:|

آدم ها کلا دو دسته هستند...

دسته اول کسانی که غرورشون رو زیر پا له میکنن تا با تو زندگی کنند :)

دسته دوم کسانی که تو رو زیر پا له میکنن تا با غرورشون زندگی کنند :|


ممنونتم یگانه خالقم... با وجود این که خدایی یه ذره غرور نداری!!

خدابشکنه اون غرور دوم:)
البته بایدمواظب باشی اولی غرورتو برا نالایقش نشکنی
بله بله درسته...
خدابشکنه اون غرور دوم:)
الهی آمین :)
زیاد نه هااااا یه کوچولوش خوبه
بله غرور یه کوچولو لازمه...
مخصوصا برای دخترا... یه جاهایی خیلی لازمه...
جمله اخر و عکس فوق العاده بود
ممنون :)
عکس بى نظیره
:)
شنبه ۲۷ شهریور ۹۵ , ۱۹:۳۹ محمد حسین صادقی
جمله آخر خیلی خیلی خیلی زیباست
ممنون
شنبه ۲۷ شهریور ۹۵ , ۱۹:۵۳ محمدرضا زال آقایی
like
عالی
ممنون
شنبه ۲۷ شهریور ۹۵ , ۲۰:۰۳ سیّد محمّد جعاوله
عکس خوبی بود
تشکر
با وجود این که خدایی یه ذره غرور نداری!!

عجب جمله ی زیبایی
ممنونم... لطف دارید...
میگم نمیشه هم غرورمون رو داشته باشیم و هم درست زندگی کنیم؟ 
به نظرم هیچ کس غیر از خدا لایق اینکه غرورت رو بخاطرش بشکنی نیست
عکس و متن خیلی خوب بود.
یاعلی
نمیدونم...
کاملا موافقم...
ممنون :)
علی یارتون
خدا کند همیشه از دسته ی اول بمانیم
خدا کنه...
برای کسانی که لیاقت دارند و صادق هستند نباید غرور داشت 
ما خداوند را با همه عظمتی که دارد..
در زمان راز و نیاز  ( تو ) مینامیم..
حتی زمانی که از او درخواستی داریم..
درسته...

بنده عاشق این خدای بزرگم...
:)
حرفی نبود اما لبخند چرا...بود...
:)
این روزها لبخند از یادم رفته...
من چندی پیش دومی بودندی  :))
اما متحول شدم خخ
واقعا؟! :))
:)
من ازغروراولی خوشم میادوازغروردومی متنفرممم
خیلی هم عالی...
چه جالب بود 
ولی در کل غرور بده 
خیلی بده...
واقعا
بله...
این دومیه خیلی زیاد شده...
بله متاسفانه...
نمیشه این جور کلّی دسته بندی کرد!
چون فرضا یکی با کسی که دوستش داره به این دلیل که دوستش نداره رفتار غرور آمیز داره اما این در حالیه که همون آدم مغروز وقتی که یکی دیگه رو دوست داره رفتار ملتمسانه ای و متواضعانه ای هم داره.

غرور بعضی جاها لازمه و نشانه جدیّت و متانت است.
نباید چون از غرور کسی که حال دوستش داریم یا اخلاق خودمون اینطوریه که اصلا مغرور نمیشیم و تعجب می کنیم از رفتار مغرورانه خلاصه نباید همیشه این غرور را منفی برداشت کنیم.

شاید هم حرفام درست نباشه و شما غرور مفرط و بی جا رو منظورتون بود؟
حرفاتون درسته...

بله منظورم غرور بیجا و افراطی بود...
با وجود این که خدایی یه ذره غرور نداری!!

عاشق اینجور جمله ها ام که با کسی کاری نداره
نشسته فقط برای خدا با خدا داره حرف میزنه یهو!
به به.خیلی حال و هوای خوبیه حتی یه لحظه اش
بله... حس خوبیه...
زیبابودوجالب

ممنون
من سعی میکنم از ادمای دست اول باشم....
:)
يكشنبه ۲۸ شهریور ۹۵ , ۱۰:۳۳ منتظر اتفاقات خوب
غرور به جاش خوبه..
و الله ارحم الراحمین است.
بله :)
غرور خیلی خطرناکه
گاهی از عرش به فرش میرسونه
خب حالا بگو ببینم چرا دلت خونه فدات؟؟
:)
بله... درسته آبجی... 
زندگی سخت میگذره آبجی... دل آدم رو خون میکنه...
ولی خوبم الان...
:))
بله درسته...
یا خدا
امام على علیه السلام : إنَّ الحَقَّ لایُعرَفُ بِالرِّجالِ إعرِفِ الحَقَّ تَعرِف أهلَهُ. روضة الواعظین، ص 31 

حق با شخصیّت ها شناخته نمى شود ؛ حقّ را بشناس تا اهل آن را بشناسى .

التماس دعا

اللّهمّ عجّل لولیک الفرج...

ممنون...
محتاجیم به دعا...
بحق زینب الکبری...
سلام
آرزوی بهترین ها براتون دارم
سلام
ممنون... همچنین...
دوشنبه ۲۹ شهریور ۹۵ , ۱۵:۴۱ امیری حسین و نعم الامیر
اتفاقا یکی از اسم های خدا متکبر هستش...خدا غرور داره...خیلی هم داره ولی ما اما کلا جنسمون فرق میکنه
ایشالا خدا غرور بی جا را ازمون بگیره...
عالیه و زیبا
توخوبی؟:* :*
:)*
هعی... میگذره...
چه جمله ی قشنگی بود اون پایینی
و چه عکس قشنگتری :)
آپ کن بفهمیم نتیجه کنکورت چی شد دیگه مردیم از فوضولی
من که انسانی بودم قبول نشدم فقط دولتی زده بودم روزانه:(
منم قبول نشدم... فقط پزشکی زده بودم... (نه دندون نه دارو... هیچکدومو نزده بودم)
دارم میخونم... جدی... قطعی...
زیبا بود.
هییی :(

موفق باشی :)
:(

ممنون... همچنین...
سلام
خوبی?
دانشگاه چه رشته ای قبول شدی؟
سلام
:)
:)
جمعه ۹ مهر ۹۵ , ۱۲:۱۸ محمد حسین آذرینوار
عالی بود
http://ahdshia.blog.ir
سلام وبلاگ شما خیلی عالیه 
در وبلاگ من سوال پیامکی طرح شده که اگر به آن جواب درست دهید قرعه کشی می شود و جایزه داده می شود.
خدا را در قرآن بیاب جانم! ولی جز اسم و رسم چیزی نخواهی یافت اینو بدونا

يكشنبه ۱۱ فروردين ۹۸ , ۱۳:۴۶ باربری و اتوبار امانت

با باربری ما آسوده خاطر باشید

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">

اشتیاقی که به دیدارِ
تو
دارد دلِ من
دلِ من داند
و
من دانم
و
دل داند
و
من

آرشیو مطالب
Designed By Erfan, Edited by a Friend Powered by Bayan