دلم میخواد برم

دلم میخواد برم یه جای دور... خیلی دور...

که هیچ کس نباشه...

درد نباشه...

غم نباشه...

غصه نباشه...

دعوا نباشه...

جنگ نباشه...

هوس نباشه...

حسد نباشه...

کینه نباشه...

حرص نباشه...

...


فقط من باشم و من...

و خدایی که برایم کافیست...

این همه ی آرمان منه...


خسته شدم از این همه هیاهو... از این دویدن های بی فرجام...

تنها خدا برای ما کافی است...
همه ما به دنبال آرامشیم...
ولی چقدر کم یاب شده...
بله...
نیست... همش تشویش... همش دلهره... همش اضطراب...
چنین جایی پیدا نمیشه :(
آره متاسفانه :(
گاهی دل من هم همینومیخواد:(
دل من همیشه اینو میخواد :(
کاشکی پیدا میشد چنین جایی...!
کاش...
سلام وعرض ادب،
.
این مدینه ی فاضله،همون بهشت آرمانیه که فقط وفقط،درمقام"عندیّت"میشه به دستش آورد . .
همون طوری که حضرت آسیه(سلام الله علیها)فرمود:
"ربِّ ابنِ لی عِندکَ بیتً فِی الجَنـَّـة . ."
.
چنین مقامی،آرمان همه ی ما ست . .
روزیمون و روزیتون،ان شاء الله^ـ^
سلام

بله کاملا درسته... ممنونم بخاطر توضیحاتتون

ان شاءالله
گشتم نبود نگرد نیست.
منم ارامش میخوام...
یاعلی
بله میدونم نیست...
همه میخوان...
علی یارتون
روزهای سختم یه روزی تموم میشه :))
کاش میشد :((
دوشنبه ۱ شهریور ۹۵ , ۱۱:۵۷ ❤منتـــظر المهدی 313❤
منم خیلی خستم
هعی...
دوشنبه ۱ شهریور ۹۵ , ۱۲:۰۵ خانــــAliـــوم ^_^
منم گاهی وقتا چنین جایی رو میخوام..
ولی من همیشه میخوام...
متاسفانه درخواست شماقابل اجرانمیباشد.
باطرزفکردرست همه چی خوب میشششششششششه
میدونم...
نشد دیگه نشد...
ممنون

خستگی کشت مارو
خواهش میکنم

هعی...
منم...........

اگه چنین جایی و پیدا  کردی منم ببر:"(
پیدا نمیشه که...
:(
:((((
:((
چه جای خوبیه

اگه پیدا بشه!!!

البته هست همچین جایی اما من چشامو بستم هیچی نمیبینم...
بله...

فکر نکنم پیدا بشه...
دوشنبه ۱ شهریور ۹۵ , ۱۸:۴۰ محمد * شـــــــــورگشتی *
میخوای جوون مرگ بشین؟!!! خدا نکنه...
ولی میشه تو محیط کوچک خودت بهشت بسازی...میشه...

دلت خوش
هعی... چی بگم حاج آقا...
نمیشه...

ممنون
بیا شمال هست
جدی؟!
فکر نکنم...
کاش همچین جایی وجود داشت.
کاش...
ان شاالله یه جوری زندگی کنیم که بریم بهشت و تو بهشت دیگه مطمئنا هیچکدوم از اینا نیست.
بهشت هیچ وقت آرزوی من نبوده...
منم خسته ام از جنس غلابی آدم ها!!! قلابی، غلابی 
:((
چرا توجنگلای شمال پر جاهای خلوت و دنج
آره خب...
نه نغمه نی خواهم و نه طرف چمن
نه یار جوان نه باده ی صاف کهن
خواهم که به خلوت کده ای از همه دور
من باشم و من باشم و من باشم و من...

الیس الله بکاف عبده؟
خیلی زیبا بود :)

بله خدا کافیست...
چهارشنبه ۳ شهریور ۹۵ , ۲۳:۴۴ •°*”˜♫ raha ♫˜”*°•
زیبا بود 
ممنون
يكشنبه ۱۱ فروردين ۹۸ , ۱۳:۵۱ باربری و اتوبار آیلان

با باربری ما آسوده خاطر باشید

با کفسابی و سنگسابی ما آسوده خاطر باشید
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">

اشتیاقی که به دیدارِ
تو
دارد دلِ من
دلِ من داند
و
من دانم
و
دل داند
و
من

آرشیو مطالب
Designed By Erfan, Edited by a Friend Powered by Bayan