^_^

امروز برای ناهار ماکارونی داشتیم ^_^

و من عاشق این غذام ^_^


آبجی: امروز شستن ظرف ها با توِ...

من: ولی من امروز خیلی کار دارم. میشه تو بجای من...

آبجی: حرفشم نزن...

من: خواهش میکنم قبول کن دیگه...

آبجی: گفتم که نه...


هیچی دیگه... قبول نکرد!

بعد که رفتم توی آشپزخونه دیدم بابام بجای من ظرف ها رو شسته! :))

ذوق مرگ شدم ^_^

بابا به این مهربونی دیده بودین؟! :))


عه؟؟؟
مام ماکارونی داشتیم ^.^

جونم این بابای مهربون :*
واقعا؟!
^_^

:))
قدراین باباهاروبایددونست
ای دخترای زیرکاردرو
بله بله...
نه از زیر کار در نمیرم بخدا... امروز خیلی کار داشتم...
اوهوم:|

امامن خودم ظرفاروشوووووستم:((
آفرین آفرین دختر خوب :))
:)
ممنونم بخاطر حضورتون
پس خسته نباشید
منم تجربه کارزیادوکشیدم آدمودیگه میبره زوری قدم برمیداره
ممنون
بله... ولی کار من حالا حالا ها ادامه داره...
چه خوب
بابای من اصلا ازاین کارا نمی کنه
:)
خوبه آقایون یه وقتایی کمک کنن...
خودتوسفت کن قوی کن زمانی که بچه دارشدی کارات سخت میشن مادرآینده
بله...
فعلا من این کار رو به سلامت به پایان برسونم... بچه داری بماند...
ماکارونی؟ :(
اخه خمیر کجاش خوشمزه س؟ :)
بله ماکارونی...
خمیر؟! :-/
ماکارونی گوشت چرخی داره... مرغ داره... فلفل دلمه داره... هویج داره...
پس باتوکل به خداکارتوبه اتمام برسون
توکل به خدا...
سایه پدر مستدام :)
ممنون :)
جمعه ۵ شهریور ۹۵ , ۱۸:۲۸ خانــــAliـــوم ^_^
منم ماکارونی میخام @_@
^_^
منم الان دلم خواست...
جمعه ۵ شهریور ۹۵ , ۱۸:۲۸ محمدرضا زال آقایی
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
سلام **** ***
تبادل لینک کنیم؟
http://pc-mob.blog.ir
سلام
با تبادل لینک مخالفم!
جمعه ۵ شهریور ۹۵ , ۱۸:۲۹ آقای دانش آموز
خدا همه پدر ها رو حفظ کنه
ان شاءالله سایه شون همیشه بالا سرمون باشه...
خدا حفظش کنه...
ممنون
جمعه ۵ شهریور ۹۵ , ۱۸:۴۸ سیّد محمّد جعاوله
ان شاءالله به سلامتی
چی؟!؟!
متن خوبی بود
موفق باشید
اصلا این پست رو خوندید؟!
همچنین
بابا ها خیلی مهربونن خیلی عزیزن خیلی نازن هیچی تو دلشون نیست من تو طول عمرم شاید دوبار بیشتر ظرفا رو نشسته باشم :( ولی از الان تصمیم میگیرم هفته ای چهار بار ظرف ها رو بشورم.
بله باباها خیلی مهربونن...
هفته ای چهار بار!!!
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
سلام
**** ****** ** *** ******
*** **** ****** *** * **** ***** ******
***** **** ****** **** ** ****** *** ***** *** ****
**** ** *** ****
****** **** ** ***** **** **** **** **** *** ****** *** ** 
***** **** *** 
ما رو دنبال کنید
سلام
با نظرتون مخالفم!
ان شاالله خدا برا هم نگهتون داره...
خدا سایه ی هیچ پدری رو از سر بچه هاش کم نکنه..
آمین

ان شاءالله
نه ندیدم اما وجدانا من از ظرف شستن متنفرم و اصلا به هیچ عنوان نمیشوزم
:)
من متنفر نیستم ولی خب خوشم هم نمیاد...
چهار بار خیلی زیاده واقعا سخته جدی میگم :(
آره زیاده...
مقایسه نکن خب من که همه نیستم :(
من نمنم نمن منم
مگه من شما رو مقایسه کردم؟!
آره زیاده...
 این سه نقطه یعنی مقایسه 
اگه دقت کرده باشین من اکثرا بعد جمله هام سه تا نقطه میذارم...
و این به معنای مقایسه نیست...
نه اینجا فقط این معنی رو میده
من چرا باید شما رو مقایسه کنم؟!
اصلا با کی مقایسه کنم؟!
نههههههههههههههههههههه
؟!؟!؟!
مگه میشه
مگه داریم
بابام طرف آشپز خونه هم نمیره
بله میشه...
بله داریم...
سلام
خدا پدر رو براتون حفظ کنه.
منم ماکارونی خیلی دوست دارم.

سلام
ممنون :)
^_^
منن عاسق ماکارونیم
چه بابای خوبی قدرشو بدون
قدرشو میدونم...
عجباخوش بحالت
بابای من وقتی ظرف میشوره که مامانم مریض شده باشه
:)
ان شاءالله مامان و بابات همیشه سالم باشن...
سلام

ممنون

متن جالبی بود
سلام

خواهش میکنم

...
:)
بابای مهربون....
:)
خیلی مهربون
شنبه ۶ شهریور ۹۵ , ۰۰:۰۸ دختــــری از تبــار فاطمه
سلامتی همه بابا ها صــــــــلوات
اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم
نامردی نیست کامنت رو حذف میکنی؟؟؟
باشه اشکال نداره
پس تحمل نقد رو ندارید
موفق باشید "))
من با نقد مخالف نیستم...
ولی رعایت ادب برام مهمه...
نقد + ادب
همچنین
منم دوست دارم اونجور بابایی بشم... .
التماس دعا
موفق باشید...
محتاجیم به دعا
خدا حفظشون کنه
ممنون
منم تازه ظرفارو شستم اومدم اینجا
:)
خواهرم مریض بود وگرنه نمیشستم
:)

بیچاره خواهر...
شنبه ۶ شهریور ۹۵ , ۰۲:۴۵ دردنوشته های جوانی ام
خدا پدر را حفظ کناد...


به مام سر بزنید...
ممنون


حتما
إ دم باباها گرم که انقد گلن
بله :)

کوفتتون شع

؟!؟!؟!
خداسایه باباتو روسرت حفظ کنه... بندگان خدا همیشه برای بچه هاشون تلاش میکنن..
ممنون :)
بله...
شنبه ۶ شهریور ۹۵ , ۱۱:۰۰ زهرا بهرامی صدر
بابا....................

من بابام تو پایگاه نوزه که بود آشپزیم میکرد . تاس کباب تو تنور درست میکرد حرف نداشت

کاش دخترا همیشه برای باباهاشون بودن نه واسه ی ...................
خیلیم عالی :)

....
چه بابای خوبی قدر بدونید.
بابای من در موراد بسیار بسیار نادری مشاهده شده از این کارها میکنه.
من از کار خونه انجام دادن اصلا خوشم نمیاد ولی چه کنم که مادر تنهایی گناه داره:(
موفق و مانا باشید
یاعلی
:)
خدا حفظشون کنه...
بله منم خیلی خوشم نمیاد...
ممنون
علی یارتون
عجب...

خدا حفظشون کنه براتون...
ممنون
خدا براتون نگهشون داره
ممنون :)
شنبه ۶ شهریور ۹۵ , ۱۲:۴۴ منتظر اتفاقات خوب
قانون ما اینه که خواهرم ظرف های ظهر منم ظرف های شب. دعواها هم کمتر شده.
ما یک روز در میون :)
ولی خب گاهی این قانون عوض میشه...
بابای من تا حالا دست به مایه ظرف شویی هم نزده
خدا حفظشون کنه...
شنبه ۶ شهریور ۹۵ , ۱۵:۵۲ •°*”˜♫ raha ♫˜”*°•
ععع چه بابای خوبی🙃😉
خیلی ماهه :)
دم همه پدرا گرم.
بله...
وایی ماکارونی...من عاشقشم....
باباها همشون عشقن...
(^_^)
^_^
اوهوم :)
منم عاشق این غذا هستم هههههه پدرتون عالی هستن
^_^
بله... پدر بنده حرف ندارن... :))
پنجشنبه ۸ فروردين ۹۸ , ۱۴:۳۵ باربری و اتوبار امانت

بدون خسارت وسایل خود را آسوده خاطر حمل کنید

با محصولات ما آسوده خاطر باشید

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">

اشتیاقی که به دیدارِ
تو
دارد دلِ من
دلِ من داند
و
من دانم
و
دل داند
و
من

آرشیو مطالب
Designed By Erfan, Edited by a Friend Powered by Bayan