عنوانی به ذهنم نرسید!

دوست دارم بعد این چهل روز بیام بگم کنکور واقعا فوق العاده بود!

بگم بالاخره تموم شد همه اون روزای سخت... همه اون بی خوابی ها... استرس ها...

بگم حقمو از این زندگی گرفتم...

بگم تموم شد کابوس های شبانه من...

بگم بالاخره تموم شد...

بگم راهی مشهدم آره بالاخره آقام منو طلبید...

بگم خیلی خوشحالم...

بگم بالاخره دارم می خندم...

بگم...


پنجشنبه ۱۳ خرداد ۹۵ , ۰۸:۵۸ ❤منتـــظر المـهـدی❤
ان شاءالله همین طور باشه 

مطمئن باشید هر کسی نتیجه ی زحمت شو میگیره
دعام کن آبجی.....
فقط دعام کن :)
پنجشنبه ۱۳ خرداد ۹۵ , ۰۹:۳۷ بسته شگفت انگیز کسب در آمد در سال 95
با سلام

برای مشاهده بسته شگفت انگیز از لینک زیر استفاده نمایید

www.musicgelyan.com/poroje/p20/جدیدترین-روش-کسب-درآمد-ازاینترنت-در-سا/

با تشکر
:|
پنجشنبه ۱۳ خرداد ۹۵ , ۱۰:۵۶ محمد * شـــــــــورگشتی *
ولی خوب همه چیز رو هم نباید خلاصه در کنکور کرد...

شده دیگه
دست من نیست
ان شاءالله موفق میشید
ممنون
موفق باشید
ممنون
ایشالله....
موفق باشی.....
ممنونم
شما هم موفق باشی :)
پنجشنبه ۱۳ خرداد ۹۵ , ۱۲:۰۹ یا فاطمة الزهراء
ان شاءالله بهترین نتایج رو بگیری نسیم جان
مرسی دوست گلم
همچنین
ان شاالله موفق باشید .
ممنون
موفق باشی
دانشگاه خوب بری حال کنی!!
ممنون
:)
امیدوارم یه روز بیاین و همه اینا رو با خوشحالی بگین:)

موفق باشین
ان شاءالله
ممنون
موفق باشید..
مچکرم
پنجشنبه ۱۳ خرداد ۹۵ , ۱۶:۵۹ سیّد محمّد جعاوله
من با حاج آقا موافقم
چی بگم.....
ان شاءالله هرچی به صالحتونه همون می شه
ان شاءالله
موفق باشی
ممنونم

با محصولات ما آسوده خاطر باشید

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">

اشتیاقی که به دیدارِ
تو
دارد دلِ من
دلِ من داند
و
من دانم
و
دل داند
و
من

آرشیو مطالب
Designed By Erfan, Edited by a Friend Powered by Bayan