قشنگ اینه که...

مهم نیست که قشنگ باشی

قشنگ اینه که مهم باشی

حتی برای یه نفر...


يكشنبه ۹ خرداد ۹۵ , ۲۰:۳۱ سیّد محمّد جعاوله
احسنت
:(
منم حرفی ندارم
:(
يكشنبه ۹ خرداد ۹۵ , ۲۰:۳۸ تبدیل عکس به نقاشی
تبدیل عکس به نقاشی
خب که چی؟!
عکسه خیلی قشنگه
متنه مهم تر بود
يكشنبه ۹ خرداد ۹۵ , ۲۱:۱۲ یا فاطمة الزهراء
خا من برای همه مهمم :)) الکی مثلا آدم مهم و محبوبیم
:))
دقیقا .
:(
++++
:(
يكشنبه ۹ خرداد ۹۵ , ۲۱:۲۱ ❤منتـــظر المـهـدی❤
واقعا شدید موافقم حتی یک نفر
همون یک نفر هم نیست!
زیباست...
:(
متن قشنگ
تصویر عالی
خداقوت یاحق
:(
از دست همون یک نفر!
امان!
میشه رمز بدین؟
خیر
قشنگ اینه که قشنگ باشی
مهم اینه که مهم باشی
اما همیشه یکی هست که هر چی باشی
بازم خریدارته
و اون قطعاً خداست

با محصولات ما آسوده خاطر باشید

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">

اشتیاقی که به دیدارِ
تو
دارد دلِ من
دلِ من داند
و
من دانم
و
دل داند
و
من

آرشیو مطالب
Designed By Erfan, Edited by a Friend Powered by Bayan