حال ممنون.ان شاء الله همیشه سلامت و شاد باشید.
فکر کنم وقتی بذارید برای پخش بشه دانلودش هم کرد...
خواهش میکنم... ممنونم... همچنین...

یلداتون اروم و خوش :)

:)
همچنین...
شصت ثانیه دیرآمدن صبح زمستان
باعث شده "یلدا" همه بیدار بمانیم...

چهارده قرن نیامد پسر فاطمه؛ اما
شد ثانیه ای تشنه دیدار بمانیم؟؟؟

اللــــــهمـ عــــــــجل الــــــــولیک الـــــــــــفرج
:((

بحق زینب الکبری...
یلداتون شاد
ممنونم... همچنین...
خعلی ممنون😃
شب یلدای شماهم مبارک😊
ممنونم...
یلدای شما هم مبارک 
ممنون...
یلداتون خیلی خیلی مبارک
امام صادق(ع):
زمستان، بهار مؤمن است. 
شب هایش طولانی است که برای عبادت نیمه شب از آن کمک می گیرد
 و روزهایش کوتاه است که برای روزه گرفتن از آن مدد می‌جوید.
خیلی ممنونم...
یلدایه دومتون  مبارک :D

امشبم  یلدا  اعلام شد خخخخ
ممنون...

بله!
شب یلدا جدید هم مبارک

مبارک :)
یلدات مباااارک :)
یلدات شیرین :)
یلدات خوش :)
ممنونم ^_^
یلدات مبارک عزیزم
ممنونم عزیزم :)
پنجشنبه ۲ دی ۹۵ , ۱۵:۳۶ دختری از تبار تسنیم ...
سلام
خیلی بامزه بود
2 تا شب یلدا...
مبارک ...
سلام
بله...
مبارک :)
جمعه ۳ دی ۹۵ , ۱۷:۰۳ علیرضا امیدیان نسب
:((((((((((
؟!
آی آی آی هندونه رو....
:)

اگر می خواهید آسوده خاطر محصولات خانگی را سفارش دهید به سایت ما سر بزنید

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">

اشتیاقی که به دیدارِ
تو
دارد دلِ من
دلِ من داند
و
من دانم
و
دل داند
و
من

آرشیو مطالب
Designed By Erfan, Edited by a Friend Powered by Bayan