این چه وضعیه؟!

امروز بعد از حدودا یکسال زن عموم رو دیدم!

اونم توی کوچه در حد یه سلام و احوال پرسی!

جالبه بدونید همسایه ایم :-/


خب این چه وضعیه؟!

چرا آدما اینقدر بی مهر شدن؟!

چرا دلشون برا هم تنگ نمیشه؟!


من زندگی این مدلی رو دوست ندارم :(

من این همه فاصله و بی مهری رو دوست ندارم :(

من از اینکه آدما اینقدر نسبت به هم بی تفاوت شدن خوشم نمیاد :(


از قدیم گفتن...

از محبت خار ها گل میشود :|

والا...

مجازی تر از آنی شدیم که خیال می کنیم...
دلیلش فقط فضای مجازی نیست...
روحمون مجازی شده دیگه واقعی نیستیم ... ☹️

درسته... ولی فقط بخاطر فضای مجازی نیست...
 عاره ولی خب ملت بر این اصل دوری و دوستی بیشتر استوارن...
منم دلم صمیمیت میخاد ولی خب گشتم نبود نگرد نیست..
به یکی هم که محبت میکنی فک میکنه سوارت شده و میتونه ازت سو استفاده کنه...
والا...

بله متاسفانه :(
نیست که نیست...
دقیقا...
هعی...
ناموس نگرفتم تیکه ى اخرو 
اما در کل اره مجازى ادما رو دور کرده
کدومو؟!
مشخصه که... آدما به هم محبت نمیکنن... مهر و محبت کم شده...
فقط هم بخاطر فضای مجازی نیست...
هنوز اول کاره احتمالش زیاده بدتر از این بشیم

مهر و صفا و صمیمیت هی داره کمتر میشه

خدا رحم کنه
بله... خیلی بدتر...

همینطوره متاسفانه :(
خب برو پیشش
:|
این یه مثال بود...
مشکل من که ندیدن زن عمو نیست!
هدر جدید مبارک...:)))
^_-
ممنون 
داره زندگی اجتماعی میره به سمت مدرنیته شدن .... ینی شده .... واقعا اگه یه آمریکایی از نزدیک ببینی واقعا همنطورین کثافتا کار همین بیشعوراس ... ولی از حق نگذریم که دلها از هم جدا شده 
بله... خیلی بده... خیلی خیلی بده...
خب عزیزجان چرا تو نمیری دیدنشون؟:))
قبلا میگفتن از محبت خارها گل میشود الان از محبت گل ها هم هار میشن:(
یاعلی
...
واقعا :(
علی یارتون
خوب یه بسم الله بگید از خودتون شروع کنید!!! شاید کم کاری از شماست!!! من اگه دو سه بار برم خونه یکی ولی اون نیاد یا بی مهری نشون بده دیگه نمیرم
خب منم مثل شما...
شرایط اجتماعی مثل سابق نیست . حتی با وجود پایبند بودن جامعه ما به سنت ها (تا حد زیادی) باز هم مدرنیته تاثیرشو گذاشته . در واقع چرخه "تلاش بیشتر ، پول بیشتر ، رفاه بیشتر"ه که مانع از این امور میشه . کاریش هم نمیشه کرد . همه این رو پذیرفتیم . ( من خودم امسال اولین سال بود که تابستون کمتر از یه ماه رفتم خونه مادربزرگم (سه روز). احتمالا عید 96 هم اولین عیدی باشه که نمیتونم برم شهر مادربزرگم . درحالی که از این کارم احساس رضایت میکنم)
ممنونم بخاطر توضیحاتتون... کاملا با شما موافقم...
خب هرکسی یه شرایطی داره
من شرایط فامیلامونو که میبینم ترجیح میدم جایی نَرَم:/
چی بگم...
بعد یک ساااال0_0??
دنیامون شده مجازی
بله...
فقط این نیست...
دوشنبه ۱۵ شهریور ۹۵ , ۲۰:۵۱ سیّد محمّد جعاوله
مجازی نه پولکی
شاید...
دوشنبه ۱۵ شهریور ۹۵ , ۲۱:۱۵ دختری از تبار تسنیم ...
یه بار یکی از دوستام دخترخاله اش و دید اولش نشناختش!!!
واقعا؟!؟!
درس گفتن از محبت خارها گل میشود ولی ما چیزی ندیدیم
هعی...
اگه واقعا خسته شدید شما برید بهشون سر بزنید محبت رو شما انجام بدید.
ما که رفتیم...
دوشنبه ۱۵ شهریور ۹۵ , ۲۲:۳۲ احسان صادقی یزدان آباد
خیلی بیشترازین حرفا ازهم دورشدیم 
نمیدونم چی بگم 
مطمین باشید دیگه هیچوقتم درست نمیشیم
این شده سبک زندگیمون
بله...
چیزی نمیشه گفت...
میدونم...
بله متاسفانه...
سلام
فکر می کنم این مسأله برگرده به فراموشی آداب و سنن اصیل ما علتشم ماشینی شدن زندگیه. هر کس تلاش می کنه دو دستی زندگی خودشو بچسبه و نجات بده در صورتی که خوشبختی ما در خوشبخت بودن دیگرانه. برای فرار از آثار سوء زندگی ماشینی باید صمیمیت گذشته رو برگردونیم. این کار هم با نشون دادن آداب و سنن گذشته ی خودمون در قالب فیلم و یا برگزاری جشنواره های فرهنکی و سنتی امکان پذیره.
ممنون از پست مفیدتون
سلام
"خوشبختی ما در خوشبخت بودن دیگرانه."
چقدر این جمله زیباست :)
کاملا با حرفاتون موافقم...
خواهش میکنم
دلیلیسش فضای مجازیه تورو خدا به خانواده بیشتر اهمیت بدید 
یکی از دلایلش فضای مجازیه...
صله رحم باعث افزایش عمر میشه وکسی که از بازدید قوم وخویشانش
سرباز بزنه از عمرش کم میشه وکسی که به دیدوباز دید میره وصله رحم رو به جا میاره عمری طولانی وسلامتی کا مل داره .
بله همینطوره...
ما که عمر طولانی نمیخوایم!
تا همین الان هم زیادی عمر کردیم!
مشکل از ماست میوه دور از درخت نمی افته
خ/دتون شروع کنین صله رحمووو
:)
سلام
ای بابا خیلی بده که
صله ی رحم خیلی مهمه...
کاش هیچوقت نه اختلافی بین فامیل باشه نه بی مهری و ناراحتی
کاش همیشه همه جا خوب و خوش و باصفا باشه
سلام
بله خیلی بده...
متاسفانه اختلافات خیلی زیاده...
کاش...
دلبندم بند بند دلت را....به کسی بسپارکه.. بیشتر ازمن هوایت را دارد!

عاشقتم خدا..
:))
سه شنبه ۱۶ شهریور ۹۵ , ۱۰:۰۶ محمدرضا زال آقایی
منم زنمومو خیلی دوس دارم :)
من که نگفتم زن عمومو دوست دارم!
سه شنبه ۱۶ شهریور ۹۵ , ۱۰:۱۴ ســــامیـــ یــو ایـکســـــــــــ
درود
این روزا تا کاره کسی به کسی گیر نیوفته خبری از احوال پرسی نیست ...
حاله اکثره مارو شرح میده این موضوع ...
بله همینطوره متاسفانه...
بعد یک سال اون هم همسایه..!!!!

قدیما چ صفایی بوذ...
آره...

واقعا... دلها برای هم می تپید... ولی الان...
بله آفرین...

بازم خداروشکر سلام و علیک را کردید ، جای شکرش باقیه...:)

خداقوت.
ممنون

:-/

تشکر
سلام.والا ما هم سالی یه بار اونم عید دیدنی میریم خونه هم

یه وقتی هم بخوام خودم همینجور خودمونی برم اولا میگن بده!
دوما حتی خودمم یه بار بدون پدر و مادرم رفتم تشریفاتی شد!
نمیدونم چرا فامیلا حتی بعضا با عروس و دومادشون غریبه اند!
سلام. ما هم همینطور...

متاسفانه دیدگاه ها تغییر کرده...
********************************
>>> حالا شما دیگه زیاد بزرگش نکنید. <<<
>>> حتما از چیزی / جایی ناراحت بود. <<<
>>>  شاید غذا روی اجاق بود زود رفت <<<
به هر حال 1 دلیلی داشت که نگفته زود رفت.
********************************
البته حرف شما و نظرات دوستان صحیح است.
من اینو فقط به عنوان یه مثال مطرح کردم...
از این موضوع ناراحت نیستم... ناراحتیم یه چیز کلی هست...
عین من
با این تفاوت که من اگه حتی ببینمشون هم نمیشناسم!
منم خیلیاشون رو نمیشناسم!
به نظرم واسه همینه همه دارن به سمت افسردگی میرن ما آدما به هم نیاز داریم خب
بله درسته...
اگه فقط به مجازی اهمیت ندیم رفتارمو ن رو درست کنیم و یکم همو درک کنیم و بدون با همبودن ارزش داره الان همچی درست بود
بله... موافقم...
بعضیا کلا آفریده شدن که حال آدمو بگیرن... 
همش بگن نمیشه... نمیتونی...
باید دوستی مونو محکم کنیم الان تو دبیرستان ها چقدر با هم کتک کاری و دعوا ولی خداروشکر یک اده ادب درست هست ولی کم
بله اینم هست...
ولی خب من منظورم بیشتر اطرافیانه...
سلام
واقعا چی شده ؟!
این وضع عذاب آوره:(
سلام
چی بگم...
خیلی :(
حرفای دل منو زدی مخصوصا اینکه همش بخاطر فضای مجازی نیست...
بله... اکثرا گفتن بخاطر فضای مجازیه... ولی اینطوری نیست!
يكشنبه ۱۱ فروردين ۹۸ , ۱۳:۴۹ باربری و اتوبار امانت

با باربری ما آسوده خاطر باشید

چهارشنبه ۱۴ فروردين ۹۸ , ۱۵:۵۱ باربری و اتوبار آیلان
 با باربری ما آسوده خاطر باشید و حمل آسان تمام وسایلتان را بدون آسیب به تمام نقاط کشور حمل کنید
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">

اشتیاقی که به دیدارِ
تو
دارد دلِ من
دلِ من داند
و
من دانم
و
دل داند
و
من

آرشیو مطالب
Designed By Erfan, Edited by a Friend Powered by Bayan