شما چی میخواید؟!

چند وقت پیش یه نفر از من پرسید:
از زندگی چی میخوای؟!
گفتم فقط آرامش :)

خوشبختی برای هر کسی تعریف خاص خودش رو داره...
من خوشبختی رو در داشتن آرامش میبینم...
حالا توی هر خونه ای با هر امکاناتی... مهم نیست... مهم اینه که یه دنیا آرامش داشته باشی و یه دل شاد ^_^

حالا من از شما میپرسم...
شما از زندگیتون چی میخواید؟!


یه دلِ خوش
ان شاءالله همیشه دلتون خوش باشه...

ولی من که گشتم نبود... شما بگردید شاید باشه...
مسئله اینه که آرامش هم مثل خوشبختی واسه هرکس یه تعریفی داره .

من برای خودم و همه آرامش + عاقبت بخــیری می‌خوام :))
شاید... راستش تا حالا بهش فکر نکردم...

منم :))
 یه‌بار از یکی از همین بچه‌های بیان خوندم که آرامش حسیه که جدا از خوب یا بدبودنِ حالِ آدمه ؛ عجیب به دلم نشست :)
نمیدونم... مبهمه برام...
با حال خودم که مقایسه میکنم با گذشته نه چندان دور و آینده ای که هنوز نیومده... خیلی گیج میشم...
من اصلا نمیدونم آرامش یعنی چی :(
خب من یجورایی با توکل قاطیش می‌کنم . به‌نظرم ارتباط نزدیکی دارن .
وقتی دلت به خدا قرص باشه و بهش توکل کنی و خیالت تخت باشه که جز خوب برات رقم نمی‌خوره ، اون حس و لبخندی که بعد از فکر کردن به اینا برام بوجود میاد ، اسم اونو میذارم آرامش  :)
بله درسته...
ولی من نمیدونم آرامش یعنی چی...
چون هیچ وقت نداشتم...
وای آرزو... الان که دارم فکر میکنم میبینم هیچ وقت آرامش رو تجربه نکردم :(
همیشه با استرس و به امید رسیدن یه روز خوب و بی دغدغه زندگی کردم... ولی هیچ وقت نرسید!
دلم میخواد گریه کنم :((
ای‌بابا :|
ببین مثلا الآن اگه استرس رو از عبارتت حذف کنی ، اون به نظر من آرامشه . یعنی تو به رسیدن اون روز ایمان داری ، این عالیه . 
میرسه عاقا می‌رسه ، مگه چندسالته تو ؟ ۱۸ یا ۱۹ . مثل همیم دیگه .
تازه دوران بچگی که بنظر من کلا در آرامش سپری میشه معمولا . یعنی یک‌سوم همین عمرمونم تو آرامش بودیم .
گریه نکنیا خواهشا . به لیست عذاب وجدانم به گریه انداختن دختر مردمم اضافه میشه :(
دوران بچگی :|
نه گریه نمیکنم :))
بله قطعا میرسه... یه مدت شکست پشت شکست باعث شده زود بهم بریزم ولی خب حداقل چیزی که از بلاگ فان یاد گرفتم اینه که در هر شرایطی شاد باشم :))
اگه سختی نباشه و همیشه همه چی اونطوری باشه که میخوایم... اونوقت زندگی یکنواخت میشه... اینو دوست ندارم...
تعریف آرامش هم فکر میکنم همونه که گفتی :)
تعریف زیباییه :)
اضافه شد به دایره المعارف ذهنم :)
http://bayanbox.ir/info/4689281294051457106/IMAG3619
این‌همه حدیث با این مضمون که ؛ هرچه به مومن رسد برایش خیر است :)
دیگه چی می‌خوای که احساس آرامش کنی عزیزِ من ؟ :))
:)
بله درسته 😊
من خوشحالم که دوستی مثل تو دارم ^_^

راستی آرزو نقاشی هایی که از من کشیدن برای چالش رو دیدی؟! :|
دو تصور کاملا متفاوت :-/
احسنت به تو  ؛
خدا به دست‌اندرکاران بلاگفان هم خیر دنیا و آخرت بده :)
ختم بحث و جلسه رو اعلام می‌کنم .
چندساعت خواب :)) ( بجای چند دقیقه تنفس )
تا گفتگوی شبانه‌ای دیگر بدرود :))

ممنونم :))
بله خیلی کارشون بزرگه...
^_^
منم بهتره بخوابم...
خوابای رنگی ببینی 😊
منم خوشحالم که با تو آشنا شدم :))
یکی از نقاشیا رو امشب دیدم و بعدی رو هم فردا می‌بینم اگه خدا بخواد .
دیگه واقعنی ! شب بخیر .

^_^
شب بخیر...
خوشبتی برا هرکسی تعریفی داره لکن حقیقت امر خوشبختی برای بشریت در منطق دین یک معنا بیشتر ندارد هر چند که راه رسیدن به ان ممکن نسبت به افراد و شرایطشان کمی متفاوت باشد. 
بله درسته...
امنیت پول سلامتی :)
پول :|
از زندگی چی می خوام ؟

خیلی چیزا... اما همشون فدای لحظاتی که پیش پدر و مادرمم

من سلامتی پدر و مادر رو می خوام
ان شاءالله همه پدرها و مادرها همیشه سالم باشن و سایه شون بالا سرمون باشه...
چیزه زیادی نمیخوایما فقط همه چیز!
:/
میگم هدرتو کی طراحی کرده؟:دی
همه چیز :|
یه وقتایی همه چیز توی یک چیز خلاصه میشه...
چطور مگه؟!
آرامش، سلامتی، امنیت، آبرو، عدم فقر مالی و دینی و ...
ان شاءالله همه چیزهایی که گفتید در زندگیتون جاری باشه...
شنبه ۱۳ آذر ۹۵ , ۰۹:۲۳ علیرضا امیدیان نسب
از زندگی سعادت اخرتمو میخوام
تو این زندگی خدا همیشه امتحانت میکنه تا ببینه بندش چقدر تحمل داره
وقتی سختی برا ادم پیش میاد باید خدارو صدا زد
آرامشه من نو زندگی بودن خداس
تو سختیا خدارو صداکن
:)))))))
بله حرفتون خیلی درسته...
زندگیتون سرشار از احساس حس لمس دستان خدا...
من خیلی بلندپروازم ! حالا دیگه قابل حدسه چی میخوام
میرسی بهش :)
مطمئنم...
شنبه ۱۳ آذر ۹۵ , ۱۰:۱۳ محمدرضا عاشوری
آرامش دیگه
خیلی هم خوب...
عشق :)

نمیشه تضمین کرد خوشی های دنیا پایدار باشن اما اگه بک گراند عشق داشته باشن میشه تحمل کرد ...
دوست داشتن رو بیشتر از عشق میفهمم :)
شنبه ۱۳ آذر ۹۵ , ۱۱:۰۹ ❤منتـــظر المهدی 313❤
رضایت قلب اربابم ......
ان شاءالله که آقا از همه ما راضی باشن...
ازش خوشم میاد:)
:)
سلامتی و آرامش... 
زندگیت سرشار از حس آرامش :)
شنبه ۱۳ آذر ۹۵ , ۱۲:۰۶ خانومِ حدیث ^_^
یه وقتایی خودمم نمیفهمم چی میخوام!
دلِ خوش و عدم ترس از مرگ  آرزوهای ثابتمه!!

همیشه دلت خوش باشه حدیث جونم :)
آرامش...سلامتی پدر و مادرم...یه دوست واقعی...لبخند خدا
.
.
همین دیگ چیزی به ذهنم نمیرسه
خیلی هم عالی...
فقط آنچه خدا فرموده عمل کنیم...

دنیا خوبی خواهد شد..
بله درسته...
هدر وبلاگت خیلی زیباست(:
ممنونم...
شنبه ۱۳ آذر ۹۵ , ۱۴:۲۴ محمد حسین صادقی
سلامتی و آرامش
زندگیتون سرشار از آرامش و سلامتی...
آرامِش 
خیییلی
خییییییییلی نیآز دارم ..
میفهمم...
من چی میخوام؟

اممممم

منو رو بیارین لطفا 😊
آرامش
سلامتی
پول!
امنیت
خوشبختی
عاقبت بخیری
.
.
گزینه ها زیاده...
شنبه ۱۳ آذر ۹۵ , ۱۵:۲۸ خنـــــــــღــــــــــده ڪدہ ツ
آرامش روحی داشتن

عکسه خیلی خوشگله^ــــــــــــ^
زندگیت پر از حس آرامش...

^_^
من  اصلا  از ارامش خوشم  نمیایید :D

دوست  دارم  همیشه  در تکاپو باشم  !
در گیر باشم !

اینجوری راحت می خوابم !
کم می خوابم  :D
ولی وقتی آرامش داری  هیچ کاری نمی کنی راحتی !

اصلا از خودم متنفر می شم در چنین  شرایطی :D
عجب...

دیدگاهتون خیلی خیلی برام جالبه...
خوشبختی آرامش و سلامتی
زندگیتون سرشار از آرامش...
عاقبت به خیری بهترین چیزی ست که انسان میتونه از زندگی بخواد.
آرامش یعنی : الا بذکر الله تطمئن القلوب .
بله...
موافقم با شما...
دل خوش
خنده ی از ته دل
سلامتی برای تک تک آدم ها
صلح
و در نهایت عشقی که به ارامش ختم بشه
:)
برات از صمیم قلبم همه چیزهایی رو که گفتی آرزو میکنم ^_^
عاقبتبخیری و سلامتی 
آرامش یکمم ساختنی هست 😉
عاقبت بخیر بشید شما و آقاتون ان شاءالله ^_^
بله 😊
دقیق نمیدونم
هر برهه از زندگی یک چیزه:))
:))
شنبه ۱۳ آذر ۹۵ , ۱۹:۲۵ حمیدرضا ندیری
فقط آرامش
 امنیت
موفقیت
سربلند کردن چند نفر
و ....
خیلی هم عالی...
دستمونو رها نکنه ...
خواسته زیباییه...
باور می کنید هر چه فکر کردم دلم راضی نشد که بنویسم ترسیدم که نکنه خدا ببینه و از دستم دلگیر بشه 
می گم هر آنچه که مطلوب اوست چه در معنویات و چه در مادیات 
فقط تنها چیزی که دوست دارم برای همیشه داشته باشم راضیت خداست در همه امورم 
از زندگی م طاعت و بندگی می خوام تا مردی بشم که اول همسری نیکو و دوم پدری خوب برای فرزندان باشم 
مادیات هم به قدر نیاز و آرامش و رفاه نسبی مثل اکثریت مردم 
ترس شما برام قابل درکه...

ان شاءالله که به همه چیزهایی که میخواید برسید...
يكشنبه ۱۴ آذر ۹۵ , ۰۰:۰۰ ✿دخترے از تبارِ غرور✿
من میخوام آدم خوبی باشم، و بتونم به بقیه کمک کنم خیلی حس خوبی بهم میده خیلی...
به منم حس خوبی میده :)
يكشنبه ۱۴ آذر ۹۵ , ۰۰:۲۲ ابو اسفنج بلاگفانی
همون آرامش. چیزِ خوبیه.
اوهوم...
فقط فقط فقط آرامش ...
زندگیتون سرشار از آرامش...
مهم اینه که آرامش چیه ؟ :)

1- تکاپو و تکامل یافتن آدم؟ 
2- یا استراحت مطلق و راحت شدن از کار و تلاش یا ؟؟!!
قطعا گزینه ۱
منم همون آرامش...
یعنی واقعا نمیفهمم چطور یه دختر دوازده ساله میتونه اینقدر مشغله ی ذهنی داشته باشه...!
:)
من میفهمم...
يكشنبه ۱۴ آذر ۹۵ , ۲۳:۰۹ دختری از تبار تسنیم ...
سلام
اصل خلقت بر روی لذت بنا شده...
یه نفر دنبال پولدار شدنه، یه نفر شهید شدن... در نهایت هر دو میخوان لذت ببرن...
منم به دنبال لذت بردن هستم...
سلام
کاملا درسته :)
بنده ی مورد قبول خدا و ائمه واقع بشم...
ان شاءالله که باشید...
یه کار ثابت و مورد علاقه ی خودم.نزدیک 20 جا کار موقتی کردم.

نه تونستم به اهدافم که یکیش تثبیت شغلی و یا اشتغال برسم؛
نه جرأت کردیم با این کارهای قراردادی حتی یه خواستگاری بریم.
حالا بماند که در شش سال در مجموع 6 ماه بیمه ام را رد کردن.
این وضعیت اکثریت جوانان فعال ایران است(اقلیت:با پارتی یا پول)
جوانان غیر فعال هم که از اسمش معلومه چه کسانی هستن...

این کار رو داشته باشم همه چیز فراهمه.و بعد میتونم ازدواج کنم
این که با چطور آدمی ازدواج کنم رو هم میدونم که چه طور فردی،
با چه خصوصیاتی مثلا یک  آدم ساده و چادری و مثبت و با محبت
و گرنه برای یک پسر این مهم نیست که یکی براش زندگی آرامی
درست کنه یا آرزو هاش این ها باشه چون این موارد برای پسر ها
با خواست خودشان در صورت داشتن شرایط اداره زندگی متاهلی
به راحتی میسر است.اما بیکاریه.
ان شاءالله که پیدا میشه...
بیکاری مشکل خیلیاست... امیدوارم این مشکل حل بشه...
من اغلب به این قضیه فکر می کنم ...
اما هنوز به نتیجه ای نرسیدم !
عجب...
دوشنبه ۱۵ آذر ۹۵ , ۱۷:۳۱ منـَم؛ همون یهـ نفَـ ـر :)
از زندگی...
فقط همه چیز همیشه خوب باشه و این خوبی تموم شدنی نباشه!
امید دارم بهش...
:)
:)
اززندگیم رضای خدارومیخام
خیلی هم عالی...
برای دنیام پول و ثروت و جاه و مقام و آرامش و «زن خوشگل و مومن» و «دو سه تا بچه خوشگل و صالح» میخوام
برای آخرتم هم رضایت خدا و تقوا و ایمان و اخلاق و شهادت میخوام

عجب دنیا و آخرتی شد به به...!!!!
خیلی هم عالی...
البته فکر می کنم به هیچ کدومشون نرسم... «خسرالدنیا و الآخره»
چرا نرسید؟! میرسید اگه خدا بخواد...
ممنون
؟!
موفقیت، آرامش، کارآفرینی، واسطه‌ی رزق و روزی رسانی شدن، مفید بودن، الگو شدن، تأثیرگذاری، سلامت و در نهایت عاقبت به خیری.
خیلی هم خوب...
يكشنبه ۱۱ فروردين ۹۸ , ۱۳:۴۰ باربری و اتوبار آشنا

با باربری ما آسوده خاطر باشید

يكشنبه ۱۱ فروردين ۹۸ , ۱۳:۴۳ باربری و اتوبار امانت

با باربری ما آسوده خاطر باشید

چهارشنبه ۱۴ فروردين ۹۸ , ۱۵:۵۴ باربری و اتوبار آیلان
 با باربری ما آسوده خاطر باشید و حمل آسان تمام وسایلتان را بدون آسیب به تمام نقاط کشور حمل کنید
شنبه ۱۷ فروردين ۹۸ , ۱۹:۵۳ باربری و اتوبار امانت

با باربری ما حمل بدون آسیب به تمام نقاط کشور را تجربه کنید

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">

اشتیاقی که به دیدارِ
تو
دارد دلِ من
دلِ من داند
و
من دانم
و
دل داند
و
من

آرشیو مطالب
Designed By Erfan, Edited by a Friend Powered by Bayan