کمی تا قسمتی من... !

روز های زندگیم تند تند دارن سپری میشن... بی وقفه... بدون کمی صبر!

وقتی به خودم نگاه میکنم میبینم اشتباهاتم زیاد بوده... روزهای زیادی رو صرف کمک به حل مشکلات دیگرانی کردم که به سادگی از کنار مشکلاتم گذشتن!

شدم گلدون برای گل هایی که وقتی به آسمون رسیدن یادشون رفت ریشه شون کجاست!

من موندم و یه عالمه مشکل و یه جاده ناهموار که باید تا آخرش میرفتم...

تصور کنین دارین توی یه مسیری حرکت میکنین که همه آدم های زندگیتون کنار جاده ایستادن و بلند میگن نمیشه! تو نمیتونی!

سخته... دلت میخواد زانو بزنی... سرت رو خم کنی و بگی من تسلیمم!

ولی یه اراده ای که فوق اراده هاست میگه دستت رو بذار رو شونم... یه یا علی بگو و برو... هواتو دارم...

دستش رو میگیری... به وحدت وجود میرسی!

ادامه میدی...

...



+ گاهی حجم سکوتت طعنه میزند به تمام ناگفته های عمرت...

++ دل شکستن حق الناسه، بخشیدن کار دله... دلم راضی نشد... نبخشیدم...

+++ اینکه توی سخت ترین شرایط دستت رو بگیره یعنی هنوزم بهت امید داره :)

متن عالی بود :)
عکس هم خیلی آرامش بخش بود
متن حرف دل بود...
:)
دوشنبه ۲۲ آذر ۹۵ , ۲۳:۳۶ علیرضا امیدیان نسب
خیلی حرفات عالی بودن
درسته اجی سخته بهت بگن نمیتونی اما توجه نکن اون خودتی که مهمی اون هدفته که بیشتر از حرفاشون اهمیت داره تو خودتو باورکن و کاری به بقیه نداشته باش
حرفام خودِ زندگیم بود...
بله درسته...
ممنون...
دوشنبه ۲۲ آذر ۹۵ , ۲۳:۵۴ محمدرضا عاشوری
همین که مسیر رو بدونید از خیلی ها جلو ترید.
بله... حرفتون درسته...
سکوت های بغض دار فریاد های در سینه حبس شده.
مثل خوره هستند..
 بخشش و گذشت خوبه...اما بعضی چیز ها نه میتوانی 
فراموش کنی و نه ببخشی ...
کاملا موافقم با شما...
بله... نه میتونم فراموش کنم... و نه میتونم ببخشم...
😊😊😊

کلمه به کلمه ات رو میفهمم^__^
چقدر خوب :)
سه شنبه ۲۳ آذر ۹۵ , ۰۲:۲۱ سیّد محمّد جعاوله
خوب بود.
چی؟!
خواهش میکنم بدون خوندن پست کامنت نذارید لطفا!
سلام
چقد حرفات به دلم نشست، ولی درد داشت :(
سلام
:(
بیخیال، بگذر، ارزش نداره خودتو ناراحت کنی!
نه نمیبخشم، ناراحت نیستم دیگه... گذشته ها گذشته...
آره، چیزی که گذشته دیگه ارزش فکر کردن نداره!
خوبی؟ درسا چطور پیش می ره؟
اوهوم...
خداروشکر خوبه همه چیز...
خداروشکر :)
تو زمین هم می خونی؟ من که نمی خونم!
میخونم ولی کم!
اما برای آزمون بعد حتما کامل میخونمش!
روی تراز چقد تاثیر داره؟
دقیقا نمیدونم... ولی پیش بیشتر از پایه تاثیر داره!
منم باید بخونم! اینطوری نمی شه!
بله شما هم بخون... چیزی کنار گذاشته نشه بهتره...
بله ولی من باید یه سری مباحث رو کنار بذارم!
چی بگم!
بهتره چیزی رو کنار نذارید...
سعی می کنم، تو همه مباحث رو می خونی؟ زمان کم نمیاری؟
بله... نه کم نمیارم!
خوشبحالت! ناراحتی؟ لحنت یه طوریه!
نه ناراحت نیستم! چطوریه؟!
حس کردم ناراحتی! کتاب تست زیستت چیه؟
خیلی سبز و آی کیو!
آی کیو خوبه؟
آره، یکم سطحش بالاست...
چی شد رفتی؟
نه... نت قطع شد... ولی باید برم...
ببخشید...
برو درس بخون :)
موفق باشی :)
ممنونم... همچنین...
راستی دعا فراموش نشه هااا :)
منم دعات میکنم
چشم... خیلی ممنون...
سه شنبه ۲۳ آذر ۹۵ , ۰۹:۴۱ ❤منتـــظر المهدی 313❤
باتمام وجودم حس کردم این لحظات رو خیلی سخته 
بله سخته :(
یاد اون داستان افتادم
تعدادی قورباغه افتاده بودن توی چاه
یکی از اونا کر بود و صدایی نمی شنید
همه قورباغه ها ناامید شدن و دیگه سعی نکردن از چاه بیرون بیایند
جز همون قورباغه ی کر که بالاخره پرید بیرون

....
دلیلش این بود که قورباغه هایی که بیرون چاه بودن به اینایی که توی چاه بودن میگفتن نمیتونید بپرید چون عمق چاه زیاده
و همه ناامید شدن جز اونی که کر بود
....
گاهی باید بای رسیدن به هدفت کر باشی و فقط امیدت به خدایی باشه که همیشه هواتو داره
:)
چقدر زیبا...
بله گاهی باید کر بود... من ترجیح میدم همیشه کر باشم...
آرامشم خداست...
موفق باشی ان شالله
خیلی ممنونم...
سلام من تازه وبلاگ شمارو دیدم و خیلی هم خوشم اومد خواستم بگم ک باورای قشنگی دارید معلومه ک هیچ کدومو از سر تقلید و این چیزا نمیگید این شاالله ب آرزوتونم میرسید....موفق باشید :)
سلام
لطف دارید شما...
خیلی ممنونم...
وحدت وجود رو خوب اومدی
ان شاءالله موفق بشید
:|
ممنون...
پست خوبی بود تحت تاثیر قرار گرفتم و یه لحظه خودمو جای شما دیدم وقتی که از خدمت اومدم و به هر دری زدم کار جور نشد و هر بار دانشگاه قبول شدم موفق نشدم بخونم و همین امسال که کنکور میدادم مادرم و بقیه و همه و هر کسی که میگفتم بهش میگفت دیر شده نمیتونی و از این دست حرف ها که پر بیراه نبود ولی نا امید کننده بود حرفاشون.
یکی نیست بگه وقتی میگی نمیتونی بجاش یه راهی دیگه داری پیش پاش بذاری که مایوسش میکنی از راهی که داره میره؟!!!!
از بعضیا پرسیدم بخصوص مادرم و جز اینکه غصه خورد و گفت نه چه راهی مثلا و به فکر رفت و سکوت چیزی عایدم نشد.
التماس دعای یه کار خوب و دائمی و دارای بیمه و مزایا و ... که از عهده اش بر بیام.
مشکلات برای همه هست آقای احمدی...
توکل به خدا...
بالاخره همه چیز درست میشه...
خیلی ملموس بود ....
همین اراده فوق اراده ها مطمئنا تنهات نمیذاره هیچ وقت  ..
بله تنهام نمیذاره :)
سه شنبه ۲۳ آذر ۹۵ , ۱۵:۲۷ محمد حسین صادقی
متن عالی
ادم نمک نشناس خیلی زیاد شده متاسفانه
ممنون...
چی بگم...
بخشیدن کار دله
بله...
سلام خیلی وقتا این احساس واسه ادم پیش میاد خصوصا وقتی کنکوری باشی . البته باتوجه به کامنتا من حس میکنم کنکوری باشید : )

ولی تواین شرایط فقط باید شما هدفتو واسه خودت روز به روز پررنگ تر کنی توکلت بخدا باشه حتما تواین مسیر کمکت میکنه ^__^

+ راسی ممنون بابت راهنماییت :)

بله کنکوریم :)

درسته ^_^

+ خواهش میکنم :)
من به این وحدت وجود رسیدم خیلی وقت پیش تا الان که خیلی خیلی داره کمک می کنه.
اصلا ترکونده
خیلی هم عالی...
سه شنبه ۲۳ آذر ۹۵ , ۲۱:۰۶ نـــامـــیـــرا ...
فقط خداااا...بهش اعتماد کن وبلندشو
خیلی وقته بلند شدم :)
از خدا کمک بگیرد...

اگه بخواییم ب حرف مردم گوش بدیم ب جایی نمیرسیم..
بله... ممنونم...
چهارشنبه ۲۴ آذر ۹۵ , ۰۰:۱۴ ✿دخترے از تبارِ غرور✿
نگو که خیلیا از کنارت رد میشن بدون حتی یه نیم نگاهی...
آدم دلش میشکنه وقتی میبینه برای کمک کردن بهشون از همه ی انرژیت رو گذاشتی و بیخیال زندگیت شدی تا فقط بتونی کمک کنی، اونم فقط کمک در حالی که هیچ سود و زیانی برات نداره...
اما جوابشون چیه...
متاسفم به حال بعضی ها، نمیدونم این حجم خودخواهی چطور میتونه در یک نفر جمع بشه
چی بگم...

اگر می خواهید آسوده خاطر محصولات خانگی را سفارش دهید به سایت ما سر بزنید

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">

اشتیاقی که به دیدارِ
تو
دارد دلِ من
دلِ من داند
و
من دانم
و
دل داند
و
من

آرشیو مطالب
Designed By Erfan, Edited by a Friend Powered by Bayan