حتی دشمنم!

خدا هیچ کس رو به حال این روز های من دچار نکنه!

حتی دشمنم!

سخته :(


خدایا میشه کمکم کنی؟!

مثل همیشه...


خدای من از همه مشکلات بزرگ تره :)

بگو دردت چیه درمان تجویز کنم :)
درمان ندارد!
ان شاالله مشکلت حل بشه عزیزم :-)
ان شاءالله :)
حوقمن داره بوگو 
میگم بوگو 
خودتو بریز بیرون فضا مجازیه :)
؟!
ایشالا زود خوب شی عزیزم
واسه منم بسی دعا کن لطفا
ان شاءالله
محتاجیم به دعا
بله سخته...
خودتون سخت گرفتینا....

من سخت گرفتم؟!؟!
بله خودتون...

...
آمین
آمین برای چی؟!
چهارشنبه ۱۰ شهریور ۹۵ , ۱۸:۰۰ محمد * شـــــــــورگشتی *
ای بابا!.......
:(
خدای من ازهمه ی مشکلات بزرگتره
عالی بود
خداپشت پناهتون
ممنون
خدا بنده هاش فراموش نمیکنه
بله...
قربون خدا برم توی همه شرایط حامی آدمه
بله... اگه نبود که...
یکی بهم گفته:
بسپار به خودش....خودش راهو نشون میده
کاملا درسته...
ان شاالله خدا خودش حالتو خوب کنه..
:)))

ان شاءالله...
:))
میگذره عزیزم...زندگی مثل رود روانه
این لحظات سخت میگذره...
خداوند با تأکید فرمودن بعد هر سختی آسانیست...:)
بله میگذره... ولی سخت میگذره :(
لحظه به لحظه هم داره بدتر میشه:(
بله... به همین امید زنده ایم!
ای بابا انشاءالله که زودتر این روزها بگذره و حالتون خوب شه
مطمئن باشید توی هر سختی حکمتیه که ما ازش بی خبریم :) بسپرید به خودش و حتی شکر کنید...
ان شاءالله...
بله...شکر که هست... که اگه نبود الان زنده نبودم!
و نجیناه من الغم 
و کذلک ننجی المومنین
ممنون
ای بابا انگار این روزها برای هیچ کس خوب نیست.
شاید از هوای دنیاست که حال همه رو گرفته.
ان شاا... که زود همه چیز حل میشه
یاعلی
خیلی بده :(
همه چیز دست به دست هم دادن تا زیر مشکلات نابود بشم!
ان شاءالله
علی یارتون
شایدم خیلیا حاضرن دردای تورو داشته باشن:)به قول داداشم دردای ما خیلیاشون خیلی حقیرن...
نمیدونم...شایدماخیلی ضعیفیم نمیدونم..
فکر نکنم... کسی حاضر نیست...
آره ولی نه همشون...
شایدم من خیلی ضعیفم... 
خدا 
کار عالى کردى به خودش رو اوردى
جز اون پناهی ندارم...
جز خودش کسی رو ندارم...
والله الحمـــد:)

خواهری جونی ِ من چطور؟:*
سلام حدیث جون :)
چطوری؟!
کجایی؟!
دلمان برایت بسی تنگ شده بود...

حالمان بسی بد است :((
سلام
وبلاگ خوبی دارین
به ماهم سر بزنید
سلام
ممنون
این نیز گذرد.... :)
خدا بزرگه، حل میشه...
بله میگذره :)
ان شاءالله...
قربون ِ تو :)))
همین ورام خونـــمون:*
عه؟نسیـــم؟؟؟
چیه ؟؟!!خوب باش دیه *.*
فدای تو آّبجی گل :)))
:))
بله؟!
همه چیز بهم ریخته... حالمان خوب نیست!
درست میشه ان شاالله
اون بآلاسری حواسش هست :|
ان شاءالله...
بله هست :))
فعلا که همش داره اتفاق های بد میفته... پشت سر هم...
چهارشنبه ۱۰ شهریور ۹۵ , ۲۱:۵۶ •°*”˜♫ raha ♫˜”*°•
ان شالله همه چی براتون درست شه
ان شاءالله...
حالاهمچینم واسه من خوب نمی افته;((
توکل ب خدا

:((
بله... توکل بر خودش...
توکل به خدا
بله... توکل برخودش...
مطمنا کمک می کند...
همین دعا کافیست 
بله...
ان شاءالله مشکلات همه حل بشه...
توکل به خدا 
خدا از همه ی مشکل ها بزرگتره 
توکل بر خودش...
بله... شکی نیست...
خدا به موقع می رسه/فقط به این معتقدم...
توکلت به خدا باشه.....
منم معتقدم...
توکل بر خودش...
ان شاالله که هرچی خیره براتون پیش بیاد.
گاهی خدا دوست داره بیشتر صدامونو بشنوه و بیشتر درِ خونشو بزنیم
ان شاءالله...
بله موافقم...
پنجشنبه ۱۱ شهریور ۹۵ , ۰۸:۰۴ منتظر اتفاقات خوب
اللهم غیر سوء حالنا بحسن حالک.
ممنون
سلام عزیزم خوبی؟ 
چی شده؟ 
کمکی از دستم برمیاد؟ 
سلام... خیر...
مشکلات دیگه...
ممنون عزیزم... فقط خدا میتونه کمک کنه :)
ان شاء الله مشکلات همه حل بشه...

ان شاءالله...
هومعکم این ما کنتم
تشکر
اره درسته . پایه زندگی هامون فقط به این جمله بنده.
بله...
پرفکت

عالی
چی عالیه؟!
این که من مشکل دارم؟!
ان شالله خدا  کمکت کنه
به مشکلات بزرگ تر که میتونست بدتر باشه فکر کن
ان شاءالله...
بله...
نگران شدم دوست من
امیدوارم هر چه زودتر مشکل بر طرف بشه
توکل بر خدای مهربان
نگران نباش عزیزم :)
ان شاءالله...
توکل بر خودش...
ممنون از دعای خیرت.ان شاء الله حل میشه مشکلات.
ان شاءالله...
من لی غیرک برای فرار از خود خداست به خود خدا نه فرار از خلق به خدا
پنجشنبه ۸ فروردين ۹۸ , ۱۴:۲۷ باربری و اتوبار آشنا

بدون خسارت وسایل خود را آسوده خاطر حمل کنید

پنجشنبه ۸ فروردين ۹۸ , ۱۴:۲۷ باربری و اتوبار آیلان

بدون خسارت وسایل خود را آسوده خاطر حمل کنید

با محصولات ما آسوده خاطر باشید

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">

اشتیاقی که به دیدارِ
تو
دارد دلِ من
دلِ من داند
و
من دانم
و
دل داند
و
من

آرشیو مطالب
Designed By Erfan, Edited by a Friend Powered by Bayan