... می ارزد ...

آنجا که چشمان مشتاقی برای انسانی اشک می ریزد، زندگی به رنج کشیدنش می ارزد. 


.:دکتر علی شریعتی:.


خیلی جمله های خوبی داره ...
ممنون از انتخابتون
بله...
خواهش می کنم...
لایک
ممنون
اینارو ول کن!
کنکور چطور بود ؟D:
نمیدونم :-/
چه قدر قشنگ
بله جملات دکتر شریعتی فوق العاده هستن...
شنبه ۲۶ تیر ۹۵ , ۱۸:۳۳ دریا _ گاه نوشته های من
لایک
:)
عالی بود:)
:)
چه یبا
واقعا می ارزد
بله می ارزه...
چه جمله قشنگو مفهومی بود


:)
شنبه ۲۶ تیر ۹۵ , ۲۰:۲۹ 💕💕♥leilaaaaaaaaa♥• 🌹🌹♥•💕
بیگ لااااااااااااااااااااااایک
:)
شنبه ۲۶ تیر ۹۵ , ۲۱:۰۹ ❤منتـــظر المهدی 313❤
سلام آبجی کجایی کم پیدایی حالت خوبه ؟؟

کنکورچطوربود؟؟؟پزشک میشی ان شاءالله ؟؟؟
سلام آبجی جون خودم :)
خوبم خداذوشکر...
نمیدونم :-/
هر چی خدا بخواد...
واقعا می ارزه...
بله...
لایک
ممنون
جمله عالی بود

+ عکسشم قشنگه
ممنونم از شما :)
عالی...
ممنون
چهارشنبه ۳۰ تیر ۹۵ , ۰۱:۱۲ علی-(وبگرد)گذری
با می ارزدی که اولش اضافه کردید توی تیتر جمله قشنگ تر میشه؛
هم تاکید میشه و هم تکرار خیلی خوبه.
البته عکس زیبایی هم بود؛
از کجا گیر میارید این عکس های زیبا رو من که هر بار تو گوگل چرخی میزنم نمیبینم!
بدرود
از اینترنت :)
سلام بر شما
وبلاگ شما رو دنبال می کنم
ممنون می شم وبلاگ من رو دنبال کنید
موفق باشید
یاحق
سلام
ممنونم...

همچنین...
حق نگهدارتون

با محصولات ما آسوده خاطر باشید

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">

اشتیاقی که به دیدارِ
تو
دارد دلِ من
دلِ من داند
و
من دانم
و
دل داند
و
من

آرشیو مطالب
Designed By Erfan, Edited by a Friend Powered by Bayan