هویج پلو

امروز هم بنده آشپزی کردم :|

هویج پلو با ته دیگ سیب زمینی ^_^

هویج پلو را نیز بسی دوست داریم! :)

امروز دومین باری بود که این غذا رو درست کردم :-/

ولی خب خوشمزه شد :)

همه دوست داشتن :)


آبجی خانم هم امروز کمکم کرد... که البته ای کاش نمیکرد :|

فقط کارمو بیشتر کرد :(

ولی کلی خندیدیم :)

بدون آبجیم زندگی برام جهنمه :-/

بسی دوستش دارم ^_^


بالاخره بعد از سه روز امروز آبجی خانم ظرف ها رو شست! @_@


خوشمزه به نظر میاد...
آفرین خانوم...

عکسه اینترنتیه...
ممنون :)
سلام :))
خیلیم عالی 
اون ته دیگه :((
بله که خوشمزه بود !
موقع اشپزی یکی باشه ....برای خندیدن و یه سری کارا خوبه :))))))
عه بالاخره زحمتشو کشیدن؟!
جای تقدیر و تشکر داره !!!!
سلام :))
خیلی ممنون
:))
بله :)
آره خیلی خوبه :))))
آره بعد از سه روز :-/
واقعا!!!
دوشنبه ۸ شهریور ۹۵ , ۱۸:۴۶ ✿✿سرباز شیعه✿✿
احسنت

ممنون
ممنون

خواهش میکنم
یا خدا 
اینو خودتون درست کردین
جل الخالق :O

نه... این عکسه اینترنتیه...
دوشنبه ۸ شهریور ۹۵ , ۱۸:۵۵ سیّد محمّد جعاوله
احسنت
عالی بود
خیلی ممنون
ایا هویچ پلو هم مث کشمش پلو شیرین میشه ؟! و برای کم کردن شیرینیش زرشک اضافه میکنن با گوشت؟
نه شیرین نمیشه... هویج پلو با مرغ درست میشه... بعد ادویه های مختلف که میزنیم دیگه شیرین نمیشه...
خخخخخ 
من هویج دوست ندارم ولی ته دیگ سیب زمینی رو خیلی دوست دارم راستی خیلی وبلاگتون قشنگه شده
ممنون
باید غذای خوشمزه ای باشه :))
قطعا هست.../:)
عه نخوردید تا حالا؟!
آره خوشمزه ست :))
:)
نه :((
دلم خواست !
:((
حالا بعدا میخورم:))
بله :))
چ خوشگل،چه خوشمزه.. هویچ پلو تا حالا نشنیده بودم....
:))
واقعا؟!
واقعنی...
چه جالب :)
خیلی خوشمزه ست... حتما امتحانش کن...
نه دوست ندارم... شما خوشگل درست کردی اما ته مزه هویچ ...نه اصین :-)
هر طور راحتی :))
عکسه اینترنتیه...
آفرین به شما :)

و باریکلا به ابجی خانوم که بلاخره ظرفارو شست:)


خیلی ممنون :)

بله :)
چرا با روح و روان ما این کار رو میکنید ؟ :|
+ چه عجب ...
+ من اگه به خودم باشه و فقط خودم باشم ، احتمالا بعد از یه هفته و نیم در اثر عدم تغذیه بمیرم . هنوز نمیدونم واسه نیمرو اول تخم مرغ رو باید ریخت تو ماهیتابه یا روغن :|
چی شده مگه؟! :|
چی چه عجب؟!
عجب... :-/
دوشنبه ۸ شهریور ۹۵ , ۲۰:۰۱ Fateme Omidian Nasab (خانــــAliـــوم)
به به آجی آشپز
نوش جانتون ^___^
خیلی ممنون ^_^
:))))))))))))
4 پست پی در پی در مورد انواع غذاها :))
:)))))))
آره... دقت نکرده بودم :))
دوشنبه ۸ شهریور ۹۵ , ۲۰:۰۶ •°*”˜♫ raha ♫˜”*°•
چه عالیییی ...

خخخخ چه عجب بالاخره شست ظرفارو ..
ممنون :))

آره بالاخره شست :)
اینترنتیه؟
واقعا؟
کلا خسته نباشی شما...
خخخخ
بله
بازم بله
ممنون :|
خنده نداره که... غذای من خوشگل تر بود!
زیرا هویج پلو دوست دارم .
+ چه عجب : شما ظرفا رو نشستید ...
+ :|
خیلی هم عالی
بله واقعا...
:|
هنر برتر از گوهر آمد پدید..
آفرین بر شما 
خیلی ممنونم
به به !
چه کد بانویی!
موفق باشی
خیلی ممنون :)
همچنین
هویج پلو یه رای مثبت
به یاد اون تبلیغ لوسه خخخخخ
:)))
به به چه تزئینی ، چه غذای خوشمزه ای .
دستتون درد نکنه .
ممنون... عکسه که اینترنتیه...
چه عکس اشتها برانگیزی!
بله :)
به به خدا قوت پهلوون
کدبانو باشی هم خوبه ها:)
خدا رو شکر خواهر شما بالاخره دست به ظروف شد :))
موفق و مانا باشی
یاعلی
خیلی ممنون :)
بله :)
:)))
همچنین
علی یارتون
من هویچ پلو دوست ندارم ولی ته دیگه سیب زمینی عشق!!!! 
:))
من تاحالا هویج پلو نخوردم ولی باید خوشمزه باشه
بله بسی خوشمزه ست...
آفرین :)
نوش جان :)
منم هویج پلو خیلی دوست دارم...
خیلی ممنون
خیلی خوشگله با اینکه تازه شام خوردم بازم گشنم شد
تشکر
چقد خوش سلیقه ای کدبانوی مهربون ^_^

+زندگی منم بدون خواهرم جهنمه :)
ممنون ^_^

:))
رحم کن با این عکسات ضعف رفتم
:))
هنر نزد خانومای ایرانی هست و بس :دی
به به منم میخوام :)
موفق باشی ^_^
بله :)
:))
همچنین ^_^
چرا با احساسات آدم بازی میکنی؟
اینترنتی میذاری ؟ عکس دستپخت خودت رو بذار
دلم ضعف رفت اینقدر خوشگل بود!
بله؟! :-/
اگه میشد میذاشتم...
بله خب... خوشگله!
به به سلام خانوم آشپز :-)
نوش جانت :-)
سلام آبجی خانم :)
ممنون :)
بسیار خوشمزه و عالیییییییییییی
خیلی ممنون
به به
ی پا آشپز شدی!!!
بله :))
سه شنبه ۹ شهریور ۹۵ , ۲۳:۲۱ احسان صادقی یزدان آباد
خدا خواهر رو براتون حفظ کنه
درباره هویج پلو حرفی نمیزنم چون دوسش ندارم
یکم بدغذام من.
پیروز باشید
ممنون
عجب...
که اینطور...
همچنین
ایول:)
از این به بعد باید کدبانوی بیان صداتون کنیم پس دییییی:
:)
خیلی ممنون
چه دختر هنرمندی داره مامانتون :))
من کلا فقط نیمرو:)
ممنون
همینم خوبه...
به به خوردن دارا این غذا
بله...
پنجشنبه ۸ فروردين ۹۸ , ۱۴:۳۰ باربری و اتوبار امانت

بدون خسارت وسایل خود را آسوده خاطر حمل کنید

با محصولات ما آسوده خاطر باشید

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">

اشتیاقی که به دیدارِ
تو
دارد دلِ من
دلِ من داند
و
من دانم
و
دل داند
و
من

آرشیو مطالب
Designed By Erfan, Edited by a Friend Powered by Bayan