من + تو = ^_^

آشوبم...

دلم آرامشی میخواهد از جنس خودت...

اگه همه رفتن به درک!

مهم اینه که تو هستی...

با همه اشتباهاتم... خطاهام... گناهام...

بازم کنارم موندی :)

یکی یدونه خالق خودمی ♡

 آروومم کن...

همین!


+ دعا لازمم... التماس دعای شدید :)



مبهم نوشت: نمیبینی نمیشنوی آه منو... نمیشه همیشه دلبخواه منو...

همینطوری نوشت: توکل می کنم بر او... کفایت میکند حتما...

کمک نوشت: بی پناهم... خدا جون پناهم میدی؟!

درد نوشت: اربعینت بیاد میشم دیوونه/خدا میدونه... میخوام که داغت رو دلم بمونه/  میخوام بمونه...

رزق همه بشه ان شاالله حرم ارباب  :(
ان شاءالله...
فکر میکنم آقا اونقدر مهربونه که نمیذاره حرم ندیده بمیرم...
فدایت دختری ِ بااحساس
دلت قُرصه خودِش
دستتومحکم ترازهمیشه گرفته ..

علی یارت :*
فدای تو آبجی :)
:)
خدا کنه همینطور باشه...

ممنون ^_^
جمعه ۲۱ آبان ۹۵ , ۰۰:۲۰ امیر بهزادپور
آشوبم...آرامشم تویی..
آرامشم خداست...
انرژی‌ش مثبت بود ؛ خوشحالم :))
خوشحالم که خوشحالی :))
هروقت میرم حرم و نوبت به دعا واسه مجازیا می‌رسه ، ناخودآگاه همیشه با نسیم شروع میشه :))

جداً؟!
مشهدی؟!
فدای تو دوست مهربون :)
جمعه ۲۱ آبان ۹۵ , ۰۰:۳۰ سیّد محمّد جعاوله
احسنت
متشکرم.
تشکر...
عکسه رو چ خوشکله(:

ممنون...
جمعه ۲۱ آبان ۹۵ , ۰۹:۴۱ دختری از تبار تسنیم ...
وَ یَا عَضُدَ کُلّ مُحْتَاجٍ طَرِیدٍ
و ای یاری دهنده هر نیازمند رانده شده...

دعای 16 صحیفه سجادیه
ممنونم از شما...
استاد پناهیان دیروز توی برنامه سمت خدا یه نکته درباره جامونده ها گفت بشنوید بد نیست.

https://telegram.me/Panahian_ir/2750
خیلی ممنون...
جمعه ۲۱ آبان ۹۵ , ۱۰:۱۸ محمدرضا سلمانیان‌نژاد
به به چه متن پر احساسی
ممنون...
شکر خدا که در پناه حسینم
گیتی از این خوبتر پناه ندارد
واقعا هم همینطوره...
جمعه ۲۱ آبان ۹۵ , ۱۱:۳۶ خانومِ حدیث ^_^
اللهم ارزقنا حرم  :(
آمین :(
جمعه ۲۱ آبان ۹۵ , ۱۳:۲۴ ♥سرباز شیعه♥
*-*

کربلایی شدنم دست شماست آقا جان

پاس و ویزا و گذر ، بازی بین المللی ست
چقدر زیبا...
جمعه ۲۱ آبان ۹۵ , ۱۵:۲۱ ❤منتـــظر المهدی 313❤
حاجت روابشیدابجی
ممنون آبجی... میشه گفت تا حدودی شدم :)
قربونت برم
شُکررر :*
بهتر هم میشه :))
ترازت چند شد آبجی؟!
ب شیشم نرسیدم هنوز :)

حتمامیشه
کم
کم
:)
حتما بهتر میشه :)
شک ندارم :))
ما
ب ا ی د
موفق بشیم ^_^
و میشیم...
خدا هوامونو داره :)
مطمئنم شدم دیگِ که حواسِش
به مادخترکوچولوهای روی این کره خاکی خیلی هست
پناهِ دلت همیشه :)*

+آزمون بررسی میکنی امروز؟:)
بله حواسش هست ^_^

فدای تو :)

+ آره حتما... تو هم با دقت بررسی کن :)
تا خدا بنده نواز است به خلقش چه نیاز؟
اللهم ارزقنا کربلا:)
ممنونم
موفق و مانا باشی
یاعلی
آره واقعا :)
ان شاءالله...
خواهش میکنم...
ممنون... همچنین...
علی یارت
سلام
کللللی دعا میکنم
سلام
تسکر فراوون :)
سلام ، بنا به درخواست خیلی از دوستان اموزش قدم به قدم سئو رو داخل وبلاگ گوگل سئو قرار دادم خوشحال میشم شما هم بیای و بخونی و نظرتو درمورد مقاله ها بهم بگی !
درضمن با استفاده از روش هایی که مینویسم میتونید بازدید وبلاگتون رو به مرور زمان چند برابر کنید !
سلام
اگه وقت داشتم باشه...
امیدوارم موفق و در پناه خدا باشید

ممنون...
بررسی کردن آزمون هم خیلی مهمه و هم واسه من سخت بود  و از زیرش در می‌رفتم :|
در جوابِ سوالت ؛ آری :))

آره سخته :|
خوشبحالت عزیزم :)
منم خیلی دوست دارم مشهد قبول بشم...
ان شاالله که حاجت روا بشید
ان شاءالله...
اللهم الرزقنا حرم...
آمین...
ان شائ الله قسمت بشه
ان شاءالله...
عالی
انشالله روزیه همه...
تشکر...
ان شاءالله...
چه متن قشنگی :)
ممنون :)
پیاده روی اربعین حسینی با آن همه شور و اشتیاق ، نویدبخش عصر ظهور و حضور پرشور مردم در رکاب حضرت حجّت (عجّل الله تعالی فرجه الشریف) ارواحنا فداه است. انشاءالله
التماس دعا
اللّهمّ عجّل لولیک الفرج...
محتاجیم به دعا...
السلام علی الشیب الخضیب
خیلی خیلی قشنگ نوشتی :)
ممنون :)
يكشنبه ۱۱ فروردين ۹۸ , ۱۳:۴۳ باربری و اتوبار آشنا

با باربری ما آسوده خاطر باشید

شنبه ۱۷ فروردين ۹۸ , ۱۹:۵۸ باربری و اتوبار امانت

با باربری ما حمل بدون آسیب به تمام نقاط کشور را تجربه کنید

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">

اشتیاقی که به دیدارِ
تو
دارد دلِ من
دلِ من داند
و
من دانم
و
دل داند
و
من

آرشیو مطالب
Designed By Erfan, Edited by a Friend Powered by Bayan