پرستش

عبادت از سر وحشت واسه عاشق عبادت نیست

پرستش راه تسکینه پرستیدن تجارت نیست



مبهم نوشت: بهشت از دست آدم رفت... از اون روزی که گندم خورد

همینطوری نوشت: بالاخره نت مون وصل شد!

درد نوشت: آقای من :(   کربلایم آرزوست...

چ عکس قشنگی😃
آره خیلی دوستش دارم...
زیباست...

دوست خدا بودن یونیفورم نمی خواهد ، 

فقط یه دل پاک و زلال کافیست .
بله...
تنها دوستم خداست...
و این افتخارمه...
به‌به چه عکس خوشگلی :)
:)
کربلایم آرزوست....
+عکس قشنگ مشنگ  :))
خیلی خیلی آرزوست...
:)
کربلا نصیبتون :)
ان شاءالله...
سه شنبه ۱۱ آبان ۹۵ , ۱۰:۵۷ ❤منتـــظر المهدی 313❤
خیلی زیبابود +++
تشکر آبجی جونم...
خیلی زیباست پستتون .

ممنونم...
عکس خیلی خوشمله^_^
:)
اگر در پرستیدن او کسانی و چیزهایی دیگر 
حواسمان را از او پرت نکنند .‌..
 دلنوشته زیبایی بود 
آره واقعا...
تشکر...
سه شنبه ۱۱ آبان ۹۵ , ۱۴:۵۱ لبخنــــツ ـــد

ان شاءالله قسمتتون بشه

ان شاءالله...
این پستت اروم میکنه:)
عکس و شعر بالاش عالی
اللهم ارزقنا کربلا
یاعلی
:)
فدای تو آبجی گلم...
بحق زینب الکبری...
علی یارت
امام صادق(ع) میگه:
از طولانی بودن رکوع و سجود کسی خوب بودنشو قضاوت نکن

جون به خاطر عادت اینطور عبادت میکنه
از راستگویی و امانت داری یک فرد به خوبیش پی ببر
حدیث زیباییه...
راستگویی... کمی تا قسمتی کیمیا شده...
کی پست گذاشتی ندیدم:(


+فدات:*

نبودی :|خوبی خودت الحمدلله؟ چاکی سلامتی؟
دیشب :)

فدای تو آبجی...

آره... درگیر بودم... نت هم نداشتم...
خوبم... خداروشکر...
تو خوبی؟!
همممممــ..:)

منم خووووبم شکر:)
:)
خیلی عکسش قشنگه :)
:)
التماس دعا دارم :(
محتاجیم به دعا...
منم کربلایم آرزوست ...
به قول یکی کربلا طلبیدنی نیست... زوریه ! 
کربلا طلبیدنیه...
حتی نماز خوندن توی مسجد هم طلبیدنیه...
آقا من یه سوال نیمچه مذهبی همیشه گوشه ذهنمه فک کنم یه بار دیگه ام تو وبلاگ شما گفته بودمش
چرا یه نفر باید ارزوش کربلا باشه؟
چه چز خاصی وجود داره؟ من خودم مذهبیم و اگه یه نفر چرت و پرت الکی و افسانه بافی نکنه و داستان واقعی رو بگه هم خیلی علاقه مندم که بشنوم هم خیلی توش تفکر میکنم و سعی میکنم درس بگیرم و با زمان حال بسنجم هم اینکه ناراحت میشم

شاید اصلا از همین تفکری که الان دارم ، همین سوالهایی که برام پیش میاد هم از همین تفکر توی مسئله کربلا سرچشمه بگیره

ولی حالا گذشته از همه ی این شاید ها
اگر یه جواب واقعی بهم بدید ممنون میشم
میگم واقعی و نمیگم منطقی چون بلاخره علاقه هم جزئی از ادمه و همه چیز منطق خلاصه نمیشه
از اون طرف اگر علاقه اس به ریشه اش فک کردید؟ چرا اخه

جواب شما رو توی پست بعدیم میدم حتما...
قصد دارم یه پست در جواب سوالتون بذارم...
فعلا در همین حد میگم...
من به عشق کربلا نفس میکشم...
احسنت + دانلود :)

http://dvdplanet.ir/files/Musics/Mohammad_Esfahani_-_Ye_Tike_Zamin.mp3
تشکر
چه قشنگه :) عکسشو میگما
فقط عکسش؟!
چهارشنبه ۱۲ آبان ۹۵ , ۱۴:۳۲ دختری از تبار تسنیم ...
پرستش راه تسکینه!!!
بله...
پنجشنبه ۸ فروردين ۹۸ , ۱۴:۴۱ باربری و اتوبار آشنا

بدون خسارت وسایل خود را آسوده خاطر حمل کنید

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">

اشتیاقی که به دیدارِ
تو
دارد دلِ من
دلِ من داند
و
من دانم
و
دل داند
و
من

آرشیو مطالب
Designed By Erfan, Edited by a Friend Powered by Bayan