هواتو کردم...

میشه شاهی کنی من و راهی کنی

چی میشه به منم یه نگاهی کنی


يكشنبه ۳۰ خرداد ۹۵ , ۱۴:۰۰ سیّد محمّد جعاوله
احسنت
:))
ان شاءالله به زودی میاین برای ثبت نام :)
ان شاءالله :)
يكشنبه ۳۰ خرداد ۹۵ , ۱۵:۰۹ ...بُز بُزیـ جوووووووووووونـ...
ایشالله بری
ان شاءالله
دعا می کنم....
ممنونم
+++++++++++++++++++++++
 بزودی راهی میشین :)
ان شاءالله
اللهم الرزقنا حرم حرم حرم...
هعی....
اللهم عجل الولیک الفرج
آمین
در حریم حرم حق حرمینی شده ام
حسنی خلقم اینبارحسینی شده ام  (^_^)
خیلی زیبا بود :)
منم دلم حرم میخواد ))))))))))))))))))):
من نیز هم :((((((
السلام علیک یا علی بن موسی الرضا(ع) .ان شاالله قسمت همه بشه برن پابوس آقا.
ان شاءالله
دوشنبه ۳۱ خرداد ۹۵ , ۱۰:۴۵ علی رضا عظیمی راد
سلام
منتظر حضور شما در نظرسنجی
نظر سنجی "بی حجابی"

هستیم

التماس دعا

سلام

محتاجیم به دعا
منم
منم این روزا عجب هوای حرم کردم
ان شاالله زود تر راهی بشید
ان شاءالله
هواتو کردم
خیلی زیاد هواشو کردم
جمعه ۴ تیر ۹۵ , ۰۶:۵۴ علی-(وبگرد)گذری
با این زمزمه آهنگ محسن چاوشی رفتم این عید حرمش چون واقعا رو سیاه بودم...

 

تو دل یه مزرعه یه کلاغ رو سیاه
هوایی شده بره پابوس امام رضا

اما هی فکر میکنه اونجا جای کفتراست
آخه من کجا برم یه کلاغ که رو سیاست

من که توی سیاهیا از همه رو سیا ترم
میون اون کبوترا با چه رویی بپرم

تو همین فکرا بودش کلاغ عاشق ما
یه دلش میگفت برو یه دلش میگفت بمون

که یه هو صدایی گفت تو نترس و راهی شو
به سیاهی فکر نکن تویه زائری برو

من که توی سیاهیا از همه رو سیا ترم
میون اون کبوترا با چه رویی بپرم

رفتم اگر چه روسیاه رفتم

اما وقتی زیارت کردم و برگشتم توقع داشتم فقط رو سیاهی نبرم بلکه حاجتامو ببرم.
احساس میکنم ضرر کردم زیادی رفتم تو خودم.چون هنوز دست خالی ام.حاجت دارم
اگه رفتی همه حاجتاتو بگو و دست خالی برنگرد.میگن میبخشه میگن دست خالی نمیزاره
زیاد بخواه ازش و اصلا کم نرو کم نخواه و کم نباش و کم نیار که پشیمون نشی مثل من...

زیارت نصیبت
خیلی ممنون
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">

اشتیاقی که به دیدارِ
تو
دارد دلِ من
دلِ من داند
و
من دانم
و
دل داند
و
من

آرشیو مطالب
Designed By Erfan, Edited by a Friend Powered by Bayan