دیگه خون دماغ نمیشی؟!

آبجی: میگم دیگه خون دماغ نمیشی؟!

من: نه... چطور؟!

آبجی: کاش میشدی... خوب بود که...

من:   :-/

آبجی: یادته؟! داشتی میمردی :)))

من:   :|

آبجی: ^_^



اصلا مهر و محبته که بین ما جاریه مثل اون دو تا پروانه :)


میلاد پیامبر مهر و محبت مبارک :))))


D: سلامت باشی تودختری ♥

عیدتم مبآرک :) ♥♥♥
فدای تو :)

همچنین 😊
:)

عرض تبریک...
بر شما هم مبارک...
جمعه ۲۶ آذر ۹۵ , ۲۳:۴۷ نـــامـــیـــرا ‌‌‌‌‌‌‌
ابحی اگراینارونگه ابجی نیست که سیب زمینیه..مطمئن باش باهرقطره ای که ازدماغت خون میومده جونش گرفته میشده
:)
من ک تحت تأثیر قرار گرفتم اصن!
:|
یاد مهر و محبت بین خودم و داداشم افتادم:دی 
حالا که فکر می‌کنم می‌بینم چقدر خوبه خواهر یا برادرِ کوچک داشتن.

عید تو هم مُبـــــارڪ.
:)
آره...

^_^
بر شما هم مبارک باد این عید
ممنون...
:)))))))

عید شما هم مبارک نسیم جان :)
:))
شنبه ۲۷ آذر ۹۵ , ۰۰:۱۵ ✿دخترے از تبارِ غرور✿
عه مهر و محبت شمام مثه من و آبجیمه :/
عجب :)
شنبه ۲۷ آذر ۹۵ , ۰۰:۲۵ علیرضا امیدیان نسب
خخخخ عجب مهر و محبتی😂😂😂😂
عیدشماهم مبارک
ممنونم...
یادم رفت بگم ؛
چه عکس خوشگلی ^_^
^_^
چشمات زیبا میبینه :)
عکسه که خیلی آرام بخشه!

میلاد پیامبر و امام جعفر صادق بر شما مبارک باد
ممنونم...

بر شما هم مبارک...
خخخ
فک میکردم مهر و محبت فقط بین خواهر بردرا اینجوری جاریههههه :)))
عید شمام مبارک :)
:)))
تبریک و دوباره تبریک
بر شما هم مبارک...
شنبه ۲۷ آذر ۹۵ , ۰۷:۴۰ سیّد محمّد جعاوله
عیدتون مبارک

بر شما هم مبارک...
عشق خواهرانه اس دیگه:)))))))))
بله...
وای عکسه فوق العادس :))))))
من و آبجیم که تو فامیل به تام و جری معروف شدیم :/
عید شما هم بسی مبارک ^^
:)))
ما هم...
^_^
عیدتون مبارک

خخخخخ... :))))
بر شما هم مبارک...

:)
عیدتون مبارک
بر شما هم مبارک...
شنبه ۲۷ آذر ۹۵ , ۱۳:۱۲ ♥️ っ◔◡◔)っ ♥️ mohammad)
برید کنار مهر و محبت نپاچه سر و صورتتون
والا...
خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ
عیدتون مبارک .
بر شما هم مبارک...
اسعدالله ایامکم
سپاس...
عجب آبجی باحالی :))
واااییی عکس خیلی خوشگله ..
عید شمام مبارکا باشه ..
:))
چشمات زیبا میبینه ^_^
ممنون...
  حتما با شما شوخی میکرده ..
عید بر شما مبارک .. عکس خیلی زیبایی  بود 
شاید...
ممنونم...
ممنون از مطالب خوبتون
موفق باشید
ممنونم از شما...
الان زنده ای؟!:)))
بله متاسفانه...
عیدتون مبارک😃
بر شما هم مبارک...
عیدتون مبارک با تاخیر
بر شما هم مبادک...
مبارک باشه :) عجب آبجی مهربونی :-/
بر شما هم مبارک... خیلی گله :)
کوچکتر از خودته؟
بله...
نسیم؟
یه‌سوال؛ 
سه‌نقطه دوست داری یا عادته یا مفهوم و منظور خاصی داره؟
البته ببخشیدا، نصفه‌شبی سوال چرتی پرسیدم:)
جانم...

مفهوم و منظور خاصی دارم :)
خواهش میکنم عزیزم... چرت نیست اصلا... این حرفا چیه...
سَلام :)وِبِت عآلیع... بِع مَنَم سَر بِزَن:)
سلام
ممنون...
جالب بود ....خیلی
ممنون...
یاد فیلم خواهران غریب افتادم
نمیدونم چرا ...
خواهران غریب :))
احساس موج میزنه همینطوری...
اوهوم...
سلام.خواسته سر به سرتون بذاره و شوخی کنه...:))
ولادت پیامبر اکرم(ص) و شب یلداتون هم مبارک باشه.
سلام
شاید...
بر شما هم مبارک...
داغونشم اصن:دی
:|
این پستو نخونده بودم انگار جا انداخته بودم

خخخ

خیلی خوبه که یه نفر انقد آدمو دوست داشته باشه خخخخخخ
مگه شما پست های منو میخونید؟! :دی

خیلی... اصلا عالیه...
این حجم از محبتو بر نتاب :))
اصلا از این همه محبت نمیدونم به کجا پناه ببرم :))
:))
:)

اگر می خواهید آسوده خاطر محصولات خانگی را سفارش دهید به سایت ما سر بزنید

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">

اشتیاقی که به دیدارِ
تو
دارد دلِ من
دلِ من داند
و
من دانم
و
دل داند
و
من

آرشیو مطالب
Designed By Erfan, Edited by a Friend Powered by Bayan