بغض نوشت :(

خسته میشی...

با حال خراب درس میخونی... تست میزنی... تا عقب نمونی...

همه حالتو میگیرن!

آخرش هم با چشم گریون میخوابی...


در حالیکه مدام میگی...

یه بی پناه میاد میگه ابوالفضل... میگه ابوالفضل...


ساده بگم...

هر جا دل شکسته ای باشه... عاشورایی به پاست!



مبهم نوشت: کویر تا آخر قصه کویره...

همینطوری نوشت: تا نمیری کسی حالتو نمی فهمه...

کمک نوشت: الهی... پناهی... نگاهی...

درد نوشت: همه رفتن کربلا... و من مثل همیشه جا موندم... همین!

سه شنبه ۱۸ آبان ۹۵ , ۲۳:۲۱ محمدرضا سلمانیان‌نژاد
اصلاً دلیلی واسه افسردگی نیست
من افسرده نیستم!!
شماهم کنکور دارید؟ 
آره...
نمی دانم چه بگویم
...................................سکوت.......................................
گاهی وقتا سکوت تنها کاریه که میشه انجام داد...
آره آبجی خآنوم اومدم :)


خیلی دلم گرفته حدیث... خیلی :(
تو حالمو می فهمی...
میگی چکار کنم؟!
دارم دیوونه میشم...
منم همین طور :) 
این فشارها و این حالو کاملا درک میکنم... درست میشه ایشالا :) 
:)
ان شاءالله...
خیلی سخت میگذره... خیلی...
میگم چی کار کنی عشخ ِ دلم :*

اول اینکه حرفایی کِ میزنن ُ ازاون یکی گوشِت بیرون میکنی
بعدم قبل خوابت زیارت عاشورا رومی خونی

می دونی ؟ شیطون توهمین حرفا میاد توجلدمونُ هی
ویزویز میکنه ببین چی میگن ؟ببین نمیشه نمی تونی ؟ببیین ...
اوووَه انقدمیگه کِ ...
ولی ما چی ؟ دستامونومیدیم ب دست ِ خداو میخاییم ک
آروممون کنه و سخته ها؟سخته فراموش کنی چجوری باحرفا
ذره ذره وجودمون آب میشه اما؟ هدف ِ خوشگلمون چی ؟ اگه بشینیم ُ فکرکنیم و هی غم ُ آه بکشیم اون شیطونه موفق شده وامسالم بیا و درستش کن حالا:)
 خانم دکترِ من ؟:) همه ایناتموم میشه ومیرسی ب هدفت
میرسی بهش ، میرسی به سر منزلِ مقصودت ... فقط با همه وجودت برو که برسی
مال خودته ، شک نکن ♥
فدای تو که اینقدر قشنگ حرف میزنی ^_^
پناه بر خودش...
من خیلی تنهام آبجی... تنهایی یه وقتایی منو به مرز جنون میکشونه!
حرفای بقیه هم که دیگه نگو...
با حرفاشون آدمو شکنجه می کنن...
رشت!
بله؟!؟!
آدمای ِ زیادی کنارمه اما
امامنم نمی تونم حرفایی روبهِشون بزنم
نمی تونم ُ توخودم میریزم ولی عوضش فقط باکسی
حرف میزنم کِ باتموم ِ وجود ب کمکم میاد توهرلحظه هرثانیه
اونم بالاسریمه:*

میتونم بفهممت باتموم ِ پوست ُ گوشت واستخونم
یه جایی انقددلِت تنهاست  وانقد شونه واسه گریه نداری
مجبوری مجبوری غصه بخوری ..
بااینکه دلم نمیاداشکاتوببینم اما گریه کن آروم شی
توکل کن ُ دلت آروم کن بااسم خودش فقط
منم مشکل زیاد دارم زیااااد اما تواین روزا نمیخام مثِ سال قبلم
باشم میخوام باهمه دردام یکم بیخیال ُ یکم تولاک خودم باشم ..
ببین منُ ؟ اتفاقن قدرهمین تنهاییتم بدون ...
منم مث ِ تو یه دلِ تنگِ پر اُمید دارم ...
بتاز قهرمان ِ روزهای سخت :*
چقدر خوبه که منو می فهمی...
حتما قبل از خواب کلی گریه میکنم...
جملاتت حرف دلمه... 
دلم تنگه... پر از غصه...
یه آدم شکست خورده که همه سرزنشش می کنن...
خب چرا؟!
بابا منم آدمم... نباید یه روز آرووم داشته باشم؟!
یکی نیست بگه اگه انگیزه نمیدین ندین دیگه حال آدمو چرا میگیرین...
بِ قول شاعر .. ای دردت بِ جانِ بی قرار ِ پُر گریه ام ;(

تونستی سر ِ حرفُ باهاشون دوستانه باز کن ُ بگو ک ِ چقدررر درد داره
درد داره میخواستی ومصلحت نبوده ، درد داره وبلخره همه کِ سال اول دوم قبول نمیشن ..رفیقی دارم امسال ششمین سالیه کِ داره باتمامِ وجودش میجنگه براهدف شیرینش :**
آبجی خآنوم مانه خنگول بودیم نه ازبقیه کمتر فقط بایدبیشترترتلاش کنیم بیشترزحمت بکشیم ضعفامونوپرکنیم
همین!

پس دلیلی نداره ب خاطرحرفشون کِ حقیقت نداره خودمونوزجربدیم
شده باهاشون حرف نزن سکوت کن خودشون متوجه میشن
اینطوری کمترباعث دلخوری میشه ..
ولی اگرم نشد هیچ غصه نخوریا؟توهیچی کم نداری حرفاشونوموقع درس ول کن خب؟
باشه عزیزم :)
گفتم ولی خب انگار نه انگار!
مدت هاست که سکوت میکنم فقط...
تو خیلی خوبی :)
خیلی حرفات آروومم کرد :)
ان شاءالله موفق بشیم جفتمون...
بعدش بخندیم به حال این روزها...
ببخشید وقتت رو گرفتم :)
خواب های صورتی ببینی ^_^
سکوت میکنیم عوضِش یه اشکِ شوق ُ یه دل ِ  آروووم ب دست میاریم باهمین پنگولامون:) وال لا :))

خوشحالم که واسه لحظاتی بهت آرامش داد نسیم جانم :) ، ممنونم ازت .

برات آرزوی موفقیت شادی و آرامش دارم :*

+هرموقه بازشیطون کچله زشته اومدسراغت
من هستم ُ گوش میدم :)

++ الانم میگیری باخیال ِ راحت میخابی وبه هیچی جزاینکه فرداتوخووووب ِ  خوووب میخونی فکر؟نمی کنی :)
من اگه تو زندگیم یه دوست مثل تو داشتم مشکلات زندگیم خیلی کمتر میشد... بدون اغراق...
منم همینطور  عزیزم :)

+ فدای تو :)

++ چشم :))
ایشالا میگذره
بعد از هر سختی یه آسونیه :)
ان شاءالله...
به این جمله خیلی اعتقاد دارم... خب هر چی باشه آیه قرآنه...
ولی من تا الان کل زندگیم توی همون قسمت اول مونده!
چقدر این حدیث خانوم خوب حرف زده‌بود ، اصلا همه‌ی حدیث‌های دنیا باحالن .
حرفی نیست که من بزنم دیگه .
در زمینه‌ی درس و کنکور و اینا هروقت انگیزه‌لازم شدی ، فایلهای صوتیِ ایمان سرورپور رو گوش کن . واسه من که خیلی خوب بودن . جدایِ از کنکور هم تفکرم رو تغییر داده نسبت به بعضی چیزا :(
آره واقعا حالمو خوب کرد... خیلی دختر خوبیه...
:)
راستش تاثیر حرفاش برا دو دقیقه ست!
عه ! من لحظه‌ی آخر دیدم آخر کامنتم اینجوریه :(
تصحیح می‌کنم که اینجوریه :)))
عزیزم :)
واقعا واقعا خوش به حال کسایى که میرن منم نرفتم :( امام نطلبید
دلم خونه :(
ان شاءالله سال بعد میرم...
رفتن سال بعدم بایدیه!
+♥+ ( نظر یادت نره ! )
راجع به چی؟!
پست های شما به گروه خونی من نمیخوره!
دیگه بعدازهرمشکلی یک آسانی وموفقیت است........


بایدامیدواااااااارباشیدچندماه بیشترنیست تاخودتون رابرای کنکوراماده کنید
بگوییدمن میتونممممممممممممممم
بله همینطوره...

من مشکلی ندارم... بقیه مدام بهم میریزن منو...
بله بله... من می تونم...
دلت چقد خونه عزیز دلم....😕😕
خیلی...
@آرزو:  اصلا منو اون حدیث کشف کردیم نیمه گمشده همیم  ^_^
+خوبی از خودتونه حاج خانوم  :دیییی

@نسیم  غصه نخوریا  :) مردم همبشه حرف واسه زدن و متلک واسه پروندن دارن!تو فقط به هدفت فک کن با تمام نیرو بجنگ و جوابشونو نده.بذار پیروز شدنت یه جواب دندون شکن باشه بهشون  :))) تو میتوینی^_^
+نطلبید منم  :(
^_^

چشم حدیث خانم دوست داشتنی :)
:))
+ :((
درود بر شما
دل رو با همین یادها میشه صفا داد
ممنونم...
اشتباه نکن این خاصیت دنیاست..بمیریم حالتو نمیفهمن:)وقتی به این باوربرسی دیگه حال گرفتن بقیه برات مهم نیست..خودت خودتو.میفهمی و همین بسه..
واقعا... نمی فهمن...
هعی :(
امسال قسمت نبوده...انشاالله قسمتتون بشه..
ان شاءالله سال بعد...
دمتون کربلایی

ماشاالله
میشه وقتی رفتید کربلا ما رو هم دعا کنید؟!
خیلی محتاجیم و دل شکسته...
سلام

از کجا فهمیدید

چشم ............ ویزه به یادتون هستم

شماهم دلتون پاکه...
سلام
اتفاقی کامنتتون رو توی یکی از وبلاگ ها دیدم...

خیلی لطف میکنید... بخواید ما رو هم بطلبه... خیلی دلم کربلا میخواد...

لطف دارید... ولی من دلم پاک نیست... یه بنده نالایقم که هیچ وقت برا خدا بندگی نکرده...
ان شاالله قسمت شما بشه . 
ان شاءالله...
چهارشنبه ۱۹ آبان ۹۵ , ۱۳:۰۹ محمدرضا سلمانیان‌نژاد
ببخشید منظورم از افسردگی، ناراحتی بود
آخه متنتون یه کم غمگینه
خواهش می کنم...
روایت حالیه که معلوم نیست دقیقا چه حالیه...
ولی درست میشه همه چیز... از خدا قول گرفتم!
بجنگم و تلاش کنم تا نهایتا تغییر بده روزگارمو...
خیره ان شاالله...
ان شاءالله...
خدا بزرگه عزیزم
انشالله امسال نتیجه تلاشهاتو میگیری سال بعد هم قسمتت میشه بری کربلا
منم دلم خیلییییی زیارت میخواد :-\

اهنگ کویر زیباست;-)
بله خیلی بزرگه :)
ان شاءالله...
:(

خیلی زیباست :)
وای خدا جونم
فکر میکنم همه ی مشکلات یهویی اومدن
اما قوی باش
بالاخره یه روز همه ی اینا میگذره و میشه خاطره
حالا چه بد چه خوب
از صمیم قلبم امیدوارم موفق شی خواهری
:(

چشم :)
بله بله...

فدای تو ^_^
ان شاء الله موفقیت بشید :)
ممنون :)
اگ هدفت برای اون باشه. تمام سختیای رسیدن بهش میشه لذت
فک نکن حالتو درک نمیکنم. منم کنکوریم


:)
بالاخره به چیزایی که میخوام میرسم...
موفق باشی :)
هعی...
انگار این روزهای نزدیک اربعین برای همه ی ماها سخته.اخه ما جاموندیم:(
هر شب میخونم با شور و نوا کربلا میخوام ابالفضل....
یاعلی
خیلی سخته :(
به مرز جنون رسیدم...
علی یارت
سلام

کربلا به رفتن نیست 

به کربلایی شدن است

بخدا من هجران رو بیشتر از وصال دوست دارم :)
سلام

بله... درسته...

هجران از یه حدی که بگذره به جنون میرسونه آدمو...
ان شاء الله کربلایی بشید بزودی...
ان شاءالله...
خستگیت از تن به در 
مونده نباشی^_^
تشکر :))
پنجشنبه ۸ فروردين ۹۸ , ۱۴:۳۸ باربری و اتوبار امانت

بدون خسارت وسایل خود را آسوده خاطر حمل کنید

يكشنبه ۱۱ فروردين ۹۸ , ۱۳:۴۵ باربری و اتوبار آیلان

با باربری ما آسوده خاطر باشید

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">

اشتیاقی که به دیدارِ
تو
دارد دلِ من
دلِ من داند
و
من دانم
و
دل داند
و
من

آرشیو مطالب
Designed By Erfan, Edited by a Friend Powered by Bayan