((: تولدت مبارک :))

نکنه که تو چیک چیک بارون

توی رقص نسیم و درختا

با ترانه شاد قناری

دل تو بشه تنگ واسه دشتا

مثل تو واسه این دل خستم

دیگه مونسی پیدا نمی شه

بگو میمونه گل پیش گلدون

بگو مال منی تو همیشه



آبجی خانم خودم تولدت جلو جلو مبارک :))

خیلی خیلی دوستت دارم :))


سلام دوست عزیز
با تبادل لینک با سرباز صفر بیشتر دیده شوید.
http://sarbaz0.blog.ir/page/Link-Exchange
خدانگهدار
سلام
تبادلِ لینک نمی کنم!
خداحافظ
مبارک باشه تولدشون
:)
مبارکه:)
:)
تولدشون مبارک.
:)
عخخخخخخخی:)))))
مبارک باشه:) ایشالا پست تبریک ۲۰۰ سالگی شونو بخونیم دییییی:
:))))
ان شاءالله
يكشنبه ۲۷ تیر ۹۵ , ۱۰:۰۸ دریا _ گاه نوشته های من
مبارک باشه!
:)
مباررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررکه

تولد تولد تولدش مبارک

هورااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا
ممنونم

:)
تولدش مبارک ایشالا همیشه ب شادی باشه
ممنون
ان شاءالله
تولدش مبارک
ان شاا... عمر پربار و شادی داشته باشه
یاعلی
ممنون
ان شاءالله
تولدش مبارک :)))))
:)
تولدش  خیلی خیلی مباااااارک:)




:)
وااااای تولد آبجی ته :)))
چقدر حس قشنگیه عا ...جوووووون ^___^
تولدش جلو جلو مبارکهههههههه :))))
ایشالا همیشه ی همیشه سالم و سلامت باشه و خندون !:)
خیلی خیلی ممنون :)
ان شاءالله
آجی کوچیکه یا بزرگه راستی؟
چندمه تولدش ؟:)
کوچک تره :)
28 تیر
غمبارکه
ممنون

مبارکااااااااااااااا

:)
تولدش جلوجومباااااااااااارکه
:)
ان شا الله همیشه خوش و خرم باشید
تولدشونم مبارک
ممنون

مبارک باشه

:)
(: مبارک
:)
تبریک
:)
مبارک باشه:-) 
:)
يكشنبه ۲۷ تیر ۹۵ , ۲۲:۳۴ طاهاعیان خوشمزه :)
مبارکه :)
:)
تولدش مبارک
ممنون
دوشنبه ۲۸ تیر ۹۵ , ۱۸:۱۵ 💕💕♥leilaaaaaaaaa♥• 🌹🌹♥•💕
مبارک باشه
:)
دوشنبه ۲۸ تیر ۹۵ , ۲۲:۵۸ دختــــری از تبــار فاطمه
ان شاءالله صدسالگی
ان شاءالله
تولدش مبارک باشه ^_^
:)
چهارشنبه ۳۰ تیر ۹۵ , ۰۱:۰۸ علی-(وبگرد)گذری
سلام.آرع مبارک باشه
ممنون
تولدش مبارک باشه
تشکر
مبارک
ممنون
مبارکه :)
ممنون
پنجشنبه ۸ فروردين ۹۸ , ۱۴:۲۴ باربری و اتوبار امانت
باربری و اتوبار امانت

با محصولات ما آسوده خاطر باشید

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">

اشتیاقی که به دیدارِ
تو
دارد دلِ من
دلِ من داند
و
من دانم
و
دل داند
و
من

آرشیو مطالب
Designed By Erfan, Edited by a Friend Powered by Bayan