(:)

امیر المومنین علی (ع) : به خدا سوگند هر مؤمنى این دعا را پس از هر نماز بخواند، بى تردید حق تعالى گناهان او را مى آمرزد، هرچند به اندازه ستارگان آسمان، و قطره هاى باران، و ریگ هاى زمین، و ذرّه هاى خاک باشد


یا مَنْ لا یَشْغَلُهُ سَمْعٌ عَنْ سَمْعٍ یا مَنْ لا یُغَلِّطُهُ السّآئِلُونَ وَیا مَنْ لا یُبْرِمُهُ اِلْحاحُ الْمُلِحّینَ اَذِقْنى بَرْدَ عَفْوِکَ وَمَغْفِرَتِکَ وَحَلاوَةَ رَحْمَتِک


بسیار زیبا 
ان شاءالله مورد عفو قرار بگیریم ...
برای هم دعا کنیم بیانی ها :)
ممنون
ان شاءالله...
:)
طاعات قبول

 براتون دعا کردم شما هم لطفا دعام کنین
ممنونم

بله حتما
چهارشنبه ۱۹ خرداد ۹۵ , ۱۷:۵۸ ❤منتـــظر المهدی 313❤
سلام 


ان شاءالله خدا هممون و بیامرزه ....
سلام آبجی جون

ان شاءالله
سلام
بسیار عالی
ممنون
سلام
ممنون
خواهش میکنم
پنجشنبه ۲۰ خرداد ۹۵ , ۲۰:۰۲ اگه خدا قبول کنه .. ... یه بنده خدا
++++++++++


ممنون

عالی
مچکرم
مرسی واقعاً عالی بود
تشکر...
منبع این دعا رو میشه بگید؟
کتابِ گنج های معنوی...
لازمه بگم چقد عالین عکسای وبتون؟ :)
نه :)
بعد نماز دعامون کنین!
چشم...
دعامون کردین؟
یادم رفت :|

با محصولات ما آسوده خاطر باشید

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">

اشتیاقی که به دیدارِ
تو
دارد دلِ من
دلِ من داند
و
من دانم
و
دل داند
و
من

آرشیو مطالب
Designed By Erfan, Edited by a Friend Powered by Bayan