الکی

بعد از گذروندن کلی روز بد...


امروز...

همینطوری

بیخودی

یهویی

الکی


حالم خوبه :)

خیلی خوبه :)

خیلی خیلی خوبه :)


(: خداروشکر :)


خدا رو شکر:)
:)
:)
:)
خداروشکر
خیلی خیلی شکر
خدارو صد هزار مرتبه شکر :)
:)
خداروشکر.
خیلی خیلی شکر
همیشه خوب باشی خواهرجوووووونیم ...

قلب...قلب...
خیلی خیلی ممنون آبجی خانم خودم :))

شکر خدا
بله واقعا خداروشکر
چهارشنبه ۳ شهریور ۹۵ , ۱۰:۴۱ دردنوشته های جوانی ام
خیلیـ هم عالیز

ممنون
خدا رو شکر...
خیلی شکر
ایشالله همیشه اینجور باشى
اللهى شکر
ممنون عزیزم :)
عالی 
چه حال آدم بد باشه چه خوب 
زمونه میگذره 
پس چه بهتر که خوب باشه 
الکی کورتزول ترشح نکنیم حالمون بد بشه خرج بیمارستان رو دستمون نیاد :))
ممنون
بله موافقم...

آره واقعا...
:)
ممنونم بخاطر حضورتون
کاش همه ی روزهای زندگیت خوب باشی :)
من که امروز برعکسم :(:
کاش :)
ان شاءالله حالت زود خوب بشه...

الحمدلله

خداروشکر
ان شاءالله همیشه خوب و خوش باشی...
حتماً یه کار خوبی کردی که پاداشش این حال خوبه...:)
ممنون
فکر نکنم...
چ خوب ک خوبی
تشکر
خدارو صد هزار مرتبه شکر :)
خیلی خیلی شکر
الهییییییییییییییییییییییی
:)
خخخ

خوشیا

ماشالله
:-/
چهارشنبه ۳ شهریور ۹۵ , ۱۷:۴۴ محمد * شـــــــــورگشتی *
الکی که نمیشه!!!
هیچ چیز الکی نیست!راستکی میگم!خخخخ

موفق باشین
چزا نشه؟!

همچنین
چهارشنبه ۳ شهریور ۹۵ , ۱۹:۲۱ احسان صادقی یزدان آباد
انشالله همیشه شاد باشید
تشکر
چهارشنبه ۳ شهریور ۹۵ , ۱۹:۳۹ سیّد محمّد جعاوله
عالیست
ممنون
هه!
کاش حال مام اینطوری خوب شه
حالم خوب بود...
حالا نیست...
تا باشه از این یهویی ها
بله...
همیشه شاد باشی عزیز
موفق و مانا باشید
یاعلی
ممنونم :)
همچنین
علی یارتون
الکی الکی خوشیم به همین دل خوشیای الکی
واقعا...
سلام
من برای این پست یه کامنت گذاشته بودم و آرزو کردم همیشه بهترین احوال براتون رقم بخوره. ولی کامنتم رو نمی بینم.  ارسال نشده یا ثبت نشده عایا؟!
بهر حال بازم بهترین ها رو براتون آرزو می کنم
پاینده باشید و شادکام
سلام
ارسال نشده... من همه کامنت های این پست رو تایید کردم...
ممنونم :)
همچنین
چهارشنبه ۳ شهریور ۹۵ , ۲۳:۴۳ •°*”˜♫ raha ♫˜”*°•
خداروشکر ،،،
😉😊
:))
خداروشکر
خدایا شکرت،امیدوارم حال همه مردم کشورم خوب باشه.
موفق باشید
خیلی شکر
ان شاءالله
همچنین
اگه یه مدت هر روز بگی حالم خوبه حال دلت خوب میشه
واقعا؟!
بسیار زیبا
ممنون
چه خوب
خدا رو شکر
:)
پنجشنبه ۴ شهریور ۹۵ , ۱۲:۵۵ منتظر اتفاقات خوب
خداروشکر. زندگیتون پراز اتفاقات خوب.
ممنون... همچنین...
زیباست 

 دوستان منو دنبال کنید 
:)
پنجشنبه ۴ شهریور ۹۵ , ۱۸:۰۸ ❤منتـــظر المهدی 313❤
خداروشکرآبجی جون
:))
خدا رو شکر...
همیشه خوب باشی ان شا الله.. :)
ممنون :)
الحمد لله کما هو اهله نه اون طور که من دوس دارم

با محصولات ما آسوده خاطر باشید

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">

اشتیاقی که به دیدارِ
تو
دارد دلِ من
دلِ من داند
و
من دانم
و
دل داند
و
من

آرشیو مطالب
Designed By Erfan, Edited by a Friend Powered by Bayan