نگاه اشتباه آدما

خدایی که بالا سر هممونه... خدای همه ست...

کار های اشتباه بنده هاشو به پای خودش نذارین...

قوانین اشتباه... طرز فکر اشتباه... نگاه اشتباه آدما...


منم خیلی چیزا دارم که دست خودم نیست!

من انتخابشون نکردم... ولی بخاطرشون خیلی جاها ضربه خوردم!

اما اینا بخاطر خدا نیست... بخاطر بنده هاشه... که بعضی هاشون فقط نام انسان رو یدک میکشن... ولی بویی از انسانیت نبردن...


خدا گر ز حکمت ببندد دری / ز رحمت گشاید در دیگری


شک نکنید...

این حرفا رو کسی داره میزنه که خودش کلی مشکل داره... که گاهی فکر میکنه بیشتر از حد توانش داره تحمل میکنه!


این پست مخاطب خاص دارد!

ما یک مخاطب عام بودیم ک خوندیم و لذت بردیم .


http://jorda.ir
باپستتون بسیارموافقم
خداماروهرگزفراموش نمیکند.
موافقم همین و بس

امام جواد علیه السلام : الثِّقَةُ بِاللّه ِ ثَمَنٌ لِکُلِّ غالٍ و سُلَّمٌ إلى کُلِّ عالٍ ؛ بحار الأنوار ، ج 78 ، ص 364 .

امام جواد علیه السلام :اعتماد به خدا بهاى هر چیز گران بها است ، و نردبانى به سوى هر بلندایى .

آره.هر کسی به حد وسع خودش با خدا ارتباط داره و درکش میکنه
چه از نظر کیفیت چه از نظر کمیت چه از جنبه عمومی چه شخصی
اگر هم قرار باشه از روی بنده ها خدا رو بشناسیم بهتره که بندگان خاص خدا رو در نظر بگیریم مثل ائمه و انبیای الهی یا کسانی که از پیشوایان و بزرگان دین هستند.یکی از راه شناخت خدا همین بود...


جمعه ۱۲ شهریور ۹۵ , ۱۰:۱۵ زهرا بهرامی صدر
کاملا قبول دارم
جمعه ۱۲ شهریور ۹۵ , ۱۰:۱۵ سیّد محمّد جعاوله
احسنت
عالیست
بسیار درست
درسته .صددرصد .
جمعه ۱۲ شهریور ۹۵ , ۱۰:۵۷ •°*”˜♫ raha ♫˜”*°•
همینطوره
موافقم...
عاااالی بود
بله واقعا کاشکی بتونیم طرز فکر بنده های خدا رو پای خدا ننویسیم.
ممنونم
یاعلی
جمعه ۱۲ شهریور ۹۵ , ۱۱:۲۷ منتظر اتفاقات خوب
خدا همیشه حواسش هست.
واقعا مثل بعضی اشتباهات فردی که در سیاست انجام می‌شه و به پای اسلام و دین نوشته میشه...
ولی من هنوزم پای حرفام هستم...
دستمو دراز کردم....نگرفت!

اینطوری نگید... حتما حکمتی در کاره... مطمئن باشید...
صبر باید کرد...
امان از قضاوت های بنده ها
حکت خراب شدن زندگی من....
اصلا اینطوری نیست... خدا بهتر میدونه زندگی آدما چطوری درست میشه و چطوری خراب میشه... شک دارید؟!
فکر نمیکنم خدا بخواد زندگی بندش خراب بشه!
خیلی مهربون تر از این حرفاست...
عااااالی
جمعه ۱۲ شهریور ۹۵ , ۱۷:۴۲ ✿✿سرباز شیعه✿✿
رحمت خدا بر شما و این نوشته ها


ممنون
اون بیت شعر واسه شما صدق میکنه!
واسه ما ایجوریه:


خدا گر ز حکمت ببندد دری
ز شوخی ببندد در دیگری
ولا یایئسو من رحمته الله...
ولا تهنوا و لا تحزنوا..
درسته موافقم 
پنجشنبه ۸ فروردين ۹۸ , ۱۴:۲۵ باربری و اتوبار آشنا

ما به شما جدیدترین روش های بسته بندی وسایل را آموزش میدهیم تا با کمترین خسارت اسباب کشی خود را پشت سر بگذارید و در صورت نیاز در تمام مراحل همراه شما هستیم.ما به شما جدیدترین روش های بسته بندی وسایل را آموزش میدهیم تا با کمترین خسارت اسباب کشی خود را پشت سر بگذارید و در صورت نیاز در تمام مراحل همراه شما هستیم.

پنجشنبه ۸ فروردين ۹۸ , ۱۴:۲۵ باربری و اتوبار آیلان

ما به شما جدیدترین روش های بسته بندی وسایل را آموزش میدهیم تا با کمترین خسارت اسباب کشی خود را پشت سر بگذارید و در صورت نیاز در تمام مراحل همراه شما هستیم.

پنجشنبه ۸ فروردين ۹۸ , ۱۴:۲۵ باربری و اتوبار آشنا
باربری و اتوبار آشنا
پنجشنبه ۸ فروردين ۹۸ , ۱۴:۲۶ باربری و اتوبار امانت
باربری و اتوبار امانت

با محصولات ما آسوده خاطر باشید

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">

اشتیاقی که به دیدارِ
تو
دارد دلِ من
دلِ من داند
و
من دانم
و
دل داند
و
من

آرشیو مطالب
Designed By Erfan, Edited by a Friend Powered by Bayan