دلمان از این ها میخواهد

چند وقته هوس غذاهای مضر کردم :-/

پیتزا

همبر

کالباس

سوسیس

...


ولی اسمشون رو که به زبون میارم... پدر عصبانی میشه :|

کلا با فست فود مخالفه :(

هعی...


^_^
اسم شو اوردی دلمون خواست
دل منم میخواد :)
پیتزا خودم درست میکتم :))
البته میشه بخریم ولی سالمشو :))
با همبرو کالباسو سوسیسم مخالفم :|
ولی خب ...میخوریم دیگه :))
واقعا؟! :))
پیتزای سالم هم مگه میفروشن؟!
منم مخالفم ولی خب خوشمزه هستن :|
:)
اره پیتزای سالم هم هست :))
گوشت و قارچو سبزیجات مختلف!
میخریم همشو!:)
من عاشق پیتزام ^_^
يكشنبه ۷ شهریور ۹۵ , ۱۸:۴۵ محمدرضا زال آقایی
ترشک لواشک ترش ترش ترش ترش ترش
دهنت آب نیفتاد الان خخخخ :)))))))))))
لواشک هم خوبه...
ولی فست فود رو بیشتر دوست دارم!
 با کامنت 1 و 2 بسی موافق :)
:))
خیلیم عالی اصلا ! ^_^
خودمم درست میکردم قبلنا! :))
نمیدونم چرا تنبلیم گل کرده جدیدا!
:))
پیتزا درست کردن سخته...
:))
از ترشیجات متنفرم :))
فقط فست فود :))
سیب زمینی سرخ کرده که دیگه هیچی....:)))))
من متنفر نیستم ولی خب خیلی هم دوست ندارم :)
آره :))
اصلا حرف نداره :))))
منم میخوامممممم :) چیپس هم میخواممممممم خیلی میخوام:)
من نیز هم :)
خیلی خیلی میخوام :)
رستورانهایی هستن که با سوسیس و کالباسی که خود آدم بهشون میده واسه آدم فست فود درست میکنن . گزینه خوبیه برای افراد حساس (مثل پدر خود بنده!)
بله خیلی خوبه اینطوری...
اتفاقا پیتزا از  همه غذا ها راحت تره موادو میریزی میذاری تو فر دیگه سختیش کجاست ؟ !!!!!!!!
خمیرش رو بلد نیستم درست کنم!!!
عی کوووفت؟؟

دلم خواست:((
:)))

دل منم میخواد :((
پیتزا درست کردن راحته ها :)
از سالاد الویه راحت تره :)))))
سالاد الویه که راحت تره :)))
:)
همین الان از اینا خوردم :)
واقعا؟! :)
دلم بیشتر خواست :(
خب خمیرشو بخر اکثرا خمیرشو میخرن قیمتش ازینکه پیتزا بخرینم خیلی کمتر میشه خیــــلی
مام خمیرشو میخریم
خمیر آماده زیاد خوب نیست... پیتزا اونطوری که باید نمیشه...
اخ چقدر غدای مضر خوشمزه تره 
تا میبینی میخوای همه شون رو یه لقمه بخوری
و اینکه اگر تمام سرطان های عالم  بگیرم ، نمیتونم از نوشابه و دلستر و ایستک دل بکنم
چرا خدا هر چیزی که خوبه و مفیده رو بد مزه آفریده 
البته نه همه شون بعضی هاشون بدمزه هستن
الان هم دارم نوشابه می زنم تو رگ 
بله خیلی خیلی خوشمزه هستن...
دلستر و نوشابه رو خیلی دوست ندارم...
بله بعضی هاشون...
:))
من خمیرشو میخرم !
خیلی هم عالی :))
با من بحث نکن خیلیم خوب میشه :)
مگه پیتزا فروشا خودشون درست میکنن ؟ !!!!!!
باشه :)
نمیدونم...
ساندویچ سوسیس بندری خییییلی دوست دارم ولی فعلا ممنوع پزشکی ام.کالباس هم همین طور.
اما کی گوش میکنه؟؟:)))))
دلم الان پیتزا خواست:(((
یاعلی
منم دوست دارم:))
:))))
دل منم میخواد :((
علی یارتون
نخورید مضرره سمه.
نمیخوریم فعلا... پدر اجازه نمیده...
من نمی دونم چرا هرچی خوشمزه و عالیه ضرر داره
نوشابه، غذاهای فست فودی و اینچیزا ولی کی گوش می ده.
ممنون از شما

دقیقا همینطوره...

خواهش میکنم
منم خیلی دوست دارم اما چون مضره از بیرون نمی خریم تو خونه تمام موادش رو (به جز پنیر پیتزا ) خودمون درست می کنیم.
می تونید دستورش رو از تو نت پیدا کنید و خودتون سوسیس و کالباس سالم درست کنید تا پدرتون هم اجازه بدن
خیلی هم عالی
بله همین کارو میکنم...
به پدر بفرمایید پس خودشان درست کنند..
همین کاری که من برای بچه‌هام انجام میدادم..
خیلی هم راضی بودند.. اعم از پیتزا یا همبرگر...
منتها چند وقت تمرین و خوش سلیقه بودن لازم دارد..
پدر از آشپزی خیلی خوششون نمیاد...
خیلی هم خوب
باید چشما ها رو بستو نونو پنیر رو خورد!
بله!
يكشنبه ۷ شهریور ۹۵ , ۱۹:۵۲ سیّد محمّد جعاوله
بنده با پدر موافقم
پدر که درست میگن...
پدرتون راس میگن فردا چاق بشید باید پست لاغری بذارید ^*^
پدرا یه چیزی میدونن میگن دیگه :_
:-/
پدر از جهت حفظ سلامتی میگن...
خخخ
نخوری برات بهتره دخدرم...
:)))
چشم مادرم...
خو الان دل منم خواست...
دل منم میخواد...
من از غذای بیرون متنفرم :)
خیلی خوبه که متنفرید...
يكشنبه ۷ شهریور ۹۵ , ۲۱:۱۸ Fateme Omidian Nasab (خانــــAliـــوم)
من نمیخام :))))
احسنت :)))
جات خالی دیشب همی پیتزا میل همی کردیم!
راستی قالب جدیدت مبارک :) (میبینی حواسم به همه چیز هس!)
خیلی هم خوب...
ممنون
بعضی وقتا بدا تنوع خوبه برو 
آره ولی پدر نمیذارن...
جات خالی
امروز فست فود خوردم
خیلی هم عالی...
إ بابایی چرا آبجیمونو دعوا میکنید یه بار که صدبار نمیشه
:))
ای بابا
:))
عاشق فست فودم.
من نیز هم...
به خصوص از اون ساندویچ چرک ها که بوی خوبشون آدمو گیج میکنه :/
من از اونا میخوام :))
واقعا :-/
:))
ای بابا
دلمونو آب کردیا
:))
مواد اولیه شو تهییه کنید خودتون درست کنید شاید راضی شدن :دی
پدر با پنیر پیتزا مخالفن :|
پیتزا هم که بدون پنیر پیتزا نمیشه...
امان از این دل...

ولی خب واقعا ضرر دارن. من خودم اویل خیلی دوست داشتم ولی واقعا الان واقعا دوست ندارم و میلم نمیره. کالباس را میتونم یه مقدار بخورم ولی سوسیس را اصلا . حالم بد میشه...


ضرر که دارن... ولی خب خوشمزه هستن...
دوشنبه ۸ شهریور ۹۵ , ۱۰:۵۶ احسان صادقی یزدان آباد
من دلم ازین جور پدرها خواست...
چیزدیگه نمیخواد...
خدا پدرتون رو براتون حفظ کنه...
دل میخواد

ولی عقل میگه پولش نیست

پس دل خفه خون بگیر
عجب...
خب خودت درست کن ^___^
چقدر حال وهوای وبت خوبه دختر! قالبت هم همینطور .. :)
با اینکه دفعه اوله اومدم احساس صمیمیت میکنم :))

به هر حال واقعا خوشحالم اومدم اینجا و اومدی وبم ^_^

باشه ^_^
خیلی ممنون :)
چقدر عالی :)

منم خوشحالم ^_^
سلام من برگشتم بی زحمت وبلاگمو دوباره فالو کن :)
سلام
جناب پدر درست میفرمایند...
بله...
پدر است دیگر به فکر سلامتی دختر
ولی دل نیز هست به فکر حال دادن به دختر 

دلم خواست
بله...
اونم بله...
سلام.سوسیس نخور معلوم نیس از چی درست شده.
من به گربه های حیاط خونمون گاهی سوسیس میدم.
کاش عکس می گرفتم از املتی که امشب زدیم تو رگ.
بجای سوسیس املت بجا کالباس نون پنیر و خیار گوجه
بجای همبرگر آخ آخ آخ یکی از اینا
-کباب تاوه ای با گوشت سنگدان
-کتلت
-کوکو سیب زمینیِ با ماهی وای.

بعد پیتزا هم خونگیش خوبه و گر نه مرغ نداشته باشه...
چون من یه بار پیتزا گرفتم خراب بود مرغش کوفتم شد:/
بجای پیتزا پیراشکی بگیری خیلی بهتره اگر چه فرق داره

سلام
من املت دوست ندارم!
کلا با تخم مرغ مشکل دارم...
کتلت و کوکو سیب زمینی هم اصلا دوست ندارم!

بله خونگیش خوبه...
پیراشکی هم خوبه...
بنظرم شما هر وقت دلتان خواست پیتزا و سوسیس و همبگر و سیب زمینی خانگی درست کنید هم مفید هم خوشمزه
بله همین کار را خواهیم کرد...
پنجشنبه ۸ فروردين ۹۸ , ۱۴:۳۲ باربری و اتوبار امانت

بدون خسارت وسایل خود را آسوده خاطر حمل کنید

با محصولات ما آسوده خاطر باشید

از من به شما نصیحت:

 

 

 

 

 

 

هیچوقت هیچوقت هیچوقت اولین کامنت هایی که گذاشتین رو نخونین *همون اموجی که طرف دهن نداره* 

نمیدونم دقیقا چی گفتم ولی شوخی بود :) به دل نگیرین! فکر کنم باید اینو تو هر پستی بگم!

نگرانِ دلگیری و اینا نباشید اصلاً :) راحت باشید. اون موقع بچه بودم و زودرنج :دی
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">

اشتیاقی که به دیدارِ
تو
دارد دلِ من
دلِ من داند
و
من دانم
و
دل داند
و
من

آرشیو مطالب
Designed By Erfan, Edited by a Friend Powered by Bayan