گاهی...

گاهی گمان نمی کنی ولی می شود

گاهی نمی شود، نمی شود که نمی شود

گاهی هزار دوره دعا بی اجابت است

گاهی نگفته قرعه به نام تو می شود

گاهی گدای گدایی و بخت با تو نیست

گاهی تمام شهر گدای تو می شود


.:دکتر علی شریعتی:.


گاهی تمام شهر گدای تو می شود
سلام
در بحث داغ ما شرکت کنید
تفاوت فتوای آیت‌الله مکارم و رهبری در رابطه با حجاب؛ نظر شما چیست؟
http://sarbaz0.blog.ir/post/1399
http://sarbaz0.blog.ir
منتظر حضور شما هستیم
التماس دعا
زیباست...
دوشنبه ۲۱ تیر ۹۵ , ۱۹:۲۶ ناشناس ناشناسیان
سپاس.
عالی بود با این متن موافقم
گاهی زین به پشت و گاهی پشت به زین
دوشنبه ۲۱ تیر ۹۵ , ۲۱:۴۶ 💕💕♥leilaaaaaaaaa♥• 🌹🌹♥•💕
لایک
گاهی نگفته قرعه به نام تو میشود.
کاش قرعه های خوب به نام هممون در بیاد.
یاعلی
امروز خیلی ها گدای دنیا هستند و ...
بیخیال...

عههه...من این شعرو خونده بودم قبلا ولی نمدوستم از دکتر شریعتیه...
ممنونم:)
عـآره بابا وضعیت که همیشه یه جور نمی مونه :)))
عالیه.... روی دکتر هنوز همچین بشری نیومده ...

حیفــ...
بزودی عکس نوشته ی پستتون رو توی وبلاگم ببینید
:)
آرایه ء « تکرار » موج می زند.
سلام. خداقوت.

توصیه میکنم اگر از کتابهای شهید مطهری استفاده میکنید بیشتر استفاده کنید و اگر نمیکنید استفاده کنید...

التماس دعا.
سلام

سعی میکنم

محتاجیم به دعا
خوشگله :)
:)
:(
یهو ناراحت شدین چرا؟!
همینطوری :/
:/
لاااایک ...عالی بود
نگاهت عالیه محبوبه جانم :))

با محصولات ما آسوده خاطر باشید

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">

اشتیاقی که به دیدارِ
تو
دارد دلِ من
دلِ من داند
و
من دانم
و
دل داند
و
من

آرشیو مطالب
Designed By Erfan, Edited by a Friend Powered by Bayan