من انتخاب میکنم

حجاب یعنی:
من انتخاب میکنم که تو چه ببینی!

شنبه ۱۳ شهریور ۹۵ , ۱۷:۳۰ ✿✿سرباز شیعه✿✿
ااووووووف

بابا دمتون حیدری
تشکر
شنبه ۱۳ شهریور ۹۵ , ۱۷:۳۰ سیّد محمّد جعاوله
خوب گفتید
حقیقت رو گفتم...
عالی ...
ممنون
احسنت
خیلی ممنون
عالی...
ممنون به شدت
^_^
آفرین :)
ممنونم
آفرین آجی ^_^
تشکر ^_^
لایییییییییییییییک
ممنون
احسنت
ممنون
به طرزفکرتون بایدآفرین گفت وآنرابسیارتقدیرکرد.
تشکر... لطف دارید...
احسنت💐
:))
دقیقا همین طوره، یه جور خط قرمزه برای نگاه ها و افراد...
بله کاملا درسته...
لایک زیاد :)
یاعلی
:)
علی یارتون
دقیقا 👊🏻👍🏻
:))
شنبه ۱۳ شهریور ۹۵ , ۱۹:۵۳ ســــامیـــ یــو ایـکســـــــــــ
حجاب ...
ممنون از منتشر کردن این گونه مطالب ...
همسنگر شما هستیم ...
موفق و سربلند باشید !
خواهش میکنم
خیلی هم خوب...
ممنون... همچنین...
شنبه ۱۳ شهریور ۹۵ , ۲۱:۱۶ ❤منتـــظر المهدی 313❤
بسیارعالی بودخداحفظتون کنه
ممنونم آبجی :)
شنبه ۱۳ شهریور ۹۵ , ۲۱:۲۲ محمدرضا زال آقایی
:)
ممنونم بخاطر حضورتون
شنبه ۱۳ شهریور ۹۵ , ۲۲:۱۶ زهرا بهرامی صدر
بلههههههههههههههههههههههه
بله :)
من قسم می خورم در آینده اگه خواستم ازدواج کنم زن بی حجاب نگیرم خیلی ادم باید دیونه باش که بد حجاب باشه 
خیلی هم عالی...
اورین
تشکر
یاعلی خواهر
علی یارتون آبجی
خیلی قشنگ بود
تشکر :)
فوق العاده بود احسنت
خیلی ممنون
احسنت احسنت احسنت...

خداحفظتون کنه..
خیلی ممنونم... لطف دارید...
عالیییییی
تشکر :)
بله دیگه
بله...
خیلی عالی بود
خیلی ممنون
نور ماهو سیاهی شب زیبا کرده
بله...
:((


خدا تمام کسایی که درباره این وضع ناهنجار میتونم کاری بکنن و نمیکنن رو لعنت و رسوا کنه
ان شاءالله که اوضاع بهتر بشه...
الان بیشتر انتخاب ها عمومی شده نه خصوصی....وای بحال نتایج اش!
...
احسنت
ممنون
يكشنبه ۱۴ شهریور ۹۵ , ۲۱:۳۴ منتظر اتفاقات خوب
و عجب حس خوبی.
:))
دوشنبه ۱۵ شهریور ۹۵ , ۱۸:۰۴ دختری از تبار تسنیم ...
بازم سلام
ممنون از لطف شما
ان شاالله روز به روز مخاطباتون بیشتر هم بشن

سلام عزیزم
منم ممنونم از شما
تشکر
من کاملا با حجاب موافقم کار خوب هر جای دنیا خوبه گوش دادن به حرف خدا من کاملا با حجاب موافقم
خیلی هم عالی
حجاب معرکه ست...
چادر که دیگه حرف نداره...
درووووود بر شرفت حوا جون :)
منم از وقتی که چادری شدم حس بهتری دارم...چادر سیاهمو عجیب دوس دارم...دو سال پیش به کمبودش رسیدم....من عااااااشق حجابم....
درود بر خودت :)
و من چقدر خوشحالم که چادری هستی :)
يكشنبه ۱۱ فروردين ۹۸ , ۱۳:۵۰ باربری و اتوبار امانت

با باربری ما آسوده خاطر باشید

چهارشنبه ۱۴ فروردين ۹۸ , ۱۵:۵۱ باربری و اتوبار امانت
 با باربری ما آسوده خاطر باشید و حمل آسان تمام وسایلتان را بدون آسیب به تمام نقاط کشور حمل کنید
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">

اشتیاقی که به دیدارِ
تو
دارد دلِ من
دلِ من داند
و
من دانم
و
دل داند
و
من

آرشیو مطالب
Designed By Erfan, Edited by a Friend Powered by Bayan