به خودت بر میگرده...

کل فی فلک

همه چیز در گردش است


خوبی کنیم... خوبی می بینیم...

بدی کنیم... بدی می بینیم...

دل بشکنیم... دلمون میشکنه...

دل بسوزونیم... دلمون می سوزه...

بخندونیم... لبامون خندون میشه...

بگریونیم... چشمامون گریون میشه...


هر کاری کنیم به خودمون برمیگرده :)

همه چیز در گردشه...


آیه بالا رو از آخر به اول بخونید...

برای من آیه بالا خودِ خودِ آرامشه ^_^



☆ یه پیشنهاد ویژه ☆

اگه مثل من عاشق متن های کوتاه و تامل برانگیز و آرامش بخشین... میتونین رجوع کنید به اینجا

اغراق نیست اگه بگم متن های این وب دیدگاه من رو نسبت به خیلی چیزا تغییر داده :)

 سلام بانو 
پست خوبی بود ..
در ضمن سپاسگزارم که در غیبت بنده به وبلاگ تشریف میاوردید 
و جویای حال بنده بودید .‌
سلام جناب شباهنگ
تشکر...
خواهش میکنم...
خوشحالم حاتون خوب شده...
شنبه ۲۰ آذر ۹۵ , ۱۹:۴۸ خانومِ حدیث ^_^
عشق  پس میدیم و پس میگیریم عشق  :))
بله ^_^
شنبه ۲۰ آذر ۹۵ , ۱۹:۵۰ علیرضا امیدیان نسب
خیلی قشنگ بود
اما بعضی از چیزاش زیاد درس نیس و مواقعی اتفاق میفته
مثلا امام حسین اونهمه خوبی میکرد اما بدی میدید
بدی نمیکرد اما بدی میدید
دل نمیشکوند اما دلش میشکست. و.......
اما تو این زمونه این موارد پنجاه پنجاه شده

هرکاری انجام بدید نتیجه اش حتما به خود آدم برمیگرده... یه وقتایی توی همین دنیا... یه وقتایی هم توی اون دنیا...
حتما نباید نتیجه کارهامون رو توی این دنیا ببینیم!
اونایی هم که بد کردن نتیجه کارشون رو دیدن!
یه وقتایی متوجه نمیشیم... ولی اونی که بد کنه قطعا بد میبینه!
شنبه ۲۰ آذر ۹۵ , ۱۹:۵۳ حمیدرضا ندیری
آری
همه چیز در گردشه
همه چیز...
حالا داستان طولانیه...
بله... حرف خود خداست!
و چه کسی از خداوند راستگوتر است؟!...
عالییییییی :))))))
^_^
میشه شبهه بندازم در مورد این مطلب؟
شبهه در مورد آیه؟!
اگه مثل بقیه دوستان شما هم فقط به ظاهر قضیه توجه کردین مشکلی نیست... جوابتون رو میدم... چون این آیه رو به شدت قبول دارم! نه من... که کل روانشناس های دنیا قبولش دارن!
این  جمله  هرچه کنی  به  خود کنی رو خیلی  قبول دارم  :D

زیادی از  حد
خوبه حرف خدا فبول نیست... ولی یه ضرب المثل قبوله!
شنبه ۲۰ آذر ۹۵ , ۲۰:۳۱ نـــامـــیـــرا ...
اصلا اینوقبول ندارم...برعکسشم هست..زیادهست...
آیه آوردم... حرف خدا رو قبول ندارید؟!
به ظاهر کلمات نگاه نکنید... به عمقش فکر کنید!
عالی(:بود
:)
آره منم موافقم 
میگم نسیم خانوم مگه قرار نبود وبم لینک بشه ؟؟؟؟ 
پس چی شد؟؟😭😭😭😭😢😢😢
خوبه که موافقید!
بله...
باشه لینکش میکنم...
:))
از معرفی وب هم ممنون .
با نظر حدیث هم موافقم :)
:))
خواهش میکنم عزیزم :)
بله...
اوهوم هرچه کنی به خودکنی :)
:)
از اول به آخرش واقعا آرامش ولی زبان از آخر به اولش تند و بعضا انتقام گونه ....
نمی فهمم...
از آخر به اولش هم همینه!
خود آیه هم در گردشه!
دروغه!
من که دلی نشکستم!
من که کسیو به گریه ننداختم!
آیه قرآنه! حرف خداست!
بجای ظاهر کلمات به عمقش فکر کنید لطفا!
کاملا درسته...

سپاس از شما...
ممنونم...
شنبه ۲۰ آذر ۹۵ , ۲۲:۵۷ محمدرضا عاشوری
امیدوارم این گردشی که میگین باشه. ما که ندیدیم
آیه آوردم... حرف خداست!
نسیم^_^
^_^
دیگران برای ما مثل اینه هستند و هم چنین ما برای دیگران
زیبا بود ، 
تشکر...
^___^ایشالا همش چیزای خوب برگرده:)
ان شاءالله :)
سلام
چقدر عالییییییه این آیه ^_^
چقدر جالبه، نظرات رو خوندم :-/
واقعا درسته. کسی حرف تو رو نمیفهمه! همه فقط به ظاهر قضیه توجه کردن!
انگاری کسی از راز خبر نداره!
سلام
بله خیلی... ولی هیچ کس نفهمید دقیقا میخوام چی بگم!
دقیقا حرف منم همینه...
نه هیچ کس...
میخوان آیه رو ببرن زیر سوال!
بیخیال نسیم، حرص نخور عزیزم :)
حرف خدا که زیر سوال نمیره، حرفیه که همه قبولش دارن، کلی روانشناس.
من همه کتابای راز رو خوندم، رازه دیگه، هر کسی خبر نداره :))
عصبی میکنن آدمو... دیگه از این مدل پست ها نمیذارم... اگه بذارم هم رمزدار میذارم تا کسی که اهل فکره بخوندش!
منم همه کتاباش رو خوندم... فیلم هاش رو هم دیدم :)
تو چقدر شبیه منی :)
این روزا کسی فکر نمی کنه، همه ظاهربین شدن! کسی به عمق قضیه توجهی نداره! همه مشکلات بشر هم از همینجا شروع می شه! بیخیال، از درس چه خبر؟
آره بیخیال...
درس هم که خبری نیست... مثل همیشه...
باید ازمون بعد خیلی بهتر بشه!
باید :)
باید :)))
میشه، حتما میشه خواهری مهربون و خاص خودم ^_^
بله باید :)
پس چی... باید ^_^
مهربون و خاص؟! نه بابا...
آره بابا ^_^
خداییش خاص تر از تو ندیدم :)
فقط حیف
لطف داری شما...
چرا حیف؟!
حیف چون... نگم بهتره :)
برو درس بخون نمی خوام ذهنت درگیر بشه آبجیم.
باشه هر طور راحتی...
درگیر که شد البته!
نه درگیر نشه هاااااا، برو درس بخون :)
باشه... موفق باشی...
تو هم موفق باشی خواهری :)
برام دعا می کنی دیگه، آره؟
بله دعا میکنم حتما...
منم برات دعا میکنم ^_^
خیلی ممنون...
تا گذر بعدی خدا پشت پناهت :)
خداحافظ :)
يكشنبه ۲۱ آذر ۹۵ , ۰۹:۲۸ علیرضا امیدیان نسب
عجب آدمایی ها
اما واقعا به عمق مطلب نگا کنن میفهمن
:)))))
عالی بود
بله واقعا عجب آدم هایی...
الان این حرفتون کنایه بود؟!
تشکر
يكشنبه ۲۱ آذر ۹۵ , ۰۹:۴۰ علیرضا امیدیان نسب
خخخخ نه حرفتو تایید کردم
یعنی شما فهمیدی منظور منو؟!
يكشنبه ۲۱ آذر ۹۵ , ۰۹:۴۴ علیرضا امیدیان نسب
بله که فهمیدم:))
خیلی هم عالی...
خداروشکر...
توجه کردی اون آیه را هم اگر از آخر به اول بخونی همین میشه
خود ِ آیه هم در گردش است
...

از بابت ادرس اون وبلاگ خیلی ممنون
واقعا لذت بردم
البته هنوز نخوندمش اما چون کرمان بود لذت بردم :))
احسنت...
خوشحالم که بالاخره شما منظور منو فهمیدید :)

خواهش میکنم...
:))
يكشنبه ۲۱ آذر ۹۵ , ۱۳:۱۳ سیّد محمّد جعاوله
پست خوبی بود
متشکرم.
تشکر...
اوه ببخشید من فکر کردم آدرسش هست kerman.blog.ir
اشکالی نداره :)
ببخشید من هدفم این نبود
میشه منبع تفسیری این آیه رو بفرمایید
من طبق صحبت های یکی از روانشناس های معروف ایرانی گفتم...
و با توجه به قانون جذب... که توی پست بعدی راجع بهش توضیح میدم...
قال الله تعالی فی القرآن الکریم :
ان احسنتم احسنتم لأنفسکم و إن أسأتم فلها... آیه 7 سوره اسراء
اگر نیکی کنید به خودتان نیکی می کنید و اگر بدی کنید باز هم به خود می کنید.
بله... ممنونم از شما...
خب منظورت ازاین پست چی بوده مامتوجه ش نشدیم؟:)
:)
اگه خدا بخواد توی پست بعد توضیح میدم...
سلام : )

جالب بود واسم که ایه هم برعکس بخونی همون میشه ^___^
سلام

^_^
چهارشنبه ۲۴ آذر ۹۵ , ۱۶:۳۲ محمدرضا مهدیزاده
همینطور هست :)
موفق باشید
خب خداروشکر که شما با من موافقید...
ممنونم... همچنین...
جالب بود ممنون
ممنونم...
این آیه فوق العادست :)
اولین بار که شنیدم کلی هنگ کردم...
هم مفهوم عالیه هم چیدمان کلماتش❤
:)
آره خیلی...
هر چه کنی به خود کنی گر همه نیک و بد کنی
در حقیقت اصلا نمیشه برای دیگران کاری کرد چه بد چه خوب
خدا غیور تر از این حرف هاس که بنده هاش مثل نخود لوبیای آش تو هم غل بخورن
این دیگه خیلی پیچیده است تو خودت اوستایی حدیث مفصل بخوان از این مجمل

اگر بنده ای از خدا چیزی بخواد و خدا هم همونو براش بخواد همه ی موجودات عالم هم راضی نباشن میشه
اصلا این قضیه ساختار هستی رو روشن میکنه

اگر می خواهید آسوده خاطر محصولات خانگی را سفارش دهید به سایت ما سر بزنید

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">

اشتیاقی که به دیدارِ
تو
دارد دلِ من
دلِ من داند
و
من دانم
و
دل داند
و
من

آرشیو مطالب
Designed By Erfan, Edited by a Friend Powered by Bayan