قبول دارم ولی...

میدونم زندگی برا بعضیا سخت میگذره... بد میگذره...

میدونم روزگار با یه عده نمی سازه...

میدونم بعضیا سخت محتاجن...

همه رو قبول دارم ولی...


این دلیل نمیشه که یه خانم با یه بچه 3 یا 4 ساله ساعت 2 بعدازظهر درحالیکه هوا به شدت گرمه و از آسمون آتش میباره بیرون شهر کنار جاده اصلی که اتومبیل ها حداقل با سرعت 120 کیلومتر بر ساعت حرکت میکنن بشینه و گدایی کنه!


آخه این درسته؟!


بعد این بچه اگه یهو بپره جلوی یه اتومبیل چی؟!

آخه درسته برا یکم درآمد بیشتر با جون بچه بازی کنه؟!

آخه آدم میره کنار جاده بیرون شهر گدایی؟! اونم توی اون هوای گرم؟!

هعی...


امان از فقیری امان ازنداری:(
هعی...
دلم برای اون بچه بیچاره میسوزه...
:(
واقعا ..... هععععععععععععععععی...
:(
با این کارا عملا زندگی بچه را از همون اولش نابود می کنند.
دقیقا...
جمعه ۲۱ خرداد ۹۵ , ۱۳:۱۵ ❤منتـــظر المهدی 313❤
یا خدا .....
هعی...
دلم گرفت
:(
جمعه ۲۱ خرداد ۹۵ , ۱۴:۱۲ سیّد محمّد جعاوله
هی خواهر جان کجاشو دیدی
خیلی بیشتر از اینا دیدم...
هییییییییییییییی خدا...
:(((((((
:(
يكشنبه ۲۳ خرداد ۹۵ , ۱۵:۰۸ محمد * شـــــــــورگشتی *
بعضی کاسبی می کنن با همین بچه های معصوم...
آره...
خیلی ناراحت کننده ست :((
عکسه هم درد داره :(
خیلی...
رمز؟
:|

با محصولات ما آسوده خاطر باشید

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">

اشتیاقی که به دیدارِ
تو
دارد دلِ من
دلِ من داند
و
من دانم
و
دل داند
و
من

آرشیو مطالب
Designed By Erfan, Edited by a Friend Powered by Bayan