روز دوم :)

یه روز رفت...

روز دوم هم داره میره...

و من دو سحر هست که برای خوردن سحری بیدار نشدم :-/

صدام میکنن ولی تکون نمی خورم ( چرا؟ )

پتو رو می کشم روی سرم...

خسته میشن میرن...

منم به خوابم ادامه میدم...

بعدش بیدار میشم ( دقیقا بعد اذان )

اونوقت بقیه میرن میخوابن من درس می خونم...


خوبه..... تا حالا که کم نیاوردم...

از این به بعد هم کم نمیارم...

+ ساعت مطالعم هم بشدت افزایش پیدا کرده :)


چهارشنبه ۱۹ خرداد ۹۵ , ۱۰:۳۵ محمد * شـــــــــورگشتی *
تو این روزای طولانی ، روزه بی سحری ؟!
کار خوبی نمی کنین!!
چی بگم؟....
موفق باشید.
ممنون
موفق باشی
ممنونم
چهارشنبه ۱۹ خرداد ۹۵ , ۱۱:۵۲ سیّد محمّد جعاوله
از نظر شرعی هم درس نیس به سحر بی توجهی کنید
بهرحال موفق باشید
بله ممنونم از شما
سلام
دعا و عبادت سحرگاه را هرگز از دست ندهیم
به طرح "ختم قرآن به نیت سلامتی و تعجیل در فرج امام زمان (عج)" در بلاگ بپیوندید
منتظر شما هستیم
http://mohajabe.blog.ir/post/%D8%B7%D8%B1%D8%AD-%D8%AE%D8%AA%D9%85-%D9%82%D8%B1%D8%A2%D9%86-%DA%A9%D8%B1%DB%8C%D9%85-%D8%AF%D8%B1-%D9%85%D8%A7%D9%87-%D9%85%D8%A8%D8%A7%D8%B1%DA%A9-%D8%B1%D9%85%D8%B6%D8%A7%D9%86
سلام
لطفا در وبلاگ بنده هم نظر بدید و الا به خاطر ارتباط یک طرفه ارتباط با وبلاگ شما قطع می شود. بنده به مطلب شما اهمیت میدهم و حداقل یک تشکر می کنم ولی.... 
متشکرم
تهدید؟!
مجبور نیستید دنبال کنید :-/
مگه من گفتم دنبال کنید خودتون خواستید
من نیازی به تشکر ندارم :-/
خب یه وقتایی آدم نظری نداره مگه حتما باید نظر گذاشت؟!
والا.....
با لگد بیدار میشی
من مطمعنم
موفق باشی ؛)
با لگد؟!!
شما هم موفق باشید :)
کامنت اقای مسعود :-/
والا.....
اعصاب آدمو خط خطی می کنن.....
آورین که درس میخونی :)) من تا 10 میخوابم 
البته سحری بیدار میشم نماز میخونم قرآن میخونم میخوابم تا ده :) بعدش دیگه کاری نیست هی درس و درس و درس تا نزدیک غروب که باز میخوابم :)) 
تا 10 ؟!!!
:)))))))
چهارشنبه ۱۹ خرداد ۹۵ , ۱۸:۰۱ ❤منتـــظر المهدی 313❤
خداروشکر که ساعات مطالعه تون افزایش پیدا کرده اما روزه بدون سحری سخته خوب طاقت میارید ....
زیاد هم سخت نیست
از همین جا دعا می کنم که خدایا عزت بده و توان و معرفت...
شما هم ما رو دعا کن
بخدا دعاها در حق همدیگر خیلی به ما کمک می کنه
بله دعا در حق دیگران مستجابه 
خوردن سحر ثواب داره هر چند چیز اندک
خوردن برای قوت در عبادت عین ثوابه
امیدوارم هیچ وقت کم نیاری
خدا رو شکر تا حالا کم نیاوردم

با محصولات ما آسوده خاطر باشید

عنوان وبلاگ ایشون که روی این پست کامنت قطع ارتباط گذاشتند منطق بیانه :)))

چک می‌کنم 😶
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">

اشتیاقی که به دیدارِ
تو
دارد دلِ من
دلِ من داند
و
من دانم
و
دل داند
و
من

آرشیو مطالب
Designed By Erfan, Edited by a Friend Powered by Bayan