جاتون خیلی خالی :)

اهل منزل رفتن بیرون...

دلم گرفته بود... آخه با پشتیبانم دعوام شد!

اومدم نشستم کنار پنجره :)

یه نسیم خیلی خیلی خنک در حال وزیدنه ^_^

خیلی حس خوبی داره :)

جاتون خالی :)

حال دلم خوب شده... به همین سادگی ^_^

ما اینیم دیگه... با ساده ترین چیزا خوشیم :)


پنجرتون روبرو پارک نیست احیانا؟
نه... روبروی کوهه...
الحمدلله
واقعا باید بعضی وقتا برای چیزای ساده شکر کرد.
واقعا باید بعضی وقتا برای چیز هایی که نداشتیم و نخواهیم داشت با شکر کرد.
حالا داستان طولانیه...
بله واقعا...
میفهمم... خداروشکر...
پشتیبان چی گفت که جوش آوردید؟
گفت چرا نیومدی جلسه؟! گفتم درس دارم!
گفت الان بیا... گفتم نمیتونم...
خلاصه دعوامون شد...
خوبش کردید
منظورتون اینه که کارم درست بوده؟!
شکر ..

همینطوری حالت خووووووووووب :)
خیلی شکر...

فدای تو آبجی گلم ^_^
تو هم حالت خیلی خیلی خوب :)
چهارشنبه ۱۷ آذر ۹۵ , ۱۸:۵۰ مهدی کاشانی زاده
سلام حالتون چطوره؟ به وبلاگم سر میزنید؟😊
سلام
ممنونم...
وبلاگتون کدومه؟! اگه جزء اونایی باشه که دنبال میکنم سر میزنم اگر نیست هم که نه...
چهارشنبه ۱۷ آذر ۹۵ , ۱۸:۵۲ ❤منتـــظر المهدی 313❤
سلام ان شاء الله همیشه خوب باشید
سلام
ممنون...
چه بهتر
بله... ممنون...
الحمدلله
خدارو خیلی خیلی شکر...
چهارشنبه ۱۷ آذر ۹۵ , ۱۹:۰۸ علیرضا امیدیان نسب
خداکنه همیشه حالتون خوب باشه
من حسابی دعا میکنم براتون تا همیشه خوب باشین
خیلی خیلی ممنون...
شما لطف دارید...
دلت همیشه خوش  :)
خنده ساکن لبات❤
ممنون حدیث جونم ^_^
من عاشق حدیث های بلاد بلاگم! 😊
خدا کنه همیشه حالت همینجوری خوووووب باشه
خیلی ممنونم باران خانوم گل :)
چهارشنبه ۱۷ آذر ۹۵ , ۱۹:۲۹ سیّد محمّد جعاوله
زیباست
تشکر...
خدا رو شکر

همیشه خوش باشید :)
خیلی ممنون...

شما هم همیشه شاد و خندون باشید...
همیشه خوب باشی نسیم جان^__^
ممنونم عزیزم ^_^
این پشتیباناحرف الکی زیادمیزنن به دل نگیر...توراه خودتوبرو....وای این حسیم خنک خیلی خوبه من عاشقشم
آره... کلا قبولش ندارم! همیشه عصبیم میکنه...
:)
منم عاشخِ توَم نسیم جونم ^_^
فدای تو ^_^
چه جالب
اون یکی پنجره هم حتما رو به دریاست؟!
نه ما اینجا دریا نداریم!
فقط کوه داریم...
چه باحال که پنجرتون روبع کوهه
نسیم:)))))))))))
بله خیلی خوبه...
الان دلیل خنده شما چیه؟!
پنجره‌ی رو به کوه هم عالمی داره‌ها :)
حالت همیشه خوب باشه :))
خیلی عالیه :)
ممنونم... همچنین آبجی جونم ^_^
من دارم میرم پشتیبان شم. نترسون منو. خیلی استرس دارم واسه این بخش رابطه با بچه ها. آخه روابط عمومیم منفی دو هس :/
شما که خیلی مهربونید :)
قطعا پشتیبان خوبی میشید :))
منفی دو! چرا منفی دو؟! :)
چه خوب
انشاالله همیشه خوب باشی خواهر خوبم...
ممنونم... همچنین آبجی گلم :)
خدا رو شکر..
الحمدلله...
حس خوبیهههههه
بله...
چهارشنبه ۱۷ آذر ۹۵ , ۲۳:۱۵ ✿دخترے از تبارِ غرور✿
وقتی به خاطر چیزای ساده فقط میگیم خدایا شکرت، واقعا حس آرامش خیلی خوبی به آدم میده....
بله خیلی حس خوبیه :)
چهارشنبه ۱۷ آذر ۹۵ , ۲۳:۳۴ دختری از تبار تسنیم ...
واقعا الحمدالله...
شاد باشی همیشه (:
ممنونم :)
پنجشنبه ۱۸ آذر ۹۵ , ۰۰:۳۰ لبخنــــツ ـــد
قشنگیه زندگی به اینه که آدم با ساده ترین چیزا دلش شاد بشه

:-) 
بله دقیقا...
:)
باید به همه چیز قانع بود دیگه(؛
بله...
شاید اون نسیم یک باد معمولی نبوده
شاید فرشته ای گونه هایت را بوسید تا آرام شوی
^_^
چه تعبیر زیبایی...
تراس ما هم یه همچین چیزیه
حال دلو خوب میکنه :)
:)
Waw wonderful heder!!!! 
خیلی کارت درسته دختر 
تشکر...
پنجشنبه ۱۸ آذر ۹۵ , ۱۰:۴۰ خنـــــــــღــــــــــده ڪدہ ツ
چ خوب
خوش بحالت
:)
ماشاالله چه خوب هنوز وبلاگ رو به راهه، قلمت مانا
:)
تشکر...
آرامش همین اندازه ساده به دست میاد .. خیلی هم عالی ..
من ک از دیدن کامنت شما دوست عزیز مشعوف میشم :) کلا هر طور راحتی با من و وب و کامنتام برخورد کن :))
:)
خیلی ساده تر از چیزی که فکرش رو میکردم...
^_^  من با هیچ کس هیچ مشکلی ندارم... چه توی دنیای مجازی چه دنیای واقعی...
خیلی هم عالی :)
^_^
پنجشنبه ۱۸ آذر ۹۵ , ۱۶:۳۰ مهدی کاشانی زاده
فکر نکنم باشه ولی روز اول که اشتیاق نشون دادید😒
آهان یادم اومد :|
باشه دنبال میکنم وبتون رو...
:) ما ادما خیلی پشتیبان خوبی داریم:) حیف که قدرنمیدونیم!
:)
تا منظور از پشتیبان کی باشه...
اخه بنده خدا ادم از دعوا کردن با پشتیبانش گریه میکنه ؟:/
یادم نمیاد گفته باشم گریه کردم! شما بهتره اول پست رو کامل بخونی بعد کامنت بذاری!
با آرزوی موفقیت واسه آزمون فردات :)
:)
آدم با پشتیبان مگه دعوا میکنه؟!
مگه پشتیبان باید با آدم دعوا کنه؟!
موفق باشید
:-/
تشکر...
ان شاالله که همیشه خوش باشید
ممنونم...
نسیم  خنک دوست :D
خیلی هم خوب..
 بله شما اینید دیگه  :)
:))
شنبه ۲۰ آذر ۹۵ , ۱۷:۳۷ منـَم؛ همون یهـ نفَـ ـر :)
چه عالی خوش بحالت :)

منم گاهی با چیزای کوچیک خوب میشه حال دلم
ولی عوضش با چیزای کوچیکم گاهی میگیره @_@
:)

آره می فهمم...
ان شالله حال خوش دلت همیشگی باشه:)
تبریک میگم بخاطر اینکه انقدر راحت میتونی حال خودت رو خوب کنی:)
ممنونم :)
لطف دارید شما...

اگر می خواهید آسوده خاطر محصولات خانگی را سفارش دهید به سایت ما سر بزنید

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">

اشتیاقی که به دیدارِ
تو
دارد دلِ من
دلِ من داند
و
من دانم
و
دل داند
و
من

آرشیو مطالب
Designed By Erfan, Edited by a Friend Powered by Bayan