براتون دعا میکنم

نمیدونم چرا دعاهایی که برای خودم میکنم هیچ کدوم مستجاب نمیشه!
ولی دعاهام برای بقیه اکثرا مستجاب میشه!
جالب اینجاست که بقیه هم که برام دعا میکنن مستجاب نمیشه!

اوایل فکر میکردم دعاهام بین بقیه دعاها گم میشه!
اما بعدا فهمیدم این دعاها به سقف اتاق هم نمیرسه چه برسه به آسمون! :(

امروز از اون روز های خاص بود! از اون روز هایی که خدا میگه "بخوانید مرا تا اجابت کنم شما را!"
بس که هر بار برا خودم دعا کردم و نشد... امروز نمی دونستم باید از خدا چی بخوام... هر چی فکر کردم چیزی به ذهنم نرسید :|
شنیدین میگن طرف آرزوهاشو از دست داده؟!
الان من همینطوری شدم :|

نمیدونم... شایدم خدا میخواد ایمان نداشته منو محک بزنه... کی میدونه...

میدونین... خیلی سخته آدم یهویی تنها بشه... رها بشه... واقعا سخته!
برای همین براتون دعا میکنم هیچ وقت همچین حسی رو تجربه نکنین...هیچ وقت...

فردا هم که عیده :))
عیدتون مبارک :))
خیلی مبارک :))

ممنون میشم برام دعا کنید :)
بسی محتاجم!

يكشنبه ۲۱ شهریور ۹۵ , ۱۹:۱۰ سیّد محمّد جعاوله
ان شاءالله

متشکرم.
خواهش میکنم...
خدا خیرتان دهد

به ماهم سر بزنید بدک نیست
چرا؟!

من که سر میزنم!
التماس دعا.
محتاجیم به دعا.
عیدتان مبارک.
دعای من به هیچ جا نمیرسه!
شما ما رو دعا کنید...
ممنون... همچنین...
چه آسان می توان از یاد ها رفت
غباری در دل گرد باد ها  رفت...
همین طور است آدمهای دل پاک برای دیگران
از ته دل دعا میکنند و مستجاب میشه..
ولی خودش مرتب مورد آزمایش خداوند قرار میگیره..
عید بر شما نیز مبارک..
چقدر بیتی که نوشتید زیبا بود... منو به گریه انداخت...

دل پاکم آرزوست...

ممنون... همچنین...
شما برای مردم اول دعاکنیدبعدبرای خودتان حتمابرآورده میشود
محتاجم به دعااااااااااا
مبارک باشد
من همیشه این کارو میکنم... همه رو هم دعا میکنم... حتی کسانی که منو با حرفا و کاراشون ناراحت کردن...
اما دعا برای خودم مستجاب نمیشه!

ممنون
دعا میکنیم عید شما هم مبارک
ممنون :)
من یه مدتی تو مدرسه شده بود تا میخواستم دعا کنم بچه ها میگفتن جان خودت تو یکی دعا نکن که همیشه برعکس میشه.
واقعا هم دعاهام برعکس میشد:(
خدا ارزوهای همه رو براورده  کنه.
التماس دعا
یاعلی
عجب...
:(
آرزوهای من از دست رفته... دیگه آرزویی ندارم!
محتاجیم به دعا
علی یارتون
عیدتان مبارک
التماس دعا
عید شما هم مبارک
محتاجیم به دعا
دیروز یه حاج‌آقایی میگفت : روز عرفه اصلا واسه خودتون دعا نکنین و همشو برای دیگران دعا کنین و مطمئن باشین اون دعاها اول درمورد خودتون مستجاب میشه . 
انقدرم ناامید نباش و موج منفی تولید نکن . مگه میشه دعاهات به جایی نرسن ؟
میدونی ؟ واسه من دعاکردن فارغ از مستجاب شدن یا نشدنش یه حس خوبی داره ،  اظهار نیاز در برابر کسی که از همه بی‌نیازه و اظهار ناتوانی دربرابر تواناترین . مطمئنم این حس واسه تو هم هست .
بله منم برا بقیه دعا کردم...
آره چرا نشه...
بله برای منم همینطوره... واسه همین همیشه دعا کردم و میکنم... با اینکه میدونم مستجاب نمیشه...
انقدر حرف زدم ، اصل کاری یادم رفت .
عیدت مبـــــارک 
ممنون :)
عید شما هم مبارک ^_^
دعا میکنم واست عزیز دلم....عید شما هم مبارک باشه
خیلی ممنونم :)
عیدتون مبارک
ان شاءالله که بهترین ها براتون مقدر بشه
ممنونم :)
همچنین...
خدا دست شما و بقیه شیعیان رو در دامان مولامون امام زمان قرار بده انشاءا...
ان شاءالله...
باشد که با آمدن آقا دلمون آروم بشه... خسته شدیم بخدا...
خداکند

ممنونم
خواهش میکنم
انشالله خواسته های دلتون را خدا با طبقی از رحمت بهتون عطا کنه
ممنونم... اصلا نمیدونم از خدا چی میخوام!
سلام
عیدتون مبارک :) التماس دعا :)
سلام
ممنون
محتاجیم به دعا... اونم خیلی...
محتاجیم به دعا
آقای دانش آموز ضمن تبریک عید و التماس دعا (خیلی بهش نیاز داره) اشاره میکنه به : 《عسی ان تکرهوا شیئا و هو خیر لکم و عسی ان تحبوا شیئا و هو شر لکم》 . ‌(آقای دانش آموز امیدواره آیه شریف رو درست نوشته باشه)
ممنونم از آقای دانش آموز!
محتاجیم به دعا...
آیه بسیار خوبیه... آدم رو آروم میکنه...
عید شما هم مبارک 

در دل آرزویی دارم لطفا دعا کن آرزوی این پسر برآورده بشه
ممنون

ان شاءالله برآورده میشه...
من حتما دعات میکنم
اما هیچ وقت از در رحمت خداوند ناامید نشو
ممنونم
ناامید نیستم از رحمتش...
سلام.عیدتون مبارک.اگر چه فهمیدم حالتو
خداکنه حداقل به مناسبت عید خوب شی
خانواده حال آدمو بهتر میکنه مخصوصا تو رو
این نکته رو از پستای قبلیت فهمیده بودیم.
ممنون.مگر شما دعامون کنید فرجی بشه.
آجی برای فرجش دعا کن تا برات دعا کنه.
آخه دعای امام زمان رد خور نداره.خداحافظ
سلام. عید شمام مبارک.

ان شاءالله حاجت روا بشید...
دعا میکنم... مگر خودش بتونه حالمو خوب کنه...
بله... میدونم...
عیدتون مبارک.
امیدوارم که به خواسته های قلبیتون برسید و التماس دعا .

مطمئن باش که دعاهات همه به دست خدا رسیده 
ممنون
هیچ خواسته ای ندارم... محتاجیم به دعا...

:)
دوشنبه ۲۲ شهریور ۹۵ , ۰۰:۱۳ خانومِ اِ‌‌چ 😊🎈
ان شاء الله خواستخ های دلت با حکمت خدا یکی باشن عزیزم   :)))
عید قوربونت مبارک  :دی
ممنونم... ولی دیگه خواسته ای ندارم :)
ممنون خانم مهندس :)
ارزوم شهادته 
التماس دعا
مگه میشه دعا به سقفم نرسه
کی میگه اصلا دعاها باید بره تو اسمون تا خدا بشنوه 
اصلا از کجا میدونید دعاهاتون به صلاحتونه و مستجاب نمیشه
شاید خدا بعده هر دعا در جواب میگه بندم اینو نخوا از من چون به صلاحت نیست
ان شاءالله که هر چی خیره براتون پیش بیاد...
محتاجیم به دعا...
چرا نشه؟!
من میگم...
حرفی ندارم...
بازم حرفی ندارم...
سلام
عیدتون مبارک
امیدوارم به زودی خبرای خوشی بشنوید که دلشاد و دلارامتون کنه
بعد هر سختی آسانی است
ان شاء الله
سلام
ممنونم... همچنین...
فکر نکنم :)
ما که همیشه توی قسمت اول این جمله ایم!
هر چی خودش بخواد...
ان شالله دعاهای خودتونم مستجابه
برای منم دعا کنید
ممنونم
حتما :)
شایددعایتان قابل برآورده شدن نداردیابرای دفع بلاازدعایتون استفاده شده است ویاجای اون دعاخدالطف دیگری درحقتون نموده است.
من که چیز زیادی از خدا نخواستم و نمیخوام...
هیچ وقت برآورده نشد...
هرطوری دعا میکنم... در هر شرایطی برآورده نمیشه...
الان هم دیگه خواسته ای ندارم!
دوشنبه ۲۲ شهریور ۹۵ , ۰۸:۲۵ منتظر اتفاقات خوب
عیدتون مبارک. التماس دعا. دعاهای خوبتون مستجاب.
عید شمام مبارک :)
محتاجیم به دعا...
عیدتون مبارک
ممنونم... عید شما هم مبارک...
حاجت روا شوید ان شاءلله
دعاگوییم و محتاج دعا
خیلی ممنونم...
ان شاءالله هر چی خیره برا همه پیش بیاد...
امیدوارم هیچ کدوممون بالهای امیدمون رو ازدست ندهیم
خدایا! عیدی ما فراموش نشه!
تشکر از متن صمیمیتون
یاعلی
ان شاءالله...

خواهش میکنم...
علی یارتون
دیر و زود داره ولی سوخت و سوز نداره

عیدتون هم مبارک
بله... همینطوره...

ممنونم... عید شمام مبارک...
مبارک :))))
ممنون :))
اللهم اغفرلی اذنوب الذی تحبس الدعا...

عیدتون مبارک...
هعی... آمین...

عید شما هم مبارک...
سلام
خب فکر کنم وقتی دعای خاصی داری پافشاری و اصرار به برآورده شدن نکنیَ.
مطمئن باش اگه صلاحت باشه خدا برات برآورده میکنه.
همیشه دعا کن و نتیجه رو به خودش واگذار کن.
بهترینها برات اتفاق خواهد افتاد.
سلام
نمیدونم چی بگم...
"کی میدونه"
لایک
يكشنبه ۱۱ فروردين ۹۸ , ۱۳:۴۹ باربری و اتوبار آیلان

با باربری ما آسوده خاطر باشید

با خدمات ما آسوده خاطر باشید

شنبه ۱۷ فروردين ۹۸ , ۲۰:۰۰ باربری و اتوبار امانت

با باربری ما حمل بدون آسیب به تمام نقاط کشور را تجربه کنید

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">

اشتیاقی که به دیدارِ
تو
دارد دلِ من
دلِ من داند
و
من دانم
و
دل داند
و
من

آرشیو مطالب
Designed By Erfan, Edited by a Friend Powered by Bayan