آش :-/

دیشب مادر آش درست کرده بود...

من عاشق آش های مامانمم...

کلا دستپخت مامانم حرف نداره...


من از آش متنفرم!

سوم دبیرستان که بودم یادمه امتحان آمار داشتیم...

پدر گرامی برا صبحانه آش و  نون سنگک خریده بود...

نیم ساعت بعد صبحانه حالم بدجور بهم خورد...

تا شب حالم بد بود...

با بدبختی آمارو خوندم...

خلاصه امتحانمو خراب کردم...

شدم 19 :((((

پایین ترین نمره کارنامم بود...

بخاطر همین آمار معدلم 20 نشد...

زشت نیست آدم آمارشو 19 بشه...

اونم بخاطر آش!

از اون روز تا حالا بجز آش های مامانم هیچ آش دیگه ای رو نخوردم...


آش دیشب معرکه بود...

مامانم بی نظیره :)))


يكشنبه ۲۳ خرداد ۹۵ , ۱۵:۵۵ ❤منتـــظر المهدی 313❤
شما خیلی وضعتون خوبه که به 19 میگید پایین عجب عجب ....
19 برا آمار خیلی کمه آبجی...
آبروم رفت... بخاطر آمار معدلم 20 نشد :(((
خیلی زشت بود
يكشنبه ۲۳ خرداد ۹۵ , ۱۶:۱۲ سیّد محمّد جعاوله
نوش جانتان
19 هم خوبه که
نمره تعیین نمیکنه
ممنونم
برا آمار خوب نیست
چی رو ؟!
فدای سرتون !
بله آش مامانا یه چیز دیگس!
چون اول زندگیشون وضعشون خوب نبوده...غذاشون...کله جوش(!) تخم مرغ و آش و سوپ بوده :))))
:)
اهوم همینطوره...
منظورتون کی هست؟!
مامان و بابام !!!
اصن یه چیزایی از اول زندگیشون تعریف میکنن! 
بله...
مامان و بابای من نیز هم...
از صفر مطلق شروع کردن!!!!
هنیا لکم..
...
-امتحان آمار را خراب کردین ؟
+بله .
-چند شدید؟
+19
-من دیگه حرفی ندارم.
:))))
باور می کنین جزء نمره پایین های کلاس بودم؟!
19 برای آمار خیلی کمه به خدا...
هوووف ......چقد خرخونی شوما.....
جدی؟! :))
يكشنبه ۲۳ خرداد ۹۵ , ۱۸:۲۸ یا فاطمة الزهراء
همچین گفتی خراب کردی گفتم ده هم نشدی :)) 
به قول جناب خان هلیکوپتری میام براتا :|
من آمار نرسیدم پروژه ام رو تحویل بدم به علت بیماری شدم 14 :|
:)))
نه نیا برام آبجی...
ترم اول 19 شدم...
ترم دوم آش نخوردم 20 شدم!!
لعنت به آمار با اون پروژش :(((
منم دلم خواست
:))
يكشنبه ۲۳ خرداد ۹۵ , ۲۱:۱۹ ...بُز بُزیـ جوووووووووووونـ...
چییییییییییییییییییییییی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!!!!!!!!

به 19 میگی پایین؟؟؟؟؟
یا ابرفرض
عزیزم لطفا بگو یا ابوالفضل
من روی ایشون بدجور حساسم
خوشمزه ست
بله...
19 ک نمره پادشاهیهههه!!!!!!!!!!
جدی؟!!!!!!
آخی نوش جان
ممنونم :))
۱۹ که عالیه :|
خدا رحم کنه :/ ۱۹ کمه؟
بله :|
۱۹ کمه؟ :///
بله :|
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">

اشتیاقی که به دیدارِ
تو
دارد دلِ من
دلِ من داند
و
من دانم
و
دل داند
و
من

آرشیو مطالب
Designed By Erfan, Edited by a Friend Powered by Bayan