@_@

یکی از چیز هایی که به شدت بهش علاقه دارم شیرینی و شکلاته ^_^
مخصوصا شیرینی دانمارکی... اصلا حرف نداره :))
وقتی میریم شیرینی فروشی بسی حالمان خوب میشود! :))
خیلی هم که ناراحت باشم و همه کشتی هام هم که غرق شده باشه... 
وارد شیرینی فروشی که میشم از این رو به اون رو میشم @_@

شیرینی و شکلات رو به لواشک و آلوچه ترجیح میدم :))

توانایی خوردن یک جعبه شیرینی رو در طول 30 دقیقه دارم :|
البته فقط تواناییش رو دارم!
تا حالا عملی نشده!
مادر اجازه نمیدن :|
عصبانی میشن :(

و جالبه بدونید که پدر علاوه بر فست فود با شیرینی و شکلات هم مخالفن! :(

آخ اینقدر گفتم شیرینی دلم خواست :|

جمعه ۱۲ شهریور ۹۵ , ۱۸:۳۸ سیّد محمّد جعاوله
خوش بگذره
بله؟!
خوب منم دیوونشونم
نگودلم خواست
آره شیرینی فروشی روحیه آدموبازمیکنه
هرچی خوبه ولی زیادیشون خوب نیست.
من بهت میگم اگه خودتودوس داری تجربه نکن.
به به چه شیرینی های خوشرنگی
چرا نگم؟! مشکلی داره؟!
بله خیلی...
بله درسته...
ولی دوست دارم تجربه کنم :|
خیلی خوش رنگن... و احتمالا خوشمزه :|
میگم چقد شیکمویی..والا
بله؟!
اونوقت چرا؟!
اینکه یه نفر شیرینی دوست داشته باشه از نظر شما یعنی طرف شکمو هست؟! :-/
جمعه ۱۲ شهریور ۹۵ , ۱۸:۴۵ مَهسا هَسدَم ツ.
فقد لواشکو الوچههه ^_^
اونام خوبن :)
ولی شیرینی یه چیز دیگست ^_^
دلم خواستتتتت ^_^
منم ^_^
خیلیم عالی 
الان جلوم یه جعبه دانمارکیه تازس....
به خاطر فندق اوردن :))
:)
واقعا؟! @_@
آخی... حالش خوبه؟! :))
جلوم ک نه تو اشپز خونه 
الان تازه بیدار شدم...
به جاتون میخورم :))))))
اره خوبه حالش خداروشکر :)
بله...
:)
خیلی ممنون :))))
خداروشکر :)
نگودلم خواست شوخی بودمنظورم این بودوقتی که حرف ازشیرینی زدی دلم آب افتاد.
بله... متوجه شدم...
نکن
انقدر دلمونو آب نکن
گناه میکنی
خداااااااااا
من میخوام
منم میخوام ^_^
سلام
وبلاگ زیبایی دارید
وبلاگتون رو فالو کردم بی زحمت وبلاگ منو هم فالو کنید
سلام
ممنون
جمعه ۱۲ شهریور ۹۵ , ۱۹:۳۹ محمد حسین صادقی
انقدر گفتید شیرینی منم دلم خواست
کلا شیرینی خواستنیه!
زندگی تان پر از شیرینی باد
خیلی ممنون
من از این شیرینیا که می خورم سردرد می گیرم خیلی چرب و چیلین ولی نون خامه ای خوشمره تره.
نون خامه ای هم دوست دارم...
جمعه ۱۲ شهریور ۹۵ , ۲۰:۳۶ ✿✿سرباز شیعه✿✿
احسنت

ولی دانمارکی اسمش خیلی وقته عوض شده
ممنون

واقعا؟! ولی ما که میریم شیرینی فروشی هنوزم میگن دانمارکی!
اتفاقا شیرینی فروشیِ خیلی بروزی هم هست...
دلم به تاب تاب افتاد@_@
شیرینی موخآااااام:(((
:))
منم میخوام :(((
دلمون آب افتاد .
شیرینی ست دیگر...
دل همه رو آب میکنه...
شما فقط پست بزار دل همه رو به خون بیانداز 
دل شما میخواد میگذاری ، دل همه کباب میشه
دل منم الان هوس کرد
الان میرم 1 کیلو میخرم در 30 دقیقه میخورم
عجب...
بازم عجب...
واقعا؟!
موفق باشید...
 سلام علیکم:)

عنوانو که  دیدم  می خواستم  بدونم چرا چشات این شکلی شده@-@  که اومدم و متوجه شدم بخاطر شیرینیه  :)..

فقط مواظب باش یه وقت شیرینیه خونت نره بالا...

سلام

بله :)

چشم...
وای دهنم آب افتاد
دلم به تاپ تاپ افتاد

کلاً شیرینی و مخصوصا شکلات شادی آور هستن. برای همی موقع استرس یا ناراحتی گرایش به خوردن شیرینی جات بیشتر میشه
^_^

بله درسته...
نمیدونم چرا ولی احساس می کنم از شیرینی و شکلات خی لی زده شده ام الان!:|
عجب :|
شیرینی...
موخاااام @_@
منم میخوام ^_^
نوش جان هر چقدر میتوانید میل کنید..
تشکر
منم میخوااااااااااام
من نیز هم...
شنبه ۱۳ شهریور ۹۵ , ۰۹:۳۱ محمدرضا زال آقایی
من هر دفه میام تو این وب دهنم اب کیفته :| :| :|
:|
شنبه ۱۳ شهریور ۹۵ , ۱۰:۲۵ زهرا بهرامی صدر
من عاشق شیرینی بهشتیم فوقش بتونم 3یا4 تا بخورمم

همیشه حسرت میخورم کسای که میتونن بخورن من میلم نمیبره

خوش بگذره
خیلی هم خوب

همچنین
دلمون هوایی کردی...
عجب پست های خوشمزه ای میذاری...
تشکر
شیرینی فقط نارگیلی..
اتفاقا من شیرینی نارگیلی اصلا دوست ندارم!
ولی من ترشی ولواشکو بایه دنیا شیرینی هم عوض نمیکنم
من برعکس :)
علاوه برخوردن یه بسته شیرینی در 30 دقیقه ، من میتونم همزمان بجای چند نفر چند بسته شیرینی بخورم....
آفرین :)
شما که از منم جلوتری!
عجیبا که من شیرنی دوست ندارم به جز چند مورد خاص که یکیش کاکائو و شکلاته.
ولی خوبه که از مدل عکس نمی خورم شکر خدا:)
موفق و مانا باشید
یاعلی
خیلی هم عالی
:)
همچنین
علی یارتون
عیدتون مبارک
حالا بین خودمون بدونه ولی نود درصد آدما عیدو به خاطر شیرینی دوست دارن
به جان خودم
تشکر، عید شما هم مبارک :)
اوهوم ^_^
منم شیرینی و به لواشک و آلوچه ترجیح میدم
البنه اول شیرینی تر بعد دانمارکی :)

خیلی هم عالی

با محصولات ما آسوده خاطر باشید

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">

اشتیاقی که به دیدارِ
تو
دارد دلِ من
دلِ من داند
و
من دانم
و
دل داند
و
من

آرشیو مطالب
Designed By Erfan, Edited by a Friend Powered by Bayan