تو هفته ای دو بار...

تو هفته ای دوبار گریه میکنی برام

تو هفته ای دوبار توبه میکنی بجام

تو منتظرتر از منی تموم شه غیبتم

دروغ میگم عاشقم ولی بزار بیام

خدا کنه بهم نگی تمومه فرصتت

دعا بکن که خوب بشم آقا به حرمتت

یه کاری کن که من نشم دلیل گریه هات

یه کاری کن نشم دلیل طول غیبتت


کوهی از درد و غم رو دوباره بر من سوار کرد :(
دو مصرع آخر ...همونی که همیشه میگم :)
:((
بله.... این دو مصرع خیلی تامل برانگیزه....
شنبه ۲۹ خرداد ۹۵ , ۱۳:۵۹ سیّد محمّد جعاوله
حس خوب و خوش
متشکرم
:)
خواهش میکنم
   اللهم عجل لولیک الفرج


آمین
شنبه ۲۹ خرداد ۹۵ , ۱۵:۰۰ یا فاطمة الزهراء
خیلی قشنگ بود
و البته مثل پیاز :) 
بله...
ناراحت کننده ست :(
شنبه ۲۹ خرداد ۹۵ , ۱۵:۴۶ سربازکوچولو ...
اللهم عجل لولیک الفرج❤
آمین
گناه من به انتظار تو نشستنه
نشسته عاشقی گناهه
عشق رفته ...
:((
شنبه ۲۹ خرداد ۹۵ , ۱۶:۲۲ علی رحمانی پور
خیلی زیبا بود
احسنت
اللهم عجل لولیک الفرج
ممنونم
آمین
اللهم عجل لولیک الفرج
آمین
شنبه ۲۹ خرداد ۹۵ , ۱۶:۲۵ توحید عالی نژاد
+++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++
+++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++
+++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++
+++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++
+++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++
+++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++
+++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++
+++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++
+++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++
:)
عالی بود
ممنونم

چه انتظار عجیبی!

تو بین منتظران هم ،عزیز من چه غریبی!

عجیبتر که چه آسان، نبودنت شده عادت!

چه کودکانه سپردم دل به قصه قسمت!

چه بی خیال نشستیم، نه کوششی ،نه وفایی ،

فقط نشسته و گفتیم:

                           "" خدا کند که بیایی!""
چقدر زیبا....
و البته حقیقت تلخ :(
این شعرهمیشه اشکمودراورده وشرمندم کرده
بله آدمو شرمنده میکنه :(
اللهم عجل الولیک الفرج
آمین
شنبه ۲۹ خرداد ۹۵ , ۲۱:۵۹ ...بُز بُزیـ جوووووووووووونـ...
الهی آمین

ایشالله زودتر امام ظهور کنن
ان شاءالله
:((
امام....
:((
يكشنبه ۳۰ خرداد ۹۵ , ۰۹:۵۵ علی رضا عظیمی راد
سلام
چی بگم.....
راستی نظر سنجی یادتون نره
نظر سنجی "بی حجابی"
السَّلَامُ عَلَی رَبِیعِ الْأَنَامِ وَ نَضْرَةِ الْأَیَّام.
سلام بر بهار عالمیان و خرّمی روزگاران.
بی تو هر بهاری خزان است و با تو هر فصلی بهار.
با تو هر دل غمدیده ای شاد است و بی تو هر سعادتمندی غمگین.
بحارالأنوار، ج99، ص101. 
اللّهمّ عجّل لولیک الفرج
و من الله التوفیق
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">

اشتیاقی که به دیدارِ
تو
دارد دلِ من
دلِ من داند
و
من دانم
و
دل داند
و
من

آرشیو مطالب
Designed By Erfan, Edited by a Friend Powered by Bayan