بهترین مترجم

بهترین مترجم کسی است که:
سکوت دیگران را ترجمه کند!
شاید سکوتی تلخ گویای دوست داشتنی شیرین باشد…


.: دکتر علی شریعتی :.


اصلا این تضاد ها معرکن 
سکوت تلخ ~ دوست داشتنی شیرین 
بله موافقم...
بسیار زیبا بود
موفق و مانا باشید
یاعلی
ممنونم
همچنین
علی یارتون
عالیه 

ممنونم
تشکر

خواهش میکنم
جالب بود
ممنون
:)
عالی بود...
خیلی ممنونم...
سلام..
شیعه بلاگ دعوت میکند از شما برای شرکت در چالش (چـــی شــد کــه چــ♥ــآدری شـــدم؟؟)
هدف از این چالش نشر حجاب و حال خوب چادری هاست...
به صفحه ی ما سر بزنید و توی یه قسمت نظرات داستانتون رو برای ما روایت کنید...
نظر شما بدون تغییر تایید میشه.
منظرتون هستیم...
سلام
چشم در اولین فرصت...
ولی من از اول چادری بودما...
فوق العاده بود .
تشکر
دکتر شریعتی :))))
به به..
:))
عالیییییییییی بووووووووووووووووووووود
خیلی ممنونم
عالی
ممنونم
دکتر شریعتی بعضی از سخناش حقیقت محض
بله...
يكشنبه ۳۱ مرداد ۹۵ , ۱۴:۵۵ خانــــAliـــوم ^_^
کاملا صحیح
خیلی قشنگ بود مرسیی آجی ^_^
ممنون ^_^
جالب بود و قشنگ

موفق باشید
تشکر

همچنین
درود بر شما :)
تشکر
زیبا
ممنون

گوش کردن  و سکوت   دو کلمه با حروف یکسان هستند که در دوستی خیلی مهم هستند .زیرا فقط دوستان واقعی می توانند به شما گوش بدهند وقتی شما ساکتید.

سلام

پست زیبایی بود

سلام
خیلی ممنونم
زیبا بود
ممنونم
*_*
(:
سلام
به سایت ما هم سر بزنید :

فیلم شات
سلام
يكشنبه ۱۱ فروردين ۹۸ , ۱۳:۵۱ باربری و اتوبار آیلان

با باربری ما آسوده خاطر باشید

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">

اشتیاقی که به دیدارِ
تو
دارد دلِ من
دلِ من داند
و
من دانم
و
دل داند
و
من

آرشیو مطالب
Designed By Erfan, Edited by a Friend Powered by Bayan