من و کنکور و قلمچی سه تایی!

نتیجه آزمون که اومد... دیدم همه درصدام بالای ۵۰ هست بجز فیزیک!

خیلی کمتر از حدی بود که باید :(

دیشب که داشتم آزمون رو بررسی می کردم...

وای خدا...

صفحه آخر سوالات فیزیک پیش رو جا انداخته بودم :|

۶ سوال!

سوالایی که میتونستم حداقل ۳ تاشو بزنم...

فکر کنم عینک لازم شدم!

من عینک دوست ندارم :-/



مبهم نوشت: لب او بر لب من این چه خیال است و تمنا / مگر آنگه که کند کوزه گر از خاک سبویم

همینطوری نوشت: یا راهی خواهم یافت... و یا راهی خواهم ساخت...

کمک نوشت: الهی و ربی... من لی غیرک...

درد نوشت: مجنون حسینم... مدیون ابوالفضل...   بین الحرمینم آرزوست :(

خوشبحالتون-کنکور آزمایشی دادین :)


خدا کنه بتونم خودمو جم و جور کنم برا کنکور ارشد...وگرنه با این شرایط یه گند درس حسابی میزنم
خب بخونید... فکر کنم کنکور شما بهمن ماه باشه... درسته؟!

موفق باشید
موفق باشید
ممنون... همچنین...
سلامتُ شادُ موفق باشی ان شالله

دعاگوتم و برات خیر ترین ها رو آرزو دارم عزیز ِ دل:**


+ حواستم جمع کن ها؟؟؟؟
ممنون آبجی خودم... همچنین :)

فدای تو... منم دعات میکنم :)

+ اوضام خرابه! سوال اول دینی پیش هم اشتباهی خوندم! وگرنه درصدمان ۱۰۰ میشد!
موفق باشید..

اعتقادی ب قلم چی و گاج و... ندارم..

بدون اینها رتبه خوب هم میشه اورد..

که شد..
ممنونم...

نمیدونم شاید...
قبلاها میشد... ولی حالا فکر نکنم... کنکور بسی سخت شده...
ووووووووووییی الان میام گیساتو میکنم دیهههه D:

حواستُ جمع کن منکه تودفترچه سوال درست میزنم
توپاسخبرگ اشتباه وارد می کنم /:
:)))  من روی گیسام حساسما :)

همه سعیمو میکنم بازم بی دقتی دارم!
تو هم باید حواست رو جمع کنی آبجی جون :)
خب چون حساسی دارم هشدارمیدمD:

+منم سعی میکنم چشمممممم :)*
:))

+ آفرین بر یکی یدونه آبجی خودم :)
آزمون بعد باید خیلی پیشرفت کنیا!
این یه هشداره! :)
باوووووشه خآنوم دکترم :))))
 😊
 از همه‌ی انواع بی‌دقتیا تو این آزمونا پیش میاد که خیلی هم بد نیست ؛ قشنگ درس عبرت میشه واسه کنکور . 
مبهم‌نوشت : بَه‌بَه .
کمک‌نوشت : خیلی دوسِش دارم .
آره... خیلی بی دقتیم زیاده آرزو جون :(

^_^
منم خیلی دوسش دارم :)
موفق باشید(:
خیلی ممنونم... همچنین...
اشکال نداره نسیم ،  مهم اینه که سعی می‌کنی تکرار نشه . من خودم باالشخصه اگه یه‌سوال آسون رو توی امتحان از دست ندم به خودم شک می‌کنم :دی
بله مهم همینه :)
عجب... حواستو جمع کن عزیزم :)
میگما ؛ عربیتم که خوبه ؛ احسنت :))
:))
پایین ترین درصد عمومیام عربیه فعلا :))
Woow

موفقیات^__^
خیلی ممنون ^_^
يكشنبه ۲۳ آبان ۹۵ , ۰۶:۴۵ سیّد محمّد جعاوله
موفق باشید
ممنون...
يكشنبه ۲۳ آبان ۹۵ , ۰۶:۵۲ محمدرضا سلمانیان‌نژاد
ای بابا 
خیلی حیف شد
میشه حستو درک کرد
بله حیف شد...
☺😊☺😊☺😊☺😊😊
^_^
يكشنبه ۲۳ آبان ۹۵ , ۰۹:۲۵ ❤منتـــظر المهدی 313❤
سلام آبجی ان شاءالله بحق امام حسین موفق بشید ....
سلام عزیزم...
ان شاءالله... خیلی ممنون...
سلام 

اگ اینطوری بزنید خنخور رو حتما تو هر جایی که دلتون میخواد هستید :)

موفق باشید :)
سلام

خدا کنه اینطور که میگید بشه...

ممنون...
من که هنوز نمی تونم مثل ادم درس بخونم و هر لحظه هم داریم به ساعاتی ملکوتی کنکور نزدیک میشویم:(
ان شاا... که موفق باشی:)
یاعلی
چرا خب؟!
بخون... بعدا پشیمون میشی...
ممنونم... همچنین :)
علی یارت
يكشنبه ۲۳ آبان ۹۵ , ۱۲:۱۰ یا فاطمة الزهراء
این که یه چیز آزمایشی بود من تو امتحان ترم دو زبان یه صفحه رو جا انداختم یه سال :////
عجب...
:)
حتما استرس داشتید عجله هم کردید برای همین سوالارو ندیدید. 
استرس نداشتم...
عجله کردم...
يكشنبه ۲۳ آبان ۹۵ , ۱۳:۱۶ دانلود سریال و فیلم خارجی
:|
:|
يكشنبه ۲۳ آبان ۹۵ , ۱۸:۰۲ دانلود سریال و فیلم خارجی
سلام
اموزش سئو و کد گوگل پلاس برای اولین برای بیان بلاگ داخل وب قرار داده شد !
حتما سر بزنید به دردتون میخوره !
نظرم یادتون نره :|
اها لطفا خاهشا از بخش دنبال کنندگان منم دنبال کنید ممنون
سلام
سعی میکنم...

دنبال شدید قبلا...
يكشنبه ۲۳ آبان ۹۵ , ۲۰:۱۶ مکاترونیک خودرو
ایشاالله کنکورقبول میشوید
ان شاءالله...
ممنون...
عیب نداره چندوقت که بزنی عادت میکنی
من الان سه ساله عینکیم!
عینکی نیستم...
آجی خوبم لطف کن دقت داشته باششششششش😠😠😠
چشم عزیزم... عصبانی نشو 😊
يكشنبه ۲۳ آبان ۹۵ , ۲۲:۲۰ دختری از تبار تسنیم ...
کربلا میخوام ابوالفضل...
منم میخوام :(
فدا سرت دگیه درعوض واسه کنکورت حواست هس جا نذاری  :))

درد نوشت  :  :(
بله :))

:((
دوشنبه ۲۴ آبان ۹۵ , ۱۳:۱۰ علیرضا امیدیان نسب
حالا واقعا قلم چی خوبه
دختر همسایمون رفته میگه اینقدر پول خوردن به قلم چیا اما هیچ کاری براشون نکردن
خوبه... من که راضیم...
قلمچی قرار نیست کاری بکنه!
داوطلب ها باید تلاش کنن و درس بخونن...
دوشنبه ۲۴ آبان ۹۵ , ۲۱:۴۲ دریا _ گاه نوشته های من
خوبه تجربه میشه که سر جلسه کنکور بیشتر دقت کنی چیزی از قلم نیفته
بله... همینطوره...
سه شنبه ۲۵ آبان ۹۵ , ۰۸:۵۲ شِمِلـــ ـــیـــا
نسیم جان کربلا نمیرید ؟
کنکور دارم عزیزم...
وگرنه هر کس منو میشناسه میدونه عشقم کربلاست...
سال بعد ان شاءالله حتمیه :)
برام دعا کن :)
سه شنبه ۲۵ آبان ۹۵ , ۰۹:۱۱ شِمِلـــ ـــیـــا
ان شاءالله میای و همدیگرو میبینیم ^_^
ان شاءالله :)
خیلی محتاج دعام... برام دعا کن :)
سه شنبه ۲۵ آبان ۹۵ , ۰۹:۱۶ شِمِلـــ ـــیـــا
چشم عزیزم حتما :*
ممنونم خانومی ^_^
موفق و شاد باشی همیشه :)
چهارشنبه ۲۶ آبان ۹۵ , ۱۶:۵۳ منتظر اتفاقات خوب
موفق باشی. این روزا خوب تلاش کنی. با یه نتیجه خوب همه خستگیت درمیره.
بله... ممنون...
اوه اوه 
چه ضد حالی!
البته این مشکلیه که به خاطر استرس برا خیلیا پیش میاد 
الخیر فی ما وقع
آره خیلی ضد حال بود!
استرس نداشتم... بی دقتم شدید...

بله :)
موفق باشی انشاالله ^_^

ممنونم :)
حتما امری است که مصلحت شما بوده که بی خبرید 
حالا چه رشته لپذیرفته شدید؟
من هنوز کنکور ندادم...
این اتفاق سر جلسه آزمون قلمچی افتاد!
وای
بازم کنکوری...
دوران خیلی سخت و عذاب آوریه اصن ! با آرزوی توفیق برای همگان!!

ممنون...
سلام وای خوشبحالت من تازه شروع کردم ازروبرنامه کانون ازازمون ۲۳ مهرمیشه کمکم کنی راهنماییم کنی.آخه من خیلی کندخوانم متولد۷۲ چندسال پیش درسم تموم شده همه یادم رفتن بنظرت چیکارکنم
سلام
نگران نباش... آروم آروم درست میشه...
يكشنبه ۱۱ فروردين ۹۸ , ۱۳:۴۳ باربری و اتوبار آشنا

با باربری ما آسوده خاطر باشید

چهارشنبه ۱۴ فروردين ۹۸ , ۱۵:۵۷ باربری و اتوبار آیلان
 با باربری ما آسوده خاطر باشید و حمل آسان تمام وسایلتان را بدون آسیب به تمام نقاط کشور حمل کنید
شنبه ۱۷ فروردين ۹۸ , ۱۹:۵۸ باربری و اتوبار آشنا

با باربری ما حمل بدون آسیب به تمام نقاط کشور را تجربه کنید

سلام .
گفتم شاید اونجا نمی تونید بگید گفتم بیام اینجا .

+ اگر خودم را آسمان بنامم ، دروغ گفته ام ...
شاید بهتر است یک پرنده باقی بمانم ...
شاید هم ...
نمی دانم ...

این شب قدر ملتمس دعا هستم
سلام
:)

محتاجیم به دعا
میشه حرفتونو پشت یک لبخند پنهان نکنید ؟؟؟
این سازش و این مداراست که کار منو به اینجا رسونده ...
اون چیه که اینجا هم نمیشه گفتش ؟! تکته اصلا حرفی نیست و یک سیلیِ آبداره ...
الان شما دارید با من مدارا و سازش می‌کنید؟! عجب :/ مگه من چکار کردم که بخواهید با من مدارا کنید؟! :/
دقیقا برعکس ! شما دارید با من مدارا می کنید
از این زاویه نگاه نکرده بودم!
حرف زدن برام راحت‌تر از تایپه. تنها دلیلش هم همینه.
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
***********
الان تنهام
توقع دارید چکار کنم من؟! تماس بگیرم؟! :/
البته گوشیم ممکنه خاموش بشه کم کم
بزنید به شارژ خب
تو حرم چجوری شارژ می کردم ؟! گوشیم خاموش شد .
شما فرمودین تایپ سخته گفتم تماس بگیرین . یا تک بزنین من تماس بگیرم . یا حضوری . هرجور راحتید به هر حال . می خواد هم همینجا بگید که قالش کنده بشه . ولی لطفا هرچی هست بگید ....
حرفی نیست :)
چیزی به ذهنم نمیرسه جز این که حذف کنم ...
واسه چی؟!
دیگه وقتشه برم .
فک کردم ازم ناراحت شدین که نبودین این چند روز ؟
مادربزرگم امروز به رحمت خدا رفتن . باید برم شهرستان . برگشتم اطلاع میدم ...
شما جایی نمی‌رید :/
حال جسمیم خوب نبود و اینکه دیشب دیگه به اوج خودش رسید :) می‌گم تو پست جدید.
خدا رحمتشون کنه :(
حرفی نیست ، یعنی حرفی نیست یا مخالفتی نیست ؟
همون موردِ اول
خدا رفتگان شما رو هم بیامرزه ...
انشاالله سلامتی به شما برگرده ...
کاش حرفی داشتید . شرمنم می کنید با این سکوتتون ...
حلال کنید .
ممنونم
خدا خیر نده باعث و بانیش رو.
تا کی هستید مشهد؟!
الان میرم شهرستان . احتمالا فردا بر می گردم و احتمالا تا جمعه مشهد باشم
خیلی هم خوب
می‌خوام ببینم زهرا خانم و دامادم رو :| :))
انشاالله :)
لطف می کنید پاک کنید پیام های اینجا رو ؟
:)
تا هر جا که جلو چشمم باشه آره.
سلام
فقط اگه زهراسادات رو دیدین لطفا کلا در مورد وبلاگ و حذفش و این مسائل صحبت نکنین . ممنون میشم .
سلام و درود
چشم
 ما مشهدیم اگه دوست داشتید . البته قول میدم بنده رو نخواهید دید ...
داشتم دعای وداع رو می خوندم دیدم اسم عروسم اونجا نوشته شده :)
و جالتر این که معنی اسم عروسم با معنی اسم من یکیه و هر دوشون هم از یک ریشه هستن :) پس مبارکه انشاالله :))
؛))
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">

اشتیاقی که به دیدارِ
تو
دارد دلِ من
دلِ من داند
و
من دانم
و
دل داند
و
من

آرشیو مطالب
Designed By Erfan, Edited by a Friend Powered by Bayan