:-/

امروز رفتم فروشگاه... میخواستم شیر توت فرنگی بگیرم...

تاریخ انقضاشو که نگاه کردم... @_@

دوباره نگاه کردم... @_@

تاریخ انقضا مربوط به اردیبهشت بود...  :-/

یعنی تقریبا سه ماه پیش... :-/

با خودم گفتم شاید همین یه دونه اینطوری باشه...

بقیه رو هم نگاه کردم دیدم تاریخ مصرف همشون گذشته... اونم سه ماه... :-/

هیچی دیگه... مجبور شدم شیر کاکائو بگیرم...


برخلاف بقیه اعضای خانواده هر وقت میرم خرید تاریخ انقضا همه چی رو چک میکنم...

ولی خب خیلیا این کارو نمیکنن...

دارم به این فکر میکنم روزانه چند نفر بخاطر سهل انگاری فروشنده ها سلامتیشون به خطر میفته...


دلم شیر توت فرنگی خواست به به
منم دلم میخواست که اینطوری شد...
دقیقا باید به تاریخ مصرف مواد غذایی نگاه کرد.
بله...
من همیشه نگاه میکنم... ولی خب خانواده میگن زیادی حساسی!
سه شنبه ۲ شهریور ۹۵ , ۱۰:۴۲ خانــــAliـــوم ^_^
آره باید توجه کنیم!

آره دیگه...
سه شنبه ۲ شهریور ۹۵ , ۱۱:۰۸ دردنوشته های جوانی ام
حالا اینا که خوبن!
بعضی موارد همین ها رو که انقضاشون گذشته رو
باز میکنن و توی بستنی ها استفاده میکنن...
بله... متاسفانه...
واقعا که :/

# شیر کاکائوووووووو *___*
:-/

^_^
بعضی ها سلامتی مردم براشون اهمیت نداره اصلا...
بله... تاسف باره...
عجب آدماییی پیدامیشه هاااااا
کارت خیلی خوبه منم دیگه دقت میکنم

نوشِ جانت....
من عاشق شیرکاکا
:))
آره دقیقا...
حتما دقت کن...

ممنون :)
من نیز هم...
:))
شیرکاکائو هم زیاد خوب نیس چون افزودنی زیاددارن.

بله...
هر چیزی زیادش خوب نیست...
بنظرم شیربا خرمایی که هردوشون طبیعین خیلی بهتراز اون شیرای کارخونه ایه.
بله 100 درصد...
حالا این که خوبه ما یه بار ماست گرفتیم تاریخ انقضاشم نگذشته بود ولی روش کلی کپک بود
اینا دیگه نوبرن
عجب... :-/
سلام:  امیدوارم یه تذکرم به فروشنده داده باشین
ندادم :|
بخاطر همین ذهنم درگیره...
شیر توت فرنگی -_-
^_^
من از شیر بدم میاد
چرا؟!
خیلی خوشمزه هست که...
سهل انگاری نیست ، این بی اعتقادی به خداست!
موفق باشید.
همیشه هم اینطور نیست... یه وقتایی غفلته...
همچنین
من نگاه نمیکنم
حتما نگاه کن... حتما...
سلام
مطلبی جالبی بود
موفق باشی
سلام

همچنین
شیر توت فرنگی ^_^

+ منم همیشه نگاه میکنم :)
جالبه من حتی اگه تاریخ انقضاش نزدیک باشه هم نمیخرم!
درسته ک میخام همون موقع بخورمش ولی حس خوبی بهش ندارم :/
^_^

آفرین :)
منم...
منم چک مینم البته بعضی وقتا
کار خوبیه
من چندبار همینطوری از مرگ رهایی جستم!!!
همیشه چک کنید...
ازاینازیاددیدم بخوری کارت بادکتروآمپول وسرمه
بله...
سلام.
خدا کنه این حرکت بعضی از مغازه دارا از سر سهل انگاری باشه نه بی وجدانی...
ممنون بابت شرکتتون توی چالش شیعه بلاگ...
نظر شما تایید شد...
از این به بعد شما به عنوان یکی از اعضای چالش میتونید هرکسی رو که دوست داشتید دعوت کنید...
ممنون
یاعلی
سلام
ان شاءالله که همینطور باشه...
خواهش میکنم...
علی یارتون
چه جالب انگیزناک که من تا حالا شیرتوت‌فرنگی نخوردم خخخخ
ولی عاشق شیرکاکائو های کارخانگی ام:))))

ولی واقعا همه باید این کارو بکنن چون اثرات بدی داره

:)
واقعا؟! O_o
منم :))

بله...
سه شنبه ۲ شهریور ۹۵ , ۱۵:۳۵ احسان صادقی یزدان آباد
 + 
معمولا وقتی که خرید کلی نمی کنیم وقت چک کردن تاریخ انقضا داریم.
اما در خرید کلی به فروشنده اعتماد می کنیم،و کمتر خراب در میاد... .
اما تقلب زیاد میشه مخصوصا تو میوه که رسیده و خوب ها رو میذارن رو.
حالا من از جاده شمال که بر میگشتیم یه جا نگه داشتیم کلوچه بخریم
به هر کدام که دستم را بردم بردارم دیدم تاریخ گذشتش یکی برداشتم
نشان دادم به فروشنده معذرت خواهی کرد و گفت بنداز سطل آشغال
اما متوجه منظور من نشد سرش شلوغ بود من میخواستم بگم آقا اینها
همه تاریخ گذشته اند یعنی بقیه اش هم بندازم؟ :)) که مادرم نذاشت
گفت بیا ولش کن.بریم بر میداره از سطل آشغال و برمیگردونه سرجاش
حتی وقتی میخواید خرید کلی بکنید هم چک کنید...
سلام
امیدوارم به فروشنده اطلاع داده باشید...
سلام
متاسفانه نه :|
سه شنبه ۲ شهریور ۹۵ , ۱۷:۰۶ منتظر اتفاقات خوب
:)
:)
عععع من دقت نمیکردم.....
 زین پس میدقتم
حتما این کارو بکنید...
شیر توت فرنگی میخوام:)))

الان شما با احساسات من بازی کردی:)))))))))))))
منم :)))

ببخشید :))))))
منم همیشه نگاه میکنم، ولی نمیپونم چرا خجلت میکشم جلوی فروشنده نگاه به تاریخش بکنم، همیشه دور از چشم فروشنده یا اگه نشد ولی خرید کردم و رفتم بیرون ( که اگه گذشته باشه برگردمو بگم) !!!
کار خوبی می کنید...
خجالت نداره که :)
سلام

دمتون خیلی گرم

مفید بود

واجب شد نگاه کنیم
سلام

ممنون
مورد خوبی رو متذکر شدید ممنونم :)
خواهش میکنم :)
به فروشنده نگفتید تاریخشون گذشته؟
ایا میدانستید شما هم در سهل انگاری اون مسئولید؟؟ :)
موفق و مانا باشید
یاعلی
نه :|
بله :|
ممنون
علی یارتون
عه
به فروشنده بگین
خیلی کار زشتیه:(
حتما میگم...

اوهوم :(
سلام
واقعاً باعث تأسف که نظارت درستی روی مواد غذایی و بهداشتی نیست.

سلام
بله واقعا...
پارت چاپ -آگهی نامه با سپاس از مطلب :-/ . ...منتظرتون هستم
:-/
باورت میشه همین امروز من رانی تاریخ مصرف گذشته خوردم؟!!!:/
اول خوردم
بعد تهشو نگاه کردم دیدم ماله دوازدهمه:/
هنو زندم خدارو شکر:)
واقعا؟!

خداروشکر :)
من شیرکاکائو میخواممممم
منم میخوام :)
دیروز واسه صبحونه شیرکاکائو خوردم تاریخ انقضاش تا سه ماه دیگه زده بود بعدش ظهر همشو توی استخر ... ببخشید
گاهی تاریخ ها رو اشتباهی میزنن...
کاکائو با شیر خوب نیس

با محصولات ما آسوده خاطر باشید

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">

اشتیاقی که به دیدارِ
تو
دارد دلِ من
دلِ من داند
و
من دانم
و
دل داند
و
من

آرشیو مطالب
Designed By Erfan, Edited by a Friend Powered by Bayan