Closed door

...When one door of happiness closes, another opens

but often

 .we look so long at the closed door that we do not see the one that has been opened for us


زدید تو کار انگلیسی :))
بله درسته
:)
متن های انگلیسی پر محتوایی مینویسید
لایک
ممنون
thank you very much
Thanks
کاش ما هم انگلیسی بلد بودیم و میتونستیم اینارو بخونیم...

خب اشکال نداره ما سعی میکنیم فارسی را پاس بداریم و شما هم تو اون جبهه بجنگید...


موفق باشید.
نوشته هایی میذارم که ترجمه شون راحت باشه...

ممنونم.
فارسی بنویس
چرا؟!
قشنگه عکسش
ممنون
مهربانترینم!
تو خود گفتی : "فانی قریب"
" من نزدیکم ... "

خوب من ...
تو همیشه نزدیکی؛ اما من دورم...
کاش می‌شد به تو نزدیک شوم ...

یک روز دیگر هم گذشت ...
مرا در صراط مستقیمــت قرار بده

چقدر بودنت را محتاجم
"یا انیس من لا انیس له..."
ای مونس و همدم کسی که همدمی ندارد ...

بامدادان نیکو
بسی زیبا :)

very good

Thanks
گشتم در دیگه ای نبود:)
عجب...
هست من پیدا کردم :)
قشنگ بود. ممنون
تشکر
موافقم.... :)
:)
فهمیدم الان باید جوابشم انگلیسی بدم؟ :
درسته
نه لزومی نداره...
آسونه هااا
حوصله معنی کردن ندارم
عکسش عالیه ^_^
:)
ممنون
ترجمشم خیلی سخته


ولی خدا قوت به شما

افرین



سخت نیست که...

ممنون
وقتی که یه در بسته میشه یه در دیگه باز میشه 
اما وقتی
شما برای مدت طولانی به در بسته نگاه میکنید دیگه نمیتونید دری رو که برای ما بازه ببینید
هوووووووو من که اینجوری ترجمه ش کردم فکر کنم صد درجه تغییر دادم با معنی درستش
90 درصد درسته :)
درسته :)
اوهوم :)
خیلی خیلی درسته! واقعا نمیبینیم!
بله!
میشه گفت غفلت!
اوهوم!
عکسه هم که :))
((:
سولاردام

با محصولات ما آسوده خاطر باشید

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">

اشتیاقی که به دیدارِ
تو
دارد دلِ من
دلِ من داند
و
من دانم
و
دل داند
و
من

آرشیو مطالب
Designed By Erfan, Edited by a Friend Powered by Bayan