اشک و لبخند

گفته بودند: از پس هر گریه آخر خنده ایست

این سخن بیهوده نیست...

زندگی مجموعه ای از اشک و لبخند است

خنده ی شیرینِ فروردین

بازتابِ گریه ی پربارِ اسفند است...


.:فریدون مشیری:.


++++++++++++++
دوشنبه ۲۱ تیر ۹۵ , ۱۴:۳۸ 💕💕♥leilaaaaaaaaa♥• 🌹🌹♥•💕
لایککککککککک
👍👍👍✌
افرین




+++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++
سلام
خسته نباشی

وب عالی داری
موافقی با هم تبادل کنیم؟؟

بهم خبر بده
سلام
ممنونم...

تشکر!
خیر!
بسیار زیبا بود
آره واقعا ...
اگه زشت نبود زیبا هم نبود ! اگه اشک نبود لبخند هم نبود...
دوشنبه ۲۱ تیر ۹۵ , ۱۵:۴۳ طاهاعیان خوشمزه :)
قشنگ بود
خیلی قشنگ بود :)
چقدر دلنشین بود.واقعا که هر کلمه ای با کلمه ی مقابلش معنی می گیره.
موفق و مانا باشید
یاعلی
خیلی قشنگ
+++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++
آرایه ء تضـاد جلوه گر است.
جواب ندادی به کامنتا :/
چقد قشنگ
من اسفند ماهی ام  و عاشق هوای قبل عیدم
هیچی مثل اون هوا نیس حتی اردیبهشت

با محصولات ما آسوده خاطر باشید

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">

اشتیاقی که به دیدارِ
تو
دارد دلِ من
دلِ من داند
و
من دانم
و
دل داند
و
من

آرشیو مطالب
Designed By Erfan, Edited by a Friend Powered by Bayan