فکر کنم دیگه نباشم!

هیچی دیگه...

خداحافظ...

همین...

شاید دیگه برگشتی نباشه...

حلال کنید :))

پنجشنبه ۶ خرداد ۹۵ , ۲۱:۳۶ سیّد محمّد جعاوله
چه شد یهو!!!!!!!!!!!!
ای بابا!!!!!!!!!!!!!!!!!!
نت ندارم
الان هم کافی نتم......
امان از بی نتی ما یه روز  نت نداشتیم داشت استخونامون تیر میکشید خخخ

 فکر نکنم طاقت بیارین هر طور شده جورش میکنین و  زود  برمیگردین :)))

فعلا خداحافظ شما :)
:))
چرا؟
......
شوخی نکنید 
لااقل بکید جرا؟
نت نخواهم داشت :)
پنجشنبه ۶ خرداد ۹۵ , ۲۳:۲۱ ❤منتـــظر المـهـدی❤
ان شاءالله برگردی آبجی جون این طور نگو ...
:))
ان شاءالله مشکل نتتون هم حل شه و برگردید
التماس دعا
:))
موفق و سلامت باشید
:))

:-( 

:'( 
:((((
:))
جمعه ۷ خرداد ۹۵ , ۰۶:۵۴ مهدی زراعتی رخشاندل
هرجا هستید موفّق باشید
:))
جمعه ۷ خرداد ۹۵ , ۱۳:۴۵ یا فاطمة الزهراء
ااااا کجا میری نسیم؟ :(
یه جای دور ....
یاعلی :)
:))
میخوای بری برو ولی طول نده خواهشاً


طول نده خواهشاً
:))
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">

اشتیاقی که به دیدارِ
تو
دارد دلِ من
دلِ من داند
و
من دانم
و
دل داند
و
من

آرشیو مطالب
Designed By Erfan, Edited by a Friend Powered by Bayan