دلم اینو میخواد :(

جمعه ۲۱ خرداد ۹۵ , ۱۶:۳۴ سیّد محمّد جعاوله
برید خودتون مشغول کنید
و بفکر اینا نباشید تا ثواب روزتون مضاعف بشه
التماس دعا
:)))
محتاجیم به دعا
حداقل بعد افطار میذاشتی :(
الان بهتره :)
از سرعت پایین اینرنتمون در اینجا نهایت قدردانی رو میکنم..!
که عکس رو باز نکرد..!
اصلا چقدر فهمیه..!:)
خیلی فهمیه :)
خواسته دلت نشکنه :)
منم می خوام :((
:))
جمعه ۲۱ خرداد ۹۵ , ۱۶:۴۵ ❤منتـــظر المهدی 313❤
نمیگی دلتون می خواد :-) 
:))
منم میخوام من عاشق سالاد ماکارانیم
دنبال شدى خوشحال میشم دنبال کنى😬
منم عاشق سالاد ماکارانیم
:)
نخوردیم نون گندم ولی دیدیم دست مردم :))))))
خوبه تاحالا نخوردم :-/
نخوردین؟!
خیلی خوشمزه هست :)))
تنها غذایی هست که خیلی دوستش دارم
من اوج آشپزیم جوجه درست کردنه!
ماهیم بلدم!
مرغم خوب درست میکنم!
از اینا(خداییش اسمشو نمیدونم) نخوردم!
خوبه که همه چی بلدید درست کنید :)
اسمش سالاد ماکارانی هست 
من فقط همینو بلدم درست کنم :(
جمعه ۲۱ خرداد ۹۵ , ۱۸:۱۲ فرشته ای ب نام فائزه ...
منم دوووووست دارم اینو خیییییییییلی
:)))
جمعه ۲۱ خرداد ۹۵ , ۱۸:۱۸ یا فاطمة الزهراء
منم دوست دارم منتظرم ماه رمضون تموم شه :) چون ماکارونی سنگینه برای ماه رمضون خیلی مناسب نیست
ولی من همیشه سالاد ماکارانی رو میخورم....
حتی ماه رمضون :))
جمعه ۲۱ خرداد ۹۵ , ۱۹:۲۶ توحید عالی نژاد
بعد افطار
بله بعد افطار...
افطار نوش جونت باشه
ممنون
جمعه ۲۱ خرداد ۹۵ , ۲۰:۳۱ علی-(وبگرد)گذری
آخ گفتی
منم ماکارونی دوست دارم بخصوص غذاش رو مثل قدیم دم میذاشتنا
نه سالادش(همون خوراک که شما میگید) رو زیاد دوس ندارم.
حلاصه هر بار میگم داریما توی خونه هم سویا هم ماکارونی
اما مادرم میگه بابات خوشش نمیاد با سویا درست کنیم.
میگم پس با چی درست کنیم؟ باید با سویا درست کنیم.
میگه نه بابات با سویا درست بشه میگه این اسمش غذا نیست غذا بپز که گوشت داشته باشه بجای سویا.
میگم خب مامان با گوشت بپز میگه بابات فقط گوشت مرغ میخره نه ماهی و نه گوسفند و غیره که گرون اند.
میگم خب پس چرا مهمون میاد گوشت گوسفندی می خرید برای خودموون نه ؟
اصلا پس برای چی ماکارونی ها رو خریدید؟
خب همش آدم نگاه میکنه دلش میخواد تو قفسه حبوبات...
دیگه میگه یه روز بابات غذا داشت از دیروز یا نذری آوردن از بیرون بابات غذا داشت برای خودمون میپزم بخوریم.
به امـــــــــــــــــــیــــــــــــــــد نـــــــذری(به امید آن روز)
:)))
سالاد ماکارونی که خیلی خوبه .....
ما توی ماکارونی هم مرغ میریزیم هم گوشت هم سویا!
خیلی خوشمزه میشه :))
یه پیاله آبگوشت رو به این ها ترجیح می دم :/
هر طور راحتید...
بابا عکس رو یکم تار میگذاشتی دلمون رفت ... خخخ
:))
بابا روزه ایم ها نمیگی میبینیم دلمون میخواد :ا
نکن خواهر من نذار خواهر من :دی
گذاشتم دیگه برادر من :))
شنبه ۲۲ خرداد ۹۵ , ۱۴:۵۵ علی رحمانی پور
خدایی چه تو رمضان چه هیچ وقت دیگه بادیدن غذا دلم نخواسته
عجیبم؟!؟اگه هستم بگین ها
چی بگم؟!
چرا من الان این کامنتو گذاشتم ؟ :/
چرا من اون عکس رو دیدم؟! :(
:)
يكشنبه ۲۳ خرداد ۹۵ , ۱۲:۱۳ علی رضا عظیمی راد
منم اینا رو دوست دارم ولی بعضی چیزا رو بیشتر دوست دارم....
راستی از غافله ختم کنندگان قرآن کریم جا نمونیدها
http://mohajabe.blog.ir/post/%D8%B7%D8%B1%D8%AD-%D8%AE%D8%AA%D9%85-%D9%82%D8%B1%D8%A2%D9%86-%DA%A9%D8%B1%DB%8C%D9%85-%D8%AF%D8%B1-%D9%85%D8%A7%D9%87-%D9%85%D8%A8%D8%A7%D8%B1%DA%A9-%D8%B1%D9%85%D8%B6%D8%A7%D9%86
خیلیم خوب...
يكشنبه ۲۳ خرداد ۹۵ , ۱۵:۰۳ ...بُز بُزیـ جوووووووووووونـ...
خو منم میخواااااااااام
منم :)

با محصولات ما آسوده خاطر باشید

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">

اشتیاقی که به دیدارِ
تو
دارد دلِ من
دلِ من داند
و
من دانم
و
دل داند
و
من

آرشیو مطالب
Designed By Erfan, Edited by a Friend Powered by Bayan