(: بالاخره موفق شدم :)

امروز مامانم خونه نبود...

من بجای ایشون آشپزی کردم :|

خورش مرغ و برنج با ته دیگ سیب زمینی :)

تا به امروز هر بار که همین غذا رو درست کرده بودم یا تند شده بود یا بی نمک یا برنجش شفته بود و یا نپخته :|


اما امروز...

عالی شد ^_^

مامانم گفته خیلی خوشمزه ست :)

بالاخره موفق شدم تایید مامانم رو بگیرم  ^_^


ولی بعدش همه ظرف ها رو شستم :(

آبجی خانم گفت نوبت توِ  :-/


الان هم خسته ام :|


شنبه ۶ شهریور ۹۵ , ۱۹:۱۲ سیّد محمّد جعاوله
قدر خودتون بدونید
این روزا دخترا نه بیشترشون هیچی بلد نیستند

نوش جانتان
موفق باشید
آره خیلیا چیزی بلد نیستن... منم خیلی بلد نیستم... دست و پا شکسته...

ممنون
همچنین
شنبه ۶ شهریور ۹۵ , ۱۹:۱۴ Fateme Omidian Nasab (خانــــAliـــوم)
اتفاقا منم مرغ پختنو به طرز حرفه ای آموختم ^___^
فردا به اجراش میذارم ان شاء الله ^_________^
آفرین آبجی ^_^
موفق باشی ^_^
ای جااانم باریکلاا کم کم را میفتی

حالاگریه نکن کوه که نکندی؟:(
^_^

اوهوم... :)
شنبه ۶ شهریور ۹۵ , ۱۹:۲۴ آقای دانش آموز
گویا اصولا شستن ظرف ها بر عهده شماست خواهر ...
اوهوم :(
آبجی خانم بنده دیکتاتور است!
شنبه ۶ شهریور ۹۵ , ۱۹:۳۳ مَهسا هَسدَم ツ.
بح بح :)
:))
افرین ابجی من عاشق اشپزی ام ولی از ظرف شستن متنفرم فک کنم همه از ظرف شستن متنفرن خخخ 
ممنون :)
متنفر نیستم ولی خب خوشم هم نمیاد :)))
خسته نباشی :)
ممنون :)
خسته نباشی قهرمان
خدا قوت دلاور
خخخخ
:))))))
ممنون آبجی جون :)
به به :) کد بانووو :))
:))))
انشالله خونه بخت هی بپزی و آقات هی تعریفت کنه
ممنون
ان شاءالله درسته... انشاءالله معنی خیلی بدی داره...
شنبه ۶ شهریور ۹۵ , ۲۰:۱۶ دردنوشته های جوانی ام
کلـا کـــــد بانــو شدنـ
وقتـ میخواد !
آره... منم که وقت ندارم...
چه هنرمند خوشحالم موفق شدى 
من اصلا و به هیچ عنوان بلد نیستم
ممنون :))
یاد میگیری... زیاد سخت نیست...
اگه راست میگی عکش غذا بذار
اینا همه فوتوشاپه
فوتوشاپ؟!
این عکسه اینترنتیه...
آباریکلا 

تشکر
احسنت

خسته نباشید
خیلی ممنون
به به موفق باشی قهرمان.
من خوشت و اینا رو درست کردم خوب شد اما برنج سخت ترین قسمته همیشه خراب میشه:(
موفق باشی
یاعلی
ممنون ^_^
اوهوم برنج خیلی سخته...
همچنین
علی یارتون
شنبه ۶ شهریور ۹۵ , ۲۱:۰۲ •°*”˜♫ raha ♫˜”*°•
چه خووب ،،، 
قیافش که عالیه
:))
این عکسه اینترنتیه...
شنبه ۶ شهریور ۹۵ , ۲۱:۰۳ محمد * شـــــــــورگشتی *
وقتشه دیگه ایشالا!! خخخخخ

(1) ایشالا: عامیانه همون ان شاءالله است!! خخخخخ
تشکر حاج آقا!!!!

شما که باید بهتر بدونید... من شنیدم معناش اصلا خوب نیست...
خیلی عالیه
نوش جان
خیلی ممنون :)
شنبه ۶ شهریور ۹۵ , ۲۲:۱۳ محسن فرج اللهی
خخخ هرکی خربزه میخوره پای لرزش میشینه %/
اما خوب شد لاقل گواهینامه ی آشپزی رو از مامانتون گرفتید 3:
نگران آبجیتونم نباشید منم از این آبجی ها دارم #-#
:-/
بله...
خدا حفظ کنه همه آبجی ها رو...
افرین
تشکر
آفرین به شما...
آشپزی سخت نیست فقط کمی دقت و حوصله میخواد..
هر غذایی رو چند بار درست کنی استاد میشی...:)

ممنون
بله... درسته...
گرسنم شد
:))
موفق باشید...
ممنون... همچنین...
من همیشه با برنج دوشواری دارم....خدایی مامانا از کجا میفهمن کی آبکش کنن برنجا رو؟:/
خخخخ منم همش برنجام یه مشکلی داره=)
تبریک میگم واسه این موفقیت...:)))))
منم همین مشکل رو دارم :-/
:)))
ممنون :)))
 آفرین کدبانو
 خیلی غذات خوشزه به نظرمباد
 وخیلی خوش رنگه
 من مجازی دارم میلش میکنم
 آفرین بهت که خوب غذاپختی ولی خواهرت حسودیش شده ونامردی کرده بایدظرفارواون میشست.
 خوشابحال شوهرآیندت که خانومش توباشی
خیلی ممنون
عکسه که اینترنتیه

خواهرم آشپزیش از منم بهتره :-/
ممنون :-/
به به گشنمون شد...

واقعا برای یه خانم خیلی ارزشمند هست که با عشق و علاقه برای خانواده غذا درست میکنه ، این ها خیلی ارزشمنده و قابل تقدیر...

واقعا کانون خانواده را یک خانم با کارهای ارزشمندش گرم و محکم میکنه.

خدا قوت...
بله حرفاتون کاملا درسته...

ممنون
آفرین به تو عزیزم 
ممنونم :)
يكشنبه ۷ شهریور ۹۵ , ۱۰:۰۳ محمدرضا زال آقایی
سلام چه مطالب زیبایی دارین میشه همدیگرو دنبال و پیوند کنیم؟ 😃
سلام
ممنون
من با تبادل لینک مخالفم!
پس یه کدبانوید حسابی!!!
نه بابا!!!
آفرین .
نوش جان .
بسی تشکر
ان شاءالله همیشه موفقیت هارو پله پله بگذرونید
خیلی ممنون :)
ایوللللللل کدبانو:))
منم تا چن وقت کل برنجام بی نمک می شد تا اینکه طی یک عملیات ماهرانه فهمیدم چقدرباید نمک بریزم تا برنجم بی نمک نباشه
عاقا منم ته دیگ میخاممممممممممممم
موفق باشی ان شاالله.
یاعلی
:))
آفرین آفرین
:))
ممنون... همچنین...
علی یارتون
يكشنبه ۷ شهریور ۹۵ , ۱۴:۵۹ منتظر اتفاقات خوب
موفقیت جدید مبارک:)
خیلی ممنون :)
آفرین... خوبه یه بار غذاتون سوخت هم پست بزارید ما خوشحال بشیم.
خیلی ممنون از لطفتون :-/
خسته نباشید با اجازه من الان میرم رستوران غذا بخورم گشنم شد:)
ممنون
بذارید چند ساعت دیگه برا شام برید!
نمز تونم تحمل کنم معدم پوکیده از این مطلب شما 
عجب...
آورین :)
(:
پنجشنبه ۸ فروردين ۹۸ , ۱۴:۳۳ باربری و اتوبار امانت

بدون خسارت وسایل خود را آسوده خاطر حمل کنید

با محصولات ما آسوده خاطر باشید

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">

اشتیاقی که به دیدارِ
تو
دارد دلِ من
دلِ من داند
و
من دانم
و
دل داند
و
من

آرشیو مطالب
Designed By Erfan, Edited by a Friend Powered by Bayan