؟!؟!؟!

همه ما آدما کلی آرزو داریم که دوست داریم بهشون برسیم... 
اصلا زندگی می کنیم... تلاش می کنیم... سختی های مختلف رو تحمل می کنیم که به این آرزو ها برسیم...
و امید به اینکه یه روزی بهشون برسیم ما رو زنده نگه میداره!

اما یه سوال...
اگه خدا به شما بگه همین الان من میخوام یکی از آرزو هاتون رو برآورده کنم...
شما از خدا چی میخواید؟!؟!؟!

اول خودم: 
(ابتدا ذوق مرگ میشم) 
بعد میگم: آرزویی ندارم :|

چه عکس خوشگلیه
منننننن!!! همونجا میمیرم :)))))

:)
خب یعنی هیچی از خدا نمیخوای؟!
نه اینکه آرزوییی نداشته باشم زیاد دارم...ولی اون موقع احتمالا هول میشم و یادم میره یا اگرم اینجور نباشه نمیتونم اولویت بندی کنم و یکیشو انتخاب کنم...پس جمله ی کلیشه ای خدا همه ی آرزو های همه رو براورده کن رو میگم؛)
بله... اولویت بندی برا کسی که کلی آرزو داره سخته...
:)
سلامتی همه رو میخوام... :)
:)
بتونم با عشق زندگی کنم رو براورده کنه
آرزوی زیباییه :)
دوشنبه ۲۲ شهریور ۹۵ , ۱۹:۳۶ مهــ ــدیه بانــو

چه آرزویی قشنگتر از اینکه خدا یه بار با آدم حرف بزنه

اصلا قشنگتر از اینم مگه داریم؟!


نه... بهترین آرزو همینه :)
دوشنبه ۲۲ شهریور ۹۵ , ۱۹:۳۶ سیّد محمّد جعاوله
آرزو می کنم که مسلمانان با هم متحد شن
خیلی هم عالی...
آرزومیکنم بتونم دردرس خوندنم موفق شم وفردی خدمتگذارجامعه ام باشم.........
خیلی هم خوب...
موفق باشید...
دعای همیشگیم هرروز ..تموم شدن مشکلاتوکنارهم بودنمون درارامش
ان شاءالله که دعات مستجاب بشه به زودی :)
آروز میکنم در همه دنیا صلح و آرامش باشه و مردم در کنار یکدیگر با مهر و محبت و عاشقانه زندگی گنن...
آرزوی خیلی خوبیه...
آقای دانش آموز آرزو میکنه خوشحال باشه و خوشحال کنه :)
ان شاءالله که دعای آقای دانش آموز مستجاب بشه...
آرزو میکنم 3 تا ارزو دیگه کنم یکیش سلامتی امام زمان شفای بیماران 
سلامتی های مردم
چقدر عالی...
سلامتی خیلی نعمت بزرگیه... ان شاءالله همه سالم باشن...
دوستم داشته باشه همین و بس
آرزوی خوبیه...
حتما دوستت داره :)
دوشنبه ۲۲ شهریور ۹۵ , ۲۰:۲۶ خانومِ اِ‌‌چ 😊🎈
منم فک میکنم هیچی نتونم ارزو کنم  :دی
ولی اگه میشد ارزوم این بود که سعادتمند دنیا و اخرت شم من و هرکی میشناسم  :)
ان شاءالله که سعادتمند میشین خانم مهندس :)
خوب خیلی سخته آرزو زیاد دارم.
خب کدوم رو ترجیح میدین؟!
چون گفتی هر.....
من میگم آرزو میکنم هر آرزویی داشته باشم براورده بشه .......شما رو نمیدونم!
نمیشه که... فقط یکی!
من آرزویی ندارم :|
خوب باشه 
تنها آرزوم صلح جهانیه 
واقعا همه ما همنوعان آدمای خوبی باشیم ینی انسان باشیم 
سر نبریم 
دنبال قدرت نباشیم 
ولی هستیم دیگه ولش کن 
منم آرزویی ندارم :|
اون آرزو رو که باید به گور ببریم!
آرزو نداشتن چیز خوبی نیست :|
میگم خدا آدمم کن مثل کسی که خودت میخوای :(
آرزوی خیلی خوبیه...
ولی خوب بودن یه چیز اختیاریه...
اگه به خواست خدا آدما خوب بشن که دیگه اختیار معنایی نداره!
اگه فقط و فقط یه آرزو باشه ، قطعا ظهور مهدی موعود
اگه بازم بشه ؛ حُسن عاقبت واسه همه


منتظر بودم یه نفر آرزوش ظهور آقا باشه...
خوشحالم که اون یه نفر شما بودی :)
چقدر مهدی غریبه :(
ان شاءالله همه عاقبت بخیر بشن...
پاسخت به نظرِ قبل از من جالب بود
:)
میگم کمکم کن دندان پزشکی تهران قبول بشم...
ان شاءالله قبول میشی :)
من میخام اون رشته خوبه که آرزومه رو قبول شم.....
ان شاءالله که قبول میشی :)
آرزو که زیاده!!
اولیش ظهور امام زمان
ان شاءالله...
هرچی فکر میکنم میبینم بهترین آرزو همینه که بگم همون لحظه امام زمانمون ظهر کنه...
اللهم عجل لولیک الفرج
ان شاءالله به زودی این اتفاق میفته...
یه معلم داشتیم تو دبیرستان گفتند شما دو پیچ بزرگ تو زندگیتون دارین
اول شغلتون و بعد ازدواجتون
آرزو میکردم با این دو پیچ سربلندانه برخورد کنم :)
خیلی هم عالی...
موفق باشید
اول ظهووور منجی

ان شاءالله به زودی...
تو حمع نمی تونم بگم ولی خودش می دونه
ان شاءالله هر چی خیره همون بشه...
دوشنبه ۲۲ شهریور ۹۵ , ۲۲:۵۹ محمد * شـــــــــورگشتی *
میگم فقط خودت...
بسی عالی...
اووووووه لیست دارم
فرج سرعتر اتفاق بیافته
اگه راه نداره خوب من قدرت و علم بهم داده بشه که کاری کنم سریعتر اتفاق بیافته
یا اگر بازم راه نداره و باید زمان خاصی بره خوب حداقل قدرت و پول داشته باشم که زندگی دیگران رو بهتر کنم تا اتفاق بیافته
خیلی هم خوب...
ان شاءالله آقا هم هر چه سریعتر میان...
به او می گویم خداوندا خودت که بهتر از من آگاهی
پس چرا میپرسی؟؟
من جز تو از خودت چیزی نمی خوام...
اما برای عزیزان دوستان و هم نوعان از تو می‌خواهم 
که همه را خوشبخت کنی و به آرزوهایشان برسانی.
از تو می خواهم ظلم و ستم و ستمکار  را از جهان براندازی..
خیلی هم عالی...
میگم یه ارزو دارم اونم این که همه ی ارزوهام براورده بشه.:)
یاعلی
:)
علی یارتون
یا عالمه ارزو دارم
چقدر خوب...
من که ندارم...
همه اش یه دونه !؟

نه من با یه دونه کارم درست نمیشه......

بعد خدا که همه چی داره بیاد یه دونه بده به آدم !؟  باید خیلی بیشتر بده و بخوایم...

من آرزو میکنم همه ی آرزوهام را برآورده کنه...!!!  همه رووو...
حرفی ندارم...
سلام 
من آرزو می کردم کسی باشم که مولا صاحب الزمان عج روم مشتی،حساب کنه.

سلام
ان شاءالله همه ما بتونیم همچین فردی باشیم...
خودشو میخام
از خودش خیلی دور شدم:(((
هعی...
منم همین حس رو دارم :(
آرزوم اینه اگه بشه ، بشه
ببخشید دیگه مفهومی بود
ان شاءالله که میشه...
آرزو های من زیاد....
چه جالب...
یکی مثل من آرزویی نداره!
فقط ظهور
هرچند بازم میخوام :!
:)
سرباز امام زمان

ای کاش بشه :(
ان شاءالله که میشه...
خوده خدا
خیلی هم عالی...
میگم خدایا خودت، خدا هم میگه من یعنی امامم پس میگه خدایا امامت رو برسون..
ان شاءالله به زودی آقا میاد...
من آرزوی سلامتی بچه هایی رو دارم که بیماری لاعلاج دارن
چقدر آرزوی زیباییه... ان شاءالله هیچ کس درد نکشه...
سه شنبه ۲۳ شهریور ۹۵ , ۱۵:۲۸ منتظر اتفاقات خوب
از خدا باید خود خدارو خواست.
:)
فقط سلامتی چه از نظر روانی چه جسمانی نعمت. واقعا بزرگی هست!
زمر 53 زحمته فرج رو کامل بگو یک لحظه فک میکنم منو میگید :)
بله حق با شماست...
منم مثل تو:))
سلامتی یه نفرو میخوام!!
:)
احتمالا جواب منم مث مال توعه:|
و چقدر مزخرفه این زندگی بدون آرزو و هدف
خیلی مزخرفه...
خیلی...
من همیشه کلی آرزو داشتم ولی دیدم هر چی خدا بهم میده بهترین چیزه
شاید اولش خیلی نارحت شم که خدا اون چیزی رو که میخواستم بهم نداده ولی بعدا که یه کم میگذره میبینم خیلیم خوب شد
واسه همین فقط یه آرزو دارم اونم این که خدا مثه همیشه کمکم کنه هیچوقت دستمو ول نکنه
اگرم چیزی تو دلم باشه به خدا میگم بعدش میگم خودت میدونی هر چی صلاح خودته اولاش خیلی سخت بود ولی یه چی در گوشی بهت بگم خخخخ هر وقت به خدا اینجوری گفتم همونی رو که میخواستم بهم داده توام بگو بهت میده
واقعا؟! :))
باشه منم از این به بعد همینو میگم...
خخخخخخخ خعلی باحالی
من عاقبت به خیری میخوام و توفیق شهادت
باحال؟!
ان شاءالله...
نه
 اول خودم:
اول ذوق مرگ میشم
بعد میگم مرسی از شما به ما رسیده والا !!! خیلی باحال بود خخخخخخ
:/
يكشنبه ۱۱ فروردين ۹۸ , ۱۳:۴۹ باربری و اتوبار آیلان

با باربری ما آسوده خاطر باشید

با محصولات ما آسوده خاطر باشید

شنبه ۱۷ فروردين ۹۸ , ۲۰:۰۰ باربری و اتوبار آشنا

با باربری ما حمل بدون آسیب به تمام نقاط کشور را تجربه کنید

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">

اشتیاقی که به دیدارِ
تو
دارد دلِ من
دلِ من داند
و
من دانم
و
دل داند
و
من

آرشیو مطالب
Designed By Erfan, Edited by a Friend Powered by Bayan