بخوان

اول خطاب به خودم...

دوشنبه ۱۰ خرداد ۹۵ , ۱۷:۴۴ یا فاطمة الزهراء
چقدر دوست دارم این جمله رو
من نیز هم...
:)
چه آرامشی داره 

ممنون
خیلی آرامش داره...
خواهش می کنم
احسنت شکرا الجزیل لک
ممنونم از شما
احسنت شکرا الجزیل لک
:)
دوشنبه ۱۰ خرداد ۹۵ , ۱۸:۴۹ سیّد محمّد جعاوله
چه خوب و تک
ممنونم از همراهی شما
دوشنبه ۱۰ خرداد ۹۵ , ۱۹:۰۸ محمد * شـــــــــورگشتی *
خوبه... 
جواب پستای قبلی خودتون بود دیگه؟!
موفق باشین
ممنون
عکس نوشته ی زیبا .ممنون
ممنونم از حضورتون
عالی :))))
مرسی :)
احسنت :)
سپاس :)
خیلی به رنگ بنفش علاقه دارم :)))
خوبه :))
سنگسابی چیست؟

خیلی از مواقع مشاهده کرده اید سطوح سنگی بعد از گذشت چند سال بر اثر عوامل محیطی همچون نور و رطوبت و اسید و ... براقیت و شفافیت خود را از دست میدهند و نمایی آزار

دهنده به دکوراسیون یا نمای ساختمان میدهند .

با محصولات ما آسوده خاطر باشید

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">

اشتیاقی که به دیدارِ
تو
دارد دلِ من
دلِ من داند
و
من دانم
و
دل داند
و
من

آرشیو مطالب
Designed By Erfan, Edited by a Friend Powered by Bayan