♡ فیزیک ♡

هیچی به اندازه خوردن سیب سبز (تنها میوه مورد علاقم) و حل مسائل فیزیک حالمو خوب نمیکنه :)

بنده عاشق فیزیکم :) 

تا حدی که بخاطر این علاقه شدید میخواستم برم رشته ریاضی!

ولی خب نشد که بشه :|

کلا وقتی حالم گرفته ست... حوصله ندارم... ناراحتم... و یا عصبیم مسئله فیزیک حل میکنم آروم میشم!!


برعکس از شیمی متنفرم :|

وقتی شیمی میخونم عصبی میشم!

از اول راهنمایی از شیمی متنفر بودم!

شیمی هم همیشه زنگ آخر بود... اصلا حوصله نداشتم به درس گوش بدم! (آخه کی از 12:30 تا 2:00 حوصله داره بره سر کلاس شیمی؟! :-/)


این چند روز که حالمان بسی بد بود (و البته هنوزم کمی تا قسمتی هست) برای حفظ بقا و دوری از افسردگی، پس از پناه بردن به یکی یکدونه خالقمون، رجوع کردیم به درس شیرین فیزیک و حل مسئله و سیب سبز!


خداروشکر موثر بود و هست... حالمان را بسی دگرگون کرده :)

هر کسی یجوری خودش رو آروم میکنه... ما هم با فیزیک! 


O_o

چرا تعجب کردی؟!؟!
از فیزیک حالم بهم میخوره !!!
فقط دروس معارف و خواندنی ...
من درس های تحلیلی رو خیلی دوست دارم!
معارف رو هم دوست دارم... نه به عنوان یه درس... به عنوان کتابی که مطالبش کاربردیه!
جمعه ۱۹ شهریور ۹۵ , ۱۹:۰۷ محمد حسین صادقی
ایشالا حالتون همیشه خوب باشه 
منم فیزیکو دوست داشتم خیلی شیرین بود
ممنونم
بله درس خیلی شیرینیه...
منم ازشیمی متنفرم:/

نفرت انگیزه :|
فیزیک دوس داری ها؟؟
خعلی خب حل کن!
اتومبیلی با سرعت سی کیلومتر بر ساعت در حال حرکت است.
مانعی در صد متری آن قرار دارد. راننده ترمز میکند، اگر زمان واکنش راننده دو ثانیه باشد:
الف) اتومبیل به مانع برخورد میکند یا نه؟
ب) در صورت برخورد با مانع سرعت آن چند متر بر ثانیه است؟
(2نمره)
اوهوم دوست دارم :)
دینامیک رو بیشتر از سینماتیک دوست دارم...
باشه حل میکنم جوابشو بهت میگم :)
من حل ریاضى با اهنگ حالم رو خوب میکنه بعضى مواقع
منم با آهنگ مسئله حل میکردم... ولی الان دیگه نه...
فیزیک خوبه

با شیمی بیشتر حال میکنم

امسال 32 شیمی زدم

حیف زیستم خوب نیومد دیگه
فیزیک عالیه...

من از شیمی متنفرم به شدت!

ان شاءالله امسال همه درس ها رو بهتر میزنید...
بابا شیمی چشه مگه %(
از فیزیک هم خوشم میاد ولی تنها چیزی که ازش متنفرم ادبیات و اینجور حفظیاته -_-
ازش خوشم نمیاد... خوندنش عصبیم میکنه!
ادبیات رو دوست دارم...
منم عاشق مدرسه ام
مدرسه که نه... فقط فیزیک...
جمعه ۱۹ شهریور ۹۵ , ۲۰:۰۸ سیّد محمّد جعاوله
شیمی مگه اول راهنمایی هست؟
دبیرستان مگه نبود

خوشم آمد
ما از اول راهنمایی شیمی، فیزیک، زیست و زمین شناسی داشتیم!
:)
شما شیمی هم دوست دارین !
نه دوست ندارم!
متنفرم ازش!
فیزیک خیلی خوبه من ازش خوشم میادولی بایدبراش وقت بگزارم
نسیم خانم میتونم ازتون قول بگیرم که اشکالات فیزیکیم راباشمادرمیان بزارم تاکمکم کنیدبهترمسائلشویادبگیرم.
بله باید برای دروس تحلیلی وقت گذاشت...
با تمرین و تست زیاد اشکالات برطرف میشن!
من زیست بدوست :))
من نیز هم :))
من  عاشق دینی و ادبیات و شیمی ام.
فیزیک یه سالی دبیرش خییبیبیلی بد بود ازش متنفر بودم اما سال بعدش که دوباره دبیرش خوب شد منم دوسش داشتم.کلا شیرینه.
ولی امان از ریاضی و زبان و هندسه.مرگ بر زبان و هندسه.
میگم چطوری شما راهنمایی این درسها رو داشتین؟
یاعلی
منم دینی و ادبیات رو دوست دارم :)
ولی شیمی نه :|
بسی شیرینه...
ریاضی رو دوست دارم ولی از هندسه و آمار خوشم نمیاد!
زبان هم که ترجیح میدم سکوت کنم :|
مدارس تیزهوشان از راهنمایی این درس ها رو داشتن...
علی یارتون
فیزیک و شیمی به زور ده میگرفتم
خیلی هم خوب!
زیست عشقمه :)
شیمی هم :) 
فیزیک متنفر :(
ریاضی ایضا :( 
زبان که خیلی دوست 
هوووم ادبیات که زبون خودمونه :)))

ریاضی و فیزیک که خیلی خوبن...
من نه از فیزیک خوشم میاد نه از شیمی .
درس تاریخ وادبیات رو دوست دارم. 
تاریخ!
ازش خوشم نمیاد... سوم دبیرستان پایین ترین نمرم بود!
 فیزیک و ریاضی یکی از بحث های پایان ناپذیر است...
بله...
بنظرمن هرچیزی که بشه فهمیدش وحلش کرد شیرین تنفر از جای پیدا میشه که نمیتونی جوابی براش پیدا کنی
موفق باشی
بله میشه گفت همینطوره...
ممنونم... همچنین...
البته زیست زمین تا آسمون با شیمی فرق می کرد و بهتر از شیمی بود.
زمان ما راهنمایی فیزیک نبود و فقط اول دبیرستان و بعدش بود.
در راهنمایی شیمی هم نداشتیم اما علوم تجربی هر سال بود.
اتفاقا فیزیک من هم بر خلاف شیمی من خوب و از17 تا 20 بود.
اما نمیدونم چرا دبیر شیمی مون اندازه دبیر فیزیکمون خوب نبود.
آخه دبیر فیزیک همش سر پا و دبیر شیمی نشسته،خندان بود.
نمیدانم!خلاصه این درس شیمی سر امتحانش تقلب بازاری بود.
وقتی دبیر سر نیمکت اول نشسته بود میدید همه کتابها باز بود،
می خندید و همه باهاش همزمان میخندیدن و خنده بازاری بود:)
کلا مدارس راهنمایی نه فیزیک داشتن نه شیمی نه زیست... همه این دروس در قالب یک کتاب بود به اسم علوم تجربی...
خیلی هم خوب...
تقلب!
من توی کل زندگیم یک بار هم تقلب نکردم!

دبیر شیمی تون شخصیت جالبی داشته!
آقای دانش آموز هم فیزیک دوست دارم . منتهی دیونه شیمیه (المپیادی شیمی بوده) . عاشق زیسته اما نه به اندازه ریاضی . به جبر زمونه اومد تجربی اما راضیه الان . (آقای دانش آموز هنوز از خوندن زیباترین نوشته ها لذت میبره)
ان شاءالله موفق باشه آقای دانش آموز!
شنبه ۲۰ شهریور ۹۵ , ۰۱:۴۸ شادی (منِ عصیانگر)
سلام
فیزیک عشقه :)
اینشتین میگه: «فیزیکدان بودن یعنی تلاش برای شناختن افکار خداوند»
این جمله از کتاب خیانت اینشتین نوشته‌ی اریک امانوئل اشمیت هست، فکر می‌کنم چون فیزیک دوست داری از خوندنش لذت ببری :)

سلام
بلی بلی :)
چه جالب...
فعلا که وقت ندارم... ان شاءالله در اولین فرصت میخونمش :)
من با فیزیک رابطه ی خوبی ندارم -_-
فیزیک دوم به هیچ عنوان یاد نگرفتم :/
سوم بدبختم :|
:)
فیزیک دوم کلا دوست نداشتنیه!!
ولی فیزیک سوم عالیه... معرکه ست ^_^
من عاشق سه درسم و هر سه تاشونم به صورت خصوصی درس میدادم  الانم همینطور
ریاضی، فیزیک، شیمی
شما تدریس میکنید؟! چه جالب...
موفق باشید :)
هعی خدا...خدایی در حق ما کوتاهی میشه.شما 3 سال قبل از ما این درسها رو میخوندین؟؟
نمی دونم بگم خوش به حالتون یا نه اما قطعا حل کردن خیلی از سوال ها و فهمیدنشون برای شما اسون تره.
موفق و مانا باشید
یاعلی
بله ما از اول راهنمایی این درس ها رو داشتیم...
میشه گفت همینطوره... تا حدودی...
همچنین
علی یارتون
تو بافیزیک، من باشیمی.....
:)
ووووای فیزیک
چرا وای؟!
خوبه که...
من که همه درسا رو دوس دارم....البته شیمی رو کمتر...ولی ریاضی رو قبلا بدم میومد اما سال کنکور بش علاقه مند شدم!
وبلاگ باحالی داری...دنبال شدید
خیلی هم خوب :)
ممنون
هم فیزیک هم شیمی هم ریاضی اصلا و ابدا خوشم نمیومد ازشون.!
عجب...
شنبه ۲۰ شهریور ۹۵ , ۱۲:۱۷ ســــامیـــ یــو ایـکســـــــــــ
دخترا اکثرا علاقه زیادی به اعداد دارن
فیزیک و ریاضی هم نمونشه
من که شخصا از ریاضی بدم میومد،3سال یه کتاب ریاضی رو امتحان دادم تا قبول شدم :دی خخخخخ
به اعداد؟!!

عجب... موفق باشید!
++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++
عشق فقط ریاضی و شیمی سال بعد انتخاب رشته ام برام عا کنید.
موفق باشید ان شاءالله
یه دورانی عاشق ریاضی وفیزیک بودم ولی الان متنفرم حتی حاضرنیستم رنگ کتابشون ببینم درحال حاضرحالم باکتاب های معارف خوب میشه
خیلی هم خوب...
دنبال شدید
ممنون
شنبه ۲۰ شهریور ۹۵ , ۲۰:۱۰ محمدرضا زال آقایی
like
من فقط با خوندن و حل مسائل شیمی آرامش میگیرم :))
شیمی :|
دوست داشتنیه :)
بله خیلی :)
هر کس با یه چیز خاصی آروم میشه.
من با صحبت با پروردگار،تماشای فوتبال و بازی کردن آروم میشم.
البته اولی یه چیز دیگس.
موفق باشید.

اون که بله... منبع آرامشه...

ممنونم... همچنین...
من این حس رو نسبت به خیلی از درسها مخصوصا گسسته ، فیزیک پیش ، شیمی ، زبان و تستای قرابت داشتم:))
شما رشته تون ریاضی بوده... خوشبحالتون...
همه درس ها رو هم که دوست داشتید :))
يكشنبه ۲۱ شهریور ۹۵ , ۱۴:۳۶ خانومِ اِ‌‌چ 😊🎈
چقد ما شبیه همیم: ))) 
حالا فکرشو کن توی انتخاب رشته کنکور کد اولین اولویتم اشتباه شده بود و شده بود مهندسی شیمییییی!وای ک اگه نمیدیدمش و تصحیح نمیکردم یا باید توی رشته ای که ازش متنفرم تحصیل میکردم یا دوساال بعد کنکور میدادم: دی
:)))
خب خداروشکر که تصحیحش کردی :)
يكشنبه ۲۱ شهریور ۹۵ , ۱۷:۴۳ محمدرضا زال آقایی
:)
دوشنبه ۲۲ شهریور ۹۵ , ۰۰:۱۵ خانومِ اِ‌‌چ 😊🎈
آره خدا رو شکر: )
:)
نسیم جان میشه بگی از کدوم کتاب میخونی و تست میزنی؟
بله دلسا جان :)
گاج نقره ای...
نمیدونم چجوری نفرتم رو نسبت به فیزیک بیان کنم با اینکه رشتم ریاضیه
فیزیک که خیلی خوبه :)
شنبه ۲۲ مهر ۹۶ , ۱۱:۵۶ دلنوشته های یک اردیبهشتی
یکم سخته!!
بعضی مباحثش آره ولی در کل خوبه. :)
شنبه ۲۲ مهر ۹۶ , ۱۱:۵۷ دلنوشته های یک اردیبهشتی
ولی شیمی خوبه که...
من دوستش ندارم -_-
:) خوبه
(:
يكشنبه ۱۱ فروردين ۹۸ , ۱۳:۴۹ باربری و اتوبار آشنا

با باربری ما آسوده خاطر باشید

چهارشنبه ۱۴ فروردين ۹۸ , ۱۵:۵۳ باربری و اتوبار آیلان

 با باربری ما آسوده خاطر باشید و حمل آسان تمام وسایلتان را بدون آسیب به تمام نقاط کشور حمل کنید

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">

اشتیاقی که به دیدارِ
تو
دارد دلِ من
دلِ من داند
و
من دانم
و
دل داند
و
من

آرشیو مطالب
Designed By Erfan, Edited by a Friend Powered by Bayan