لحظه های آخره ...

لحظه های آخره...

ثانیه ها تند تند دارن میگذرن...

منم و یه عالمه کتاب...

همه رو خوندم و جالب این جاست که حس میکنم همه رو یادمه!

نمیدونم چرا استرس ندارم!

کلا یه وضعیه...

معلق بین زمین و آسمون...


همین که آرومم خداروشکر...

همین که حالم خوبه خداروشکر...

همین که هست و هوامو داره خداروشکر...



(: امیدوارم همه موفق باشن و کنکور خوبی رو پشت سر بذارن :)

من نیز هم...

شمام کنکور داری؟موفق باشی
کنکور چندان مسئله‌ی مهمی نیست،
اگر چه شاید گزیری هم ازش نباشد.

آدم‌ها، اغلب در زندگی چیزهایی را جدی می‌گیرند که بعداً می‌فهمند آن‌قدرها هم مهم نبوده...
و این مسئله مدام تکرار می‌شود.
و انسان‌ها در گذار از اهمیت‌دادن‌ها و ندادن‌هایشان بزرگ می‌شوند.

* امیدوارم در کنکور موفق باشید و بهترین نتیجه را بگیرید.
لحظه های شروعه ...
لحظه های گذر از یه پل :) 
استرس معنی نداره :)
وقتی گذشتین میبینین واقعا هم بی معنی بوده
چون فقط کارو بدتر میکنه
فرقش با پلای دیگه زندگی اینه که ارتفاعش بلند تره 
حس معلق بودنش بیشتره 
خداروشکر 
خداروشکر 
خداروشکر
موفق باشی
لحظه های آخره
فرداکنکودارم
هیچی نخوندم غیرازیکم دینی و ادبیات
قصددارم تست بقیه درسارونزنم
استرس هم ندارم
قصد دارم به پشت کنکوموندن سلام کنم😁
منم جمعه کنکور دارم
هیچی نخوندم و استرسم به شدت زیاده.
با اینکه قراره پشت کنکور بمونم ولی نمی دونم چرا انقدر حالم بده.
ان شاا... که موفق و سربلند میشی.
یاعلی
موفق باشی.

موفق باشید

چهارشنبه ۲۳ تیر ۹۵ , ۱۰:۴۹ | پریســآتیـــس | (:
موفق باشے عزیزجان (:
چهارشنبه ۲۳ تیر ۹۵ , ۱۰:۵۳ 💕💕♥leilaaaaaaaaa♥• 🌹🌹♥•💕
موفق باشی عزیزم
منم همیشه سر آزمون ها خی لی بی استرسم بر خلاف بقیه!
ولی درست بعد آزمون ها غش می کنم :|
:))
انتظار همیشه سخته ...
موفق باشید. داشتن آرامش کمک زیادی بهتون می کنه . انشالله نتیجه ی زحماتتون را ببینید
چهارشنبه ۲۳ تیر ۹۵ , ۱۱:۵۷ ناشناس ناشناسیان
خخخخخخ خواهر من این که خوبه استرس ندارید . معلق چرا ؟
ان شاالله موفق باشید .
نترسید کنکور هم یه امتحانه مثل بقیه ی امتحانات . نگران نباشید قبول میشید . مرحله اول همه قبول میشن.
فقط تستارو خوب بزنید تا دتبتون خوب بشه .
چهارشنبه ۲۳ تیر ۹۵ , ۱۲:۲۹ raha last name may not left blank.
موفق باشی
ایشالله به بهترین شکل کنکور بدى 
امیدوارم کم تر از اونی که فکر میکنی خراب کنی!!!
:)
چهارشنبه ۲۳ تیر ۹۵ , ۱۴:۵۲ طاهاعیان خوشمزه :)
موفق باشی :)
دیگه تموم میشه !
ایشالا موفق باشی عزیزم
چهارشنبه ۲۳ تیر ۹۵ , ۱۶:۴۵ دریا _ گاه نوشته های من
توکل به خدا! براتون آرزوی موفقیت می کنم

موفق باشید...
نگران نباش ... ان شالله موفق باشی :)
خدا را شکر

سلام.من دارم درسای خودمانی رو می خوانم همون درسا که شب همه شب باهاشون زندگی می کنم و اصلا تازگی برام نداره که خدای نکرده استرس بگیرم.من عاشق ادبیات،آرایه های ادبی و عروض و قافیه ام.

می دونم مشاوران آزمون میگن نباید شب آزمون چیزی خواند اما این درسها همونطور که گفتم خودمانی اند.
در مورد خواب هم وقت زیاد بیارم مخصوصا زبان انگلیسی که خالی میذارمش چند دیقه می گیرم می خوابم.
حیف ساعت مچیم باتریش تموم شده سالی یه بار استفاده می کنم.باید به ناظر بسپرم بیدارم کنه دیگه...!
سلام 
خواهر جان موفق باشی ..برات آرزوی موفقیت دارم :)))
در پناه حق 
همه شون موفق باشن
موفق باشی انشاالله برا خواهر منم دعا کنید
سلام

کنکور روچیکارکردی؟
سلام

نمیدونم :-/
(: انشالله
موفق باشین..
سلام ،اگه تصاویر دلخراش شهر نیس فرانسه رو ندیدی یه سر به سایت بزن واقعا که آدمو تحت تاثیر قرار میده و نشون میده که این(داعشی ها) چقدر بی رحمند...
موفق باشی گلم
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">

اشتیاقی که به دیدارِ
تو
دارد دلِ من
دلِ من داند
و
من دانم
و
دل داند
و
من

آرشیو مطالب
Designed By Erfan, Edited by a Friend Powered by Bayan