بدون شرح

هر چی فکر کردم دیدم چیزی نگم بهتره... تصویر گویای حال الان منه...

اللهم ارزقنا حرم خون خدا...

:(
بحق زینب الکبری...

:((
جمعه ۲۸ آبان ۹۵ , ۰۰:۳۲ علیرضا امیدیان نسب
هی نگین که داغ دله منم تازه میشه
خدا قسمت هممون کنه
گفتنش آروومم میکنه...
نگم که بغضش نابودم میکنه...

ان شاءالله...
الهم ارزقنا زیارة الحسین
بحق زینب الکبری...
این عکس آدمُ دیوونه ترترمیکنه:(
قسمتمون بشه سآل ِ دیگه ان شاالله:)
خیلی خیلی...
حدیث دیشب که این عکس رو دیدم زدم زیر گریه :((

ان شاءالله...
بدون دیدن کربلا نمیمیرم!
سلام 

صدای عمو عمو موج میزند در یک بیابان 

وقتی یک دختر کوچولو با یک پیاله منتظر عمویش بود

وقتی بابا رفت عمو را بیاورد

وقتی بابا نتوانست جلوی گریه اش را بگیرد 

وقتی تشنه تر شد 

وقتی

السلام علیک به یک دنیا بغض 
سلام

خیلی زیبا بود... ممنونم...

بغض :(
امان از دل ِ پرگریه و بی تاب ...
آهِ بی تاب شدن عادت کم حوصله هاست 

+ان شاالله:)
هعی...
این روزها همه چی دلگیره حدیث...
همه چی بوی ماتم میده...

:)
ان‌شاءالله ارباب هممون رو بهترین زمان ممکن بطلبه :)
ان شاءالله :)

سال بعد اگه خدا بخواد و آقا بطلبه حتما میرم...
حتی شده تنهایی... ولی حتما میرم...
مخصوصاً پنشنبه جُمعه ها :`((
عصبی شدیم والا/:
آره :((
عصبیمون کردن :|
سلام 
آخ عزیزم 
ان شاءالله به موقعش آقا می طلبتت
سلام
:(
ان شاءالله... ممنونم...
وای این عکس عالیههه^___^
جمعه ۲۸ آبان ۹۵ , ۰۶:۱۰ محمدرضا سلمانیان‌نژاد
خواستید نگید اما گفتید
خیلی بیشتر از این حرفا میخواستم بگم!
خیلی حرف برای گفتن داشتم!
جمعه ۲۸ آبان ۹۵ , ۰۶:۳۱ امیری حسین و نعم الامیر
الهم الرزقنا حرم الله
بحق زینب الکبری...
وای خدای من چه تصویر دلی
بله...
ان شاالله قسمت همه بشه .
ان شاءالله...
کاش الان اونجا بودم :-(
کاش منم اونجا بودم :(

بی تابی کن

بی تابی واسه حرم قشنگه

بی تابی خیلی قشنگه...
بی تابم :(
جمعه ۲۸ آبان ۹۵ , ۱۰:۱۴ منتظر اتفاقات خوب
خدا قسمتمون کنه....
هنوز پیش تو آنقدر آبرومندم     که پاره پاره دلم را دخیل می بندم.
ان شاءالله...
:(
خدا نصیب همه عاشقای ارباب بکنه ان شاالله:  )
ان شاءالله :)
جمعه ۲۸ آبان ۹۵ , ۱۱:۰۴ خنـــــــــღــــــــــده ڪدہ ツ
سلام:(
سلام :(
بقول بچه ها
این حال رو خریداریم :)
که اینطور...
جمعه ۲۸ آبان ۹۵ , ۱۲:۰۱ سیّد محمّد جعاوله
احسنت
متشکذم.
ممنونم...
جمعه ۲۸ آبان ۹۵ , ۱۳:۰۸ حمیدرضا ندیری
خیلی قشنگه ولی حیف...
واقعا حیف...
درد اونجاییه که اعمال خودت تو این یه سال باعث بشه از لیست خط بخوری ... 

ننگ بر من 
بله... برام قابل درکه :(
جمعه ۲۸ آبان ۹۵ , ۱۵:۰۸ ❤منتـــظر المهدی 313❤
مردم ازحسرت
منم :(
اللهم ارزقنا کربلا
بحق زینب الکبری...
انشالله خدا نصیب همه عاشقای ارباب بکنه ...

اجرتون با آقا اباعبدالله
ان شاءالله...

ممنون...
جمعه ۲۸ آبان ۹۵ , ۲۱:۱۹ دختری از تبار تسنیم ...
الله اکبر از این همه زیبایی...
خیلی زیباست...
واقعا آدم حیرت میکنه...
و من با همین عکس خوشم :(
السلام علیک یا ابا عبدالله
خیلی زیبا بود...
ممنونم...
السلام علیک یا ابا عبدالله
لبیک یا حسین...
کار دستم داد آخر قلب ناپاکم ، حسین (ع) !

اربعین ، پای پیاده ، رفت از دستم که رفت ...
بله... :(
سهم من که همیشه حسرت بوده ... امسال هم همچنان...
یاعلی
سهم منم :(
علی یارت
چ عکس قشنگی..
آدمو هوایی میکنه..
بله خیلی زیباست...
بله... :(
سلام
بسیار خوب ، پر معنا و مفهومی
تشکر...موفق باشید
سلام
ممنونم...
خواهش میکنم... همچنین...
کاری کنیم تا سال آینده ارباب ما رو هم بطلبند
ان شاءالله...
ممنون
خواهش میکنم...
اللهم ارزقنا کربلا...
:.(
بحق زینب الکبری...
هیچکس حق عذاداری ارباب رو ادا نمیتونه بکنه
حتی اگه هِی بمیریم و زنده شیم از گریه
يكشنبه ۱۱ فروردين ۹۸ , ۱۳:۴۲ باربری و اتوبار آیلان

با باربری ما آسوده خاطر باشید

چهارشنبه ۱۴ فروردين ۹۸ , ۱۵:۵۵ باربری و اتوبار امانت
 با باربری ما آسوده خاطر باشید و حمل آسان تمام وسایلتان را بدون آسیب به تمام نقاط کشور حمل کنید
شنبه ۱۷ فروردين ۹۸ , ۱۹:۵۶ باربری و اتوبار امانت

با باربری ما حمل بدون آسیب به تمام نقاط کشور را تجربه کنید

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">

اشتیاقی که به دیدارِ
تو
دارد دلِ من
دلِ من داند
و
من دانم
و
دل داند
و
من

آرشیو مطالب
Designed By Erfan, Edited by a Friend Powered by Bayan