توهین نکنید لطفا

هر کسی یه سری اعتقادات داره...

یکی خدا رو قبول داره... یکی نداره...

یکی با چادر حالش خوبه... یکی با مانتو...

یکی عشقش کربلاست... یکی نه...

یکی منتظر یه منجیه... یکی نه...

یکی...

.

.


دلیلی نداره بهم توهین کنیم!

مهربون باشیم :)

که دیر یا زود باید گذاشت و گذشت...


چیزی ک میمونه یکی دوتاحرف ِ ازهمدیگه ...
آره...
سه شنبه ۲۵ آبان ۹۵ , ۲۰:۱۵ مکاترونیک خودرو
نه
نمیشه این حرفوزدبایدببینم کسایی که ازراه اصلی اسلام
منحرفند،دلیلش چیه.........
در هر صورت باید احترام گذاشت!
احسنت
خیلی زیبا بود
اصلن به بقیه چه ربطی داره که اعتقادات شماچیه
درضمن دنبالت کردم
ممنون
بله...
تشکر...
سه شنبه ۲۵ آبان ۹۵ , ۲۰:۳۰ محمدرضا سلمانیان‌نژاد
ببخشید اما حرفتون رو قرار نمیشه قبول کرد
تا این‌که واضح بفرمایید منظورتون چیه.

یکی بهم گفته عقایدت مسخره ست!
گفته پشت حرفات هزارتا کار نکرده داری!
گفته...
ببخشید دیگه نمیشه گفت!
بله کاملا درسته.
چرا؟ چی شده؟
توهین شده به اعتقاداتم و نوشته هام!
عکس که عالی :))
متن هم که ؛ حرفِ حساب جواب نداره ! ولی تمرین می‌خواد .
^_^
بله تمرین میخواد عزیزم :)
سه شنبه ۲۵ آبان ۹۵ , ۲۱:۲۶ سیّد محمّد جعاوله
چه فکر خطرناکی
کدوم فکر؟!
احترام گذاشتن به افکار دیگران و اعتقادات دیگران مقدس ترین حالت احترامه..
بله... دقیقا...
سه شنبه ۲۵ آبان ۹۵ , ۲۱:۵۶ علیرضا امیدیان نسب
حرفاتون قشنگ بود.
اما نمیشه گذاشت هرکس بادا بادا
اگه اینجور نبود پیامبری نبود حجب و حیا نبود
قرآنی نبود که بگه چیکارکنیم پس دین اسلام براچیه
درست باید حرف زد نه با توهین
اگه هرکس باهرچی حال میکنه بگرده دیگه دنیا بهم میریزه

منظورم از گذاشت و گذشت این بود که باید وابستگی های دنیا رو دیر یا زود رها کنیم و رهسپار اون دنیا بشیم... همون مرگ!
پس تا زنده ایم بهتره مهربون باشیم و مهربونی کنیم...
کی توهین کرده؟!بگو تا یارانشو قطع کنم:دی
یکی از بلاگر های تازه کار...
کاش ادمها یاد میگرفتن باید به عقاید همدیگه احترام بذارن
متاسفانه خیلیها ادمها رو بر اساس معیارهای خودشون میسنجن,که اگه اونها هم مثل خودشون بودن میشن فرشته,اگه هم روش زندگی خودشونو داشتن که چقدر ادم بدی هستن!!!!
دقیقا همینطوره متاسفانه...
دیر یا زود باید گذاشت و گذشت...
:)
:)
کاملا درسته

تصدیق میکنم
بله...
مع الاسف...

خدا هدایتشون کنه...
ان شاءالله...
سلام 

امام خامنه ای : هر کس به اندازه ی خودش بگوید فلان کار بد است گناه از جامعه ریشه کن میشود 

بی تفاوت نباشیم 
نمیگویم ها مهربان نباشیم فقط بی تفاوت نباشیم :)
سلام

سخن رهبر که بسی گران بهاست...

راستش زیاد منظورتون رو نفهمیدم... نسبت به چی بی تفاوت نباشیم؟!

باید احترام گذاشت

و با احترام  اشتباه دیگران رو گوشزد کرد

مهربونی همیشه درست نیست اما احترام لازمه

حیف که کامنت اون شخص رو حذف کردم...
وگرنه میذاشتم تا ببینید طرف جایی برای گوشزد کردن نذاشته بود...
توهین؟
فازشون چی بوده؟
خوششون نمیاد میتونن آنفالوت کنن دیگه چرا با شخصیتشون آشنات میکنن!!!!
بله توهین...
نمیدونم والا...
جزء دنبال کننده های بنده نبود... منم دنبالش نمی کردم!!!
چهارشنبه ۲۶ آبان ۹۵ , ۰۶:۲۵ ❤منتـــظر المهدی 313❤
حرف شما کاملا متینه
:)
چهارشنبه ۲۶ آبان ۹۵ , ۰۷:۰۶ محمدرضا سلمانیان‌نژاد
اما من نمی‌تونم بپذیرم که بر هر عقیده‌ای باید احترام بذاریم
من نگفتم به عقیده هم احترام بذاریم!
ما شیطان پرست هم داریم... حتی توی ایران!
نباید بهشون احترام بذاریم که...
گفتم توهین نکنیم...
خب اگه کسی با اعتقادات من مشکل داره به نظر شما باید بیاد به من توهین کنه؟!
بی دلیل... بدون این که من حرفی بهش زده باشم...
 درسته کسی رو نباید مجبور به کاری کرد که دوست نداره 
باید خود اون شخص تصمیم بگیره .
بله حرفتون درسته...

حرف من فقط یه چیزه... توهین نکنیم!
تشکر...
بابت چی آبجی جونم؟!
کامنت تشویق ممتد داشت اصلا :)

Samira ..: کی توهین کرده؟!بگو تا یارانشو قطع کنم:دی

 :-/
اگه کسی توهین کنه یارانه و تمام خدمات شهروندی اش حذف خواهد شد و برای جند سال از تماشای برنامه های تلویزیونی محروم می شود ...
عجب...
عالیه عالیییییی
توی کلاس ما یه دختری هس اصن اسلام رو قبول نداره....
اونوقت من باید چیکار کنم؟!
به تمامی مقدسات هم توهیین میکنه
اینارو که او نمیخونه آدم بشه😠😠😠
عصبانی نشو عزیزم... خدا هدایتشون کنه اینجور آدما رو...
چهارشنبه ۲۶ آبان ۹۵ , ۱۶:۲۹ ابو اسفنج بلاگفانی
من احساس میکنم دیشب اینجا نظر دادم!
خدایا یعنی امیدی بهم هست؟
نه نظر ندادید!
حتما امیدی هست...
چهارشنبه ۲۶ آبان ۹۵ , ۱۶:۵۲ منتظر اتفاقات خوب
خوب باشیم:))
:))
امامای ما با احترام و بیان صریح و متقن به مخالفانشون  اونها رو مجاب و گاهی هدایت میکردند
به نظرم اونکه قابل احترام نیست آدم لجوج و مغرضه که اهدافی داره
بله درسته...
بی تفاوت به اینکه هر کی هر چی خواست رو انجام بده 

یه تذکر کوچولو :)
آهان... درست میگید شما...
حرف حساب جواب نداره :)
:)
چهارشنبه ۲۶ آبان ۹۵ , ۲۰:۱۴ محمدرضا سلمانیان‌نژاد
إن شاءالله موفق باشید
ممنونم... ان شاءالله...
نه مثلاااااااا یکی به دینت توهین کنه براش احترااااااااام
قائلی
بهت میگم اعتمادبه نفست پایینه
نه ولی بهش توهین هم نمی کنم... با دعوا و بی احترامی کسی حرفی رو قبول نمیکنه جناب!


اگه منم حرفایی که اون شخص بهم زده بود رو بهش میزدم و توهین میکردم اعتماد به نفسم بالا بود؟!
اعتماد به نفسم پایین نیست اصلا... اهل توهین نیستم!
آخه چجوری توهین نکنیم؟؟؟؟
اگه شخص مقابل توهین کنه چی؟؟؟؟
ما رو هم دنبال کنید.
اگه ما هم توهین کنیم که میشیم مثل طرف مقابل!
باید بین شخصی که توهین میکنه و ما تفاوتی باشه!

به من خیلی توهین شد... ولی من فقط سکوت کردم :|
در راستای کامنت‌های این پست باید بگم :
دقیقا یادم نیست حدیث بود یا آیه یا روایتی چیزی ؛ اما یجا خوندم که حتی به بت‌های بت‌پرستان هم نباید فحش داد یا توهین کرد چون ما هم دوست نداریم اونا به خدایِ ما توهین کنن .
دقیقا حرف منم همینه آرزو جون...
ولی خب بعضیا میگن حرفم اشتباهه و اعتماد به نفسم پایینه!
اوهوم
دقیقا همینطوره...

بله...
حرف حساب جواب نداره!

اگه بحث صحبت مسالمت آمیز و منطقی در مورد ادیان مختلف باشه خیلی هم خوبه ولی مشکل اینجاست اکثرا سر عناد و کینه با اسلام و خدا دارن!!


بله همینطوره...
خوش باش ندانی به کجا خواهی رفت 
ولی من میدونم قراره کجا برم!
سلام
احترام به عقاید هر کس نه عقلانی است و نه شرعی
مثلا در زمان جاهلیت دختر را برای بت هایشان قربانی می کردن ما باید احترام بذاریم؟
حضرت ابراهیم مگر تبر در دست نگرفتند و بت ها رو شکستن ؟آیا حضرت ابراهیم احترام گذاشتند به عقاید انحرافی آن ها؟
سلام
بله درسته...
يكشنبه ۱۱ فروردين ۹۸ , ۱۳:۴۲ باربری و اتوبار آشنا

با باربری ما آسوده خاطر باشید

چهارشنبه ۱۴ فروردين ۹۸ , ۱۵:۵۵ باربری و اتوبار امانت
 با باربری ما آسوده خاطر باشید و حمل آسان تمام وسایلتان را بدون آسیب به تمام نقاط کشور حمل کنید
شنبه ۱۷ فروردين ۹۸ , ۱۹:۵۸ باربری و اتوبار آیلان

با باربری ما حمل بدون آسیب به تمام نقاط کشور را تجربه کنید

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">

اشتیاقی که به دیدارِ
تو
دارد دلِ من
دلِ من داند
و
من دانم
و
دل داند
و
من

آرشیو مطالب
Designed By Erfan, Edited by a Friend Powered by Bayan