ارزش

ارزش وجودی هر انسانی به اندازه حرف هایی است که برای نگفتن دارد...


.:دکتر علی شریعتی:.


زیبا بود :)
:)
عالی
ممنونم
لایک...
عالی بود.... :)
ممنون :)
کجایی نسیم جان ؟:))
# عالی بود ک این پست :)
همین جام عزیزم :)
ممنون :)
حرف هایی برای نگفتن....عجیبه و نیازمند تامل
ممنونم:))))
خیلی جمله عمیقی هست...
خواهش میکنم :))
بیــــــــست :)

بسی عالیــــست
بسی تشکر :)
خیلی پر معنا و زیبا . عالی
ممنونم از شما
عکسش قشنگه
ممنون :)
بسی عالی بود
یاعلی
بسی تشکر
حرفی ندارم
.....
عالی بود
ممنونم :)
عالی
درسته
:)
عالی بود...
تشکر
قشنگه
:)
زیبا بود.
ممنون
خب راحت ترش میکردی میگفتی به اندازه حرف های ناگفته ی اوست:/
جمله من که نیست :-/
ممنون
این جمله رو یکبار خوندم ، یادمم نمیره دیگه ....
متشکر ...
خواهش میکنم
+++♥♥
عالیییییی لایک
ممنون :)
فدایی داری
؟!؟!؟!
چقدر زیبا
:)
همه ی حرف های دنیا کم است برای گفتن از عشق
پس هر چه میخواهد دل تنگت بگو
نترس برای ابد حرف برای گفتن باقی خواهد ماند

آری
پنجشنبه ۸ فروردين ۹۸ , ۱۴:۲۲ باربری و اتوبار آشنا
باربری و اتوبار آشنا
پنجشنبه ۸ فروردين ۹۸ , ۱۴:۲۳ باربری و اتوبار امانت
باربری و اتوبار امانت

با محصولات ما آسوده خاطر باشید

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">

اشتیاقی که به دیدارِ
تو
دارد دلِ من
دلِ من داند
و
من دانم
و
دل داند
و
من

آرشیو مطالب
Designed By Erfan, Edited by a Friend Powered by Bayan